لوگو امرداد
هفته چهارم لیگ برتر والیبال زنان

جوانان زرتشتی یزد به دنبال کسب دومین پیروزی

پوستر مسابقه27 آبان‌ماه در هفته چهارم لیگ برتر والیبال بانوان، تیم جوانان زرتشتی یزد برای دستیابی به دومین پیروزی در دیدار با ستارگان فارس به میدان می‌رود.

کاروان تیم والیبال جوانان زرتشتی یزد، که بامداد چهارشنبه 26 آبان‌ماه 1400 یزد را به مقصد شیراز ترک کرده بود، ساعت 12:30 نیمروز وارد شیراز شد و با استقبال یکی از هموندان هیات‌رییسه‌ی انجمن زرتشتیان شیراز و شبنم پوردهی فرنشین کمیسیون ورزش این انجمن، در هتل سنتی وکیل شیراز اسکان یافت. تیم جوانان زرتشتی یزد پس از صرف ناهار و استراحت، از ساعت 18:30 به مدت یک ساعت زیرنظر عالیه فتوحی و دیگر هموندان کادر فنی این تیم در سالن ابوالفتحی شیراز به تمرین سبک و مرور برنامه‌های تاکتیکی پرداختند تا از ساعت 16 امروز در همان سالن به مصاف تیم ستارگان فارس بروند. رقابتی که آمنه خواجه‌ئیان به عنوان ناظر فنی، محبوبه زرنویس‌زاده ناظر داوری، معصومه اسماعیل‌زاده داور اول و پریسا سلطانی داور دوم آن خواهند بود.
هفته چهارم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز پنج شنبه با پنج دیدار در شهرهای شیراز، اصفهان، ورامین، رفسنجان و تهران پیگیری خواهد شد. دیدار تیم جوانان زرتشتی یزد و ستارگان فارس یکی از رقابت‌های حساس هفته چهارم خواهد بود. تیم جوانان زرتشتی یزد با یک برد و سه امتیاز از سه دیدار قبلی خود به مصاف تیم‌ ستارگان فارس با دو برد و پنج امتیاز خواهد رفت و در صورت برتری با نتایج 3 برصفر یا 3 بر یک می‌تواند با دو برد و شش امتیاز جای این تیم را در جدول رده‌بندی به خود ویژه کند.
عالیه فتوحی سرمربی توانمند تیم جوانان زرتشتی پس از پایان تمرین روز گذشته و در هتل وکیل شیراز به خبرنگار امرداد گفت: «اگر بازیکنان تمام توان خود را بکار بگیرند و از همان ابتدای بازی نبض بازی را در دست بگیرند، قطعا پیروز میدان خواهند بود و به پیروزی در این رقابت کاملا امیدوارم». وی با اشاره به بازی هفته سوم مقابل شهرداری ورامین که با برتری سه بر صفر تیم جوانان زرتشتی همراه بود، معتقد بود تیم جوانان زرتشتی یزد پس از تیم های سایپا، باریج اسانس و ذوب آهن، به همراه تیم پیکان یکی از مدعیان کسب سکوی چهارم خواهد بود و در نخستین باشندگی در لیگ برتر قرار گرفتن در نیمه بالایی جدول 10 تیمی رقابت ها برای تیمش دور از دسترس نخواهد بود.
بیست‌ویکمین دوره ی رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» از روز پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه با باشندگی 10 تیم آغاز شده است که در هفته ی چهارم افزون بر دیدار جوانان زرتشتی یزد  و ستارگان فارس، تیم‌های مس رفسنجان و مهرسان که یک برد در جدول دارند، در سالن ۹ دی رفسنجان به مصاف یکدیگر می‌روند. تیم ذوب‌آهن اصفهان که در پایان هفته سوم صدر جدول را از آن خود کرده است، در تهران مهمان پیکان تهران خواهد بود، به یقین پیکان در مقابل پرافتخارترین تیم لیگ برتر زنان کار دشواری در پیش خواهد داشت. تیم سایپا مدافع عنوان قهرمانی که با سه برد و ۸ امتیاز در جایگاه دوم جدول ایستاده است در سالن امام علی (ع) اصفهان به مصاف ریف این شهر می رود و تیم باریج اسانس کاشان نیز در سالن شهید گل‌عباسی ورامین به مصاف بانوان این شهر خواهد رفت، تا پرونده هفته چهارم این رقابت‌ها نیز بسته شود.
فولاد آلیاژی یزد، الکترو کویر یزد و فولاد یزد اسپانسرهای تیم والیبال جوانان زرتشتی یزد در رقابت‌های لیگ برتر زنان هستند که با همازوری سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد و انجمن زرتشتیان یزد راه را برای نخستین باشندگی والیبال بانوان یزد در لیگ برتر این رشته هموار ساخته‌اند.
برنامه کامل هفته چهارم لیگ برتر زنان :
ستارگان فارس – جوانان زرتشتی یزد، سالن ابوالفتحی شیراز
ریف اصفهان – سایپا تهران،  سالن امام علی (ع) اصفهان
بانوان ورامین – باریج اسانس کاشان،  سالن شهید گل‌عباسی ورامین
مس رفسنجان – مهرسان ، سالن ۹ دی رفسنجان
پیکان تهران – ذوب‌آهن اصفهان،  خانه والیبال تهران

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-05