لوگو امرداد

آغاز فعالیت محدود همایشگاه مارکار تهرانپارس

20 3هیات اجرایی همایشگاه مارکار تهرانپارس از فعالیت محدود این مجموعه خبر داد.

پیرو آگاهی‌رسانی هیات اجرایی همایشگاه مارکار تهرانپارس، در راستای فراهم آوردن شرایط بهره‌مندی از امکانات ورزشی و تفریحی مارکار تهرانپارس در روزهای کرونایی، فعالیت این مجموعه در زمان محدود و با رعایت شیوه‌نامه‌ی بهداشتی، از تاریخ 15 شهریورماه 1400 خورشیدی آغاز می‌شود.
زمان استفاده از امکانات ورزشی مارکار تهرانپارس همه روزه، از ساعت 9 تا 11 بامداد و پسین‌هنگام از ساعت 18 تا 20 خواهد بود. رعایت موارد شیوه‌نامه‌ی بهداشتی، تنها برای حفظ سلامت همکیشان است چنانچه به رعایت آن توجه نشود، باعث تعطیلی دوباره این مجموعه خواهد شد.
در تمام مدت باشندگی همکیشان در مجموعه مارکار تهرانپارس رعایت نکات بهداشتی زیر بایسته است:

_ زدن ماسک برای تمام گروه‌های سنی

_ عدم تجمع افراد

_ رعایت فاصله‌ی اجتماعی

همچنین از ورود و حضور همکیشانی که نشانه‌هایی از بیماری دارند، جدا جلوگیری خواهد شد.

هیات اجرایی در این آگهی‌نامه یادآوری شده که نیایشگاه شا‌ه‌ورهرام ایزد مارکار همچنان بسته است.

سهراب جمشیدی، کیاندخت خسرویانی، خشایار خورشیدیان، پریسا زره‌پوش و آرین سردار، هیات‌اجرایی همایشگاه فرهنگی، دینی ورزشی مارکار تهرانپارس هستند. انجمن زرتشتیان تهران اعضای هیات اجرایی پنج نفره را از میان داوطلبان برای مدت دوسال گزینش کرده است.

فراخوان

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

3 پاسخ

  1. با سپاس، تا وقتی که میزان واکسن زده ها به طور عمومی به حد قابل قبولی نرسد، این نوع بازگشایی ها مشکل ایجاد می کند. حداقل این است که برای بزرگسالان، واکسن زده بودن هم جز شرط اصلی باشد چون خطر کرونا برای افرادی که واکسن نزده باشند بالاتر است و بهتر است که در این نوع از گردهم ایی ها شرکت نکنند.

  2. با سپاس از تصمیم هیات اجرایی، امیدوارم با رعایت همکیشان، بتونیم مشکلات روحی و روانی که این دوره طولانی بیماری به وجود آورده حل شده و بزودی دوباره شرایط به حالت عادی برگرده

  3. کورش جان با سپاس از یادداشت. به موضوع مهمی اشاره کردی که یکی از نگرانی های این دوران همه گیری است و ان این که در خانه ماندن و کم کردن دیدوبازدیدهای اجتماعی و جداسازی های مربوط به ان تاثیرات روحی و روانی دارد. این تاثیرات که به شکل های افسردگی، اضطراب و نگرانی می تواند خود را نشان دهد در کوتاه مدت و درازمدت خطرناک هستند. برای همین مسوولین و دست اندرکاران باید برای این موضوع در جامعه برنامه ریزی کنند و هم هرزمانی ممکن بود در حدی که می توانند به بازگشایی مرحله به مرحله بپردازند. برای نمونه در رسانه ها و در گفتگوها درباره این موضوع گفتگو شود و پیشنهادهای عملی برای حفظ بهتر روحیه پیشنهاد شود از جمله استفاده از شبکه های مجازی. البته درست است که برگزاری جشن ها یا گردهم ایی های مجازی جای دیدوبازدید را نمی تواند بگیرد اما ایا درگیر کرونا شدن و با مرگ دست و پنجه نرم کردن بهتر است یا پیدا کردن راه هایی برای مبارزه با افسردگی و انزوا؟! به فرض این که واکسیناسیون عمومی به حدی باشد که بازگشایی محدود ممکن باشد درانصورت هم باز قواعد بسیار قوی تری لازم است که نمونه ان را که انجمن تورنتو اعمال می کند در گزارش سال نو پارسی فرستاده ام. مارکار تهرانپارس به فرض بازگشایی محدود در این مرحله نیاز دارد که به روشنی قواعدی مشخص را اعلام و اعمال کند. از جمله انها ابتدا محوطه را تقسیم بندی کند و مشخص کند که هر فرد/خانواده در چه محوطه ایی باید بماند، سپس ظرفیت محوطه را اعلام کند و از خانواده ها بخواهد که تنها با رزرو از پیش و تعیین ساعت محدود حضور حق ورود دارند، از واکسینه بودن افراد بالای 12 سال مطمین باشد، هرفرد پیش از ورود فرم ارزشیابی را پر کند و در محوطه هم مشخص شود که افراد/خانواده ها امکان قرار گرفتن در کنار هم را ندارند. همگی می خواهیم با همفکری سلامت تنی و روانی جامعه را هر چه بیشتر حفظ کنیم. در سومین سال همه گیری هستیم و همه ارزو داریم که “به زودی به وضعیت عادی” برگردیم اما شاید این واقعیت را باید بپذیریم که برگشتن به حالت عادی به این راحتی نیست و باید برای این نوع زندگی برای مدتی برنامه ریزی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-04