لوگو امرداد

سپاسگزاری سازمان فروهر از خدمات سیاوش بنداریان‌زاده و فریبرز تهمتن

آیین سپاسگزاری از دو هموند سازمان جوانان زرتشتی به پاس زحمات و خدمات چندین ساله‌ی آنان با باشندگی هموندان هیات‌مدیره سازمان فروهر و شمار محدودی از میهمانان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش سازمان فروهر، سیاوش بنداریان‌زاده، فرنشین هیات‌مدیره در سخنانی با آرزوی تندرستی برای همگان گفت: خاطرات زیادی از سازمان فروهر داریم و هیچگاه فکر نمی‌کردم که شاید مدتی در خدمت همکیشان و دراین عرصه فعال نباشم. بنداریان‌زاده افزود که بیش از ۸ سال به عنوان رییس هیات‌مدیره و سال‌های زیادی پیش از آن به عنوان هموند در سازمان فعالیت کرده و در این سال‌ها، فعالیت‌ها و چالش‌های مختلفی در پیش رو بوده و امیدوار است آن چیزی که در شان سازمان فروهر به عنوان ارگان فعال در زمینه فرهنگ جامعه است را انجام داده باشد. وی در ادامه با بازگویی خاطره‌ای از روانشاد هرمزدیاری از همراهی همیشگی همکیشان سپاسگزاری و برای همگان آرزوی تندرستی کرد.
برنامه با سخنان اسفندیار اختیاری، نماینده ایرانیان زرتشتی درمجلس پی گرفته شد. وی با اشاره به این که پس از دوسال که برگزاری برنامه‌ها به شوند همه‌گیری مانند گذشته نبود، این برنامه سرآغاز خوبی است و افزود: سازمان فروهر به عنوان یکی از مهم‌ترین ارگان‌های فرهنگی جامعه در این دوسال با در نظر گرفتن شرایط فعال بوده است. مدیریت کار فرهنگی از مدیریت‌های دشوار در جهان است و می‌بایست از کسانی که سال‌های سال این مهم را مدیریت کرده‌اند و همه کسانی که با تلاش خود سازمان را به این وضعیت رسانده‌اند، سپاسگزاری کرد.
نماینده زرتشتیان در ادامه با آرزوی برگشتن به شرایط عادی از هموندان هیات‌مدیره سازمان و سیاوش بنداریان‌زاده و همچنین از فریبرز تهمتن که بدون چشمداشت زندگی خود را برای این مجموعه گذاشته سپاسداری کرد و گفت، هنوز هم سازمان جوانان زرتشتی تهران مهم‌ترین ارگان فرهنگی جامعه زرتشتی است.
در ادامه برنامه، فرنشین انجمن زرتشتیان تهران، سازمان فروهر را ارگانی با وزن بالای فرهنگی جامعه زرتشتی نامید و افزود: همکاری خیلی خوبی میان انجمن زرتشتیان و سازمان فروهر بوده است و یکی از دلایل مهم این همکاری سیاوش بنداریان‌زاده بوده و از نبود ایشان ناراحت می‌شویم ولی به حضور موثر جوانان در این عرصه ایمان داریم. کارمند‌ان ارگان‌های زرتشتی دلسوزانه فعالیت می‌کنند. افشین نمیرانیان، در ادامه برای فریبرز تهمتن و خانواده ایشان آرزوی سلامتی و تندرستی کرد و پس از آن گفت: سازمان فروهر به ما نشان داد که باید از کارمندان و زحمتکشان جامعه قدردانی کنیم و در پایان سخن از بنداریان‌زاده سپاسداری کرد.
در ادامه برنامه، فریدون بهرامیان فرشید، جانشین فرنشین هیات‌مدیره سازمان جوانان زرتشتی تهران، خاطرات و شرحی از فعالیت‌های سیاوش بنداریان‌زاده و فریبرز تهمتن را بازگو کرد.
برنامه با پیشکش لوح سپاس و قند سبز از سوی پرویز اهورایی، اسفندیار اختیاری و افشین نمیرانیان به سیاوش بنداریان زاده و فریبرز تهمتن پایان گرفت و میهمانان پذیرایی شدند.
این برنامه پنجشنبه ششم آبان‌ماه 1400 خورشیدی از محل سازمان فروهر پخش زنده شد. همکیشان می‌توانند با دنبال کردن صفحه اینستاگرام سازمان جوانان زرتشتی تهران به نشانی sazmanfravahr@ تکرار پخش زنده آیین سپاس را تماشا کنند.

1 28

2 29

3 28

4 28

5 28

6 23

7 21

8 21

9 16

10 14

11 16

12 17

13 12

فرتورها از سازمان جوانان زرتشتی تهران است.
1719

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-07