لوگو امرداد
آگاهی از زادروز نوزادگان زرتشتی

زایش هر نوزاد، نوید یک زندگی

zadroozزادروز نوزادان یکی از فرخنده‌ترین مناسبت‌ها است که شایستگی آن را دارد، با بیان زیباترین واژه‌ها، دلچسب‌ترین شادباش‌ها را به پدر و مادر و خانواده‌ی نوزاد نورسیده پیشکش دهیم. زادروز بهدینان این نازنین‌ترین و اهورایی‌ترین ارمغان زندگی را شادباش می‌گوییم.

با آرزوی فردایی روشن برای فرزندان دلبند، آینده‌سازان هازمان‌مان و ایران‌زمین، امیدواریم در پناه آرامش پدر و مادرشان زند‌گی خوش و پُرباری داشته باشند و با سربلندی سکان‌ پیشرفت و آبادانی کشور و جهان را به دست گیرند.
سرشت ماست که بخواهیم خرسندی، مهر و شادباش خود را با در آغوش کشیدن و دیدوبازدید نشان دهیم و از احوال یکدیگر باخبر شویم. فرستادن پیام‌ راهکاری است که می‌توان انجام داد تا به دیگران نشان دهیم چه اندازه برای ما ارزشمند هستند.

از سراسر جهان، چنانچه خویشان و یا آشنایان شما به تازگی صاحب فرزندی شده، با فرستادن مشخصات نورچشمانمان و درج آن در این پست، همگان را از این زادروز به یادماندنی شادمان سازید. همچنین با گذاشتن پیام آکنده از مهر پایین این پُست در بخش دیدگاه، شادباش خود را به اشتراک بگذارید.

همکیشان می‌توانند نام و نام خانوادگی بهدینان نورسیده، نام پدر و مادر، تاریخ زادروز و زادگاه این عزیزان، را به نشانی پست الکترونیکی امرداد [email protected] ایمیل بفرستند. راه‌های پیوند با تلگرام امرداد به نشانی  Amordadpayam@ و یا پیام‌رسان واتساپ و تلگرام امرداد به شماره‌ی 989198040593 نیز در دسترس است.

آگاهی از زادروز نوزادگان زرتشتی

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

22 پاسخ

  1. زاد روزشان فرخنده باد . زیر سایه اورمزد بزرگوار و پدر ومادر شان مسیر زندگیشان سبز باشد .

  2. با درود بر شما، کار بسیار شایسته و نیکی کردید زیرا مدتها بود که روزنامه امرداد پر از آگهی های درگذشت بود که دیدن شمار بالای آنها افسرده کننده شده بود. آوردن خبرهای زایش کودکان که زندگانی تازه ای به این جهان می آورند بسیار زیبا و دل انگیز است و همچنین خود میتواند بگونه ای موجب تشویق به زادآوری و فرزندآوری گردد. ایکاش اخبار پیوندهای تازه زناشوئی را هم به همراه شادباش های آن می آوردید تا اخبار شاد دو چندان گردد. آئین نیاکان ما ایرانیان آئین شادی و خوشی است.

  3. با درود و احترام
    بسیار عالی،
    ضمن تشکر از ایده خوب و نوین امرداد،
    تبریک و شادباش به همه تازه مادران و پدران.
    قدم نورسیدگان مبارک.
    همیشه تندرست و شاد باشید.

  4. با آرزوی تندرستی و سربلندی برای همه فرزندان ایران. از نوشته پاراگراف دوم خوشم آمد. زیباست.

  5. خجسته باد زادروز نوزادگان بهروز . و چه ايده قشنگی . هرچند بیان نام درگذشتگان هم ازبرای اینکه شادبودی برای ایشان از اورمزد خواستار میشویم خوب است اما نام بردن از نو زادگان نيز بسیار نيکوست و دلمان را روشن می کند. به اميد تندرستی و شادزيوی برای نوزادگان همکيش و پدران و بویژه مادرانشان. چراغ خانه تان روشن باد .

  6. تولد تمامی این نوزادان مبارک و فرخنده …. خواندن این خبر بسیار شادی بخش بود..ممنون از فکر و تصمیم زیباتون برای اطلاع رسانی تولد عزیزان

  7. زادروز نوزادان خجسته باد . شادباش فراوان به پدر و مادران. کار بسیار پسندیده امرداد.

  8. ایده بسیار عالی بود ممنون از امرداد هم نام درگذشتگان هم نام نورسیده ها هرکدام به جای خود خوب است برای نورسیده های عزیز و خانواده هایشان ارزوی سلامتی و بهترینها را دارم

  9. قدم نورسيده ها مبارك و از سايت امرداد بابت اين اين ايده قشنگ سپاسگزارم

  10. روزتان بخیر و شادی از این ایده شما بابک خان سلامتی بسیار خوشم آمد و امیدوارم که شما و تمام همکاران عزیز تان در تمام مراحل زندگی موفق و موید باشید خبر زایش یک انسان بسیار شادی بخش است و خداوند فرزند را نسیب همه کند که وجودشان بسیار شیرین و شادی بخش است خدا تمام فرزندان را برای پدر و مادرشان نگهدارد به امید سلامتی و شادی پدربزرگها و مادربزرگ‌ها و مادران و پدران و فرزندان

  11. به سلامتی، امیدوارم قدمشون برای پدر و مادرها پر خیر و برکت باشه

  12. ?واژه “نوزادگان”؛ به‌گوش‌نخورده، ناگفته‌شده و بهره‌برده‌نشده در زبان فارسی است.
    ??”نوزادان” بیشتر جاافتاده و کاربردی‌تر است.

  13. به سلامتی ودل خوش برای پدرومادرا
    نامداروخوش قدمباشن

  14. یک خوبی برپا داشتن چنین فهرستی این است که همانگونه که می بینید دانسته ایم از آغاز امسال تا کنون تنها نزدیک به 23 نورسیده به هازمان مزدیسنان افزوده گشته و اگر موارد گزارش نشده را هم بخواهیم به این آمار بیافزائیم و حتی اگر این افزودن آمار نوزادگان را دو برابر هم بکند (که بیگمان هرگز نمی تواند بکند) باز هم نشان از شمار کم نوزادان در هازمان است که یک زنگ خطر بسیار جدی برای برجای ماندن هازمان و فرهنگ آن است. جای دارد پیشوایان و بزرگان به این موضوع بیشتر بیندیشند.

  15. شگفت اینکه این پست و صفحه خبری در باره نوزادان بهدین تا کنون با داشتن 52 امتیاز و نزدیک به 17 کامنت، 6589 بار نیز بازدید شده است و دیده شده است که به گمانم از دید آماری هم که شده یکی از سرآمدترین پستها و صفحات خبری تارنمای امرداد است.

  16. با بهترین درودها و با بهترین شادباش به پدر و مادران گرامی
    خواهش میکنم در انتخاب فرزند دقت کنید که وقتی نورچشمیتان بزرگ شد به نام خودش افتخار کند ، هم معنا دار باشد و هم خوب گفته شود ،نه اینکه چون ما از ان نام خوشمان میاید بفکر فردای فرزند مان نباشیم . ناگفته نماند که اگر از نام های ایرانی بهره ببریم که بسیار نیکوتر است .
    دلخوش ، شاد و تندرست باشید

  17. من هم با نظر اقای فرشید بسیار موافق هستم . نام خواهر من شادی است ! برای کار به تاجکستان رفته بود و در انجا هم مانند ایران قدیم به میمون میگویند “شادی” و چون در انجا بیشتر از نام کوچک استفاده میکردند همیشه ناخوداگاه بهش میخندیدن . و ناچار شد به استرالیا برود .در افغانستان هم همین معنی را دارد.

  18. با درود ، من هم مانند فرشید و شایان از پدر و مادرها خواهش میکنم که نام فرزندتان را ایرانی ، اصیل ، معنی خوب داشته باشد و خوب هم گفته شود و نتوان تفسیر ناخوشایند از ان کرد . باور کنید خودخواهی است اگر دقت نکنیم و برای اینکه از ان خوشمان میاید یک عمر فرزندمان را ناراحت کنیم . من با وجودی که نامم زیبا است از متلک های فراوان در عذابم و میگویم کاش میشد نامم را عوض کنم . خوشبختانه متلک ها از سوی همکیشان تفسیر بد دارد اگر نه که معلوم نبود چه باید میکردم .

  19. این برگه یک مزیت داره و اون هم اینکه، کسانیکه میخواهند نامی ایرانی برای فرزندان خود برگزینند بسادگی میتوانند از این برگه نیز استفاده کنند و دوم اینکه خوشحال میشویم میبینیم که بهدینان تعدادشان بیشتر میشود با این زایش ها ،…. واللا موبدها که درراستای تبلیغ و گسترش آیین بین غیرمزدیسنان لااقل در اروپا و آمریکا و … و افزایش تعداد مزدیسنان، کاری درخور نمیکنند مگر که زنها کمر همت را ببندند و مرتب و به تعداد زیاد بزایند……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-12