لوگو امرداد

نمایش نماواهای جشنواره ایران به گزارش آینده‌سازانش

نماواها از یادمان‌های ميراث فرهنگي و هویت ملی، کارهای پدیدآمده از آگاهی و اندیشه‌ی نوجوانان و جوانان آینده‌ساز ایران‌زمین رسیده به جشنواره‌ی «ایران به گزارش آینده‌سازانش» در تارنمای امرداد به نمایش درآمد.

شماری از دانش‌آموزان در همه‌ی پایه‌های تحصیلی با فراخوان هفته‌نامه‌ی امرداد همراه شدند. نماوایی (:کلیپ) کوتاه از جاذبه یا یادمان تاریخی و هرگونه شناسای هویت ملی را به دلخواه خود ساختند و در جشنواره‌ی «ایران به گزارش آینده‌سازانش» شرکت کردند. نماواهای رسیده را در این پست خواهید دید.
در پایان ماه، از سوی یکی از پشتبانان فرهنگی که با نیک‌اندیشی خود جشنواره را همیاری کرده‌ و نیز از هفته‌نامه‌ی امرداد، با قرعه‌کشی به یک اثر پیشکشی داده می‌شود.
به خجستگی فرارسیدن شب چله، جشن زایش نور و فروغ زندگی، نخستین آیین قرعه‌کشی 30 آذرماه 1399 خورشیدی برگزار خواهد شد. شب چله ساعت 20 نام برنده‌ی نخستین قرعه‌کشی جشنواره به همراه فیلم برگزاری آیین قرعه‌کشی از تارنمای امرداد به آگاهی رسانده خواهد شد.

دانش‌آموزان در همه‌ی پایه‌های تحصیلی همچنان می‌توانند با فرستادن نماوایی (:کلیپ) کوتاه از جاذبه یا یادمان تاریخی و یا هر اثری که شناساننده‌ی هویت سرزمین‌مان ایران باشد و خود ساخته‌اند در این جشنواره شرکت کنند.
برای شرکت در این جشنواره ویدیوی خود را به شماره‌ی پیامگیر امرداد در واتس‌آپ یا تلگرام بفرستید.
شماره پیامگیر امرداد: 09198040593

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06