لوگو امرداد

آبشار تنگ براق جان جوان زرتشتی را گرفت

afsadiجوان 21 ساله‌ی زرتشتی یزدی که به همراه چند تن از دوستانش برای گردش به تنگ براق شیراز رفته‌ بود در رخدادی ناگوار جان خود را از دست داد.

آرش افسادی‌زاده فرزند پرویز افسادی‌زاده و پروانه‌ی رشیدی، که دانشجوی رشته‌ی صنایع چوب در یزد بود، سه‌شنبه 26 اردی‌بهشت‌ماه 1396، پیش از نیمروز اقدام به پرش از بالای آبشار به حوضچه‌ی زیر آبشار کرد و شوربختانه در این رخداد جان باخت. تاکنون ده‌ها تن با پرش از این آبشار و شیرجه زدن در حوضچه‌ی زیر آن جان خود را از دست داده‌اند.

آرش افسادی‌زاده از شرکت‌کنندگان پیکارهای تنیس روی میز جام جان باختگان زرتشتی نیز بود. خانواده‌ی شادروان آرش افسادی زاده هم‌اکنون پیگیر کارهای ترخیص پیکر او هستند. تاریخ و چگونگی همراهی پیکر وی در خبرهای پس از این آگاهی‌رسانی خواهد شد.

«امرداد» این رخداد ناگوار را به خانواده‌ی آرش افسادی‌زاده آرامش‌باد می‌گوید.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

19 پاسخ

  1. روحش شاد. خدا به خانواده و بازماندگان صبر بده. خیلی دردناکه

  2. سفر ناهنگام جوانان
    از گیتی به مینو بسیار سخت است ، اندوه ما از سفر این عزیز بزرگوار در واژه ها نمیگنجد
    ولی می دانیم که در گاهان آمده:اهمایچاخشترا جست مننگها وهو اشاچا….
    در صورت گزینش ، اهورامزدا در هستی با نیروی خود به سوی او خواهد امد.
    از اهورامزدا برای بازماندگانش آرامش گیتی و برای مسافر عزیزمان آرامش بیشتر مینو خواستارم.

  3. ای جوانمردان جوانمردی دگر بر خاک رفت گوهری پاک از زمین بر جانب افلاک رفت بسیاربسیار اندوهگین شدیم از این خبرتاسف بر انگیز برای خانواده این جوان ناکام (آرش )عزیز از درگاه اهورا مزدا صبر شکیبایی وآرامش باد خواستاریم وروح این عزیز از دست رفته شاد و بهشت برین جایگاهش باد

  4. امیدجان ، پسرخاله عزیزم درگذشت نابهنگام و جان خراش درگذشت آرش جان پسرخاله عزیزتر از جان را به شما و خانواده محترم آرامش باد گفته ، از اهورامزدا برایتان صبر و شکیبایی آرزو دارم.

  5. بادرودبه روان همه درگذشتگان روان این عزیز گروثمان نشین باد و به خانواده های گرامی افسادی زاده و رشیدی آرامشباد میگویم

  6. امیدجان ، پسرخاله عزیزم درگذشت نابهنگام و جان خراش رش جان پسرخاله عزیزتر از جان را به شما و خانواده محترم آرامش باد گفته ، از اهورامزدا برایتان صبر و شکیبایی آرزو دارم.

  7. اهورا مزدا گناهانش را بیامرزد و بر نیکی هایش بیافزاید و روانش را با نیکان همنشین گرداند

  8. فقط میتونم بگم جامعه یکی از با انرژی ترین افرادش رو از دست داد.روحت شاد مرد خندان

  9. روانشان شاد. رخدادهای ناگوار این‌چنینی نه تنها خانواده‌ی تازه‌درگذشته را در غم فرو می‌برد که جامعه‌ای را نگران و غمگین خواهد کرد. نام روانشاد افسادی‌زاده‌ی عزیز را همیشه در جام‌های ورزشی می‌دیدیم و دلمان شاد می‌شد. حالا و امروز جای او بسیار خالی است… آن‌چه بیشتر دل را می‌آزارد، این است که دلیل تقریبا تمام حوادثی که در سالهای اخیر جان جوانان‌مان را گرفته، بی‌احتیاطی‌ بوده است. سوانح رانندگی، بی‌احتیاطی در رد شدن از خیابان یا ماجراجویی و… دلیل چنین رخدادهایی بوده که در نهایت تمام جامعه‌ی کوچک ولی همدل زرتشتی را نگران می‌کند. هرچند از دست دادن عزیزان دردناک است اما کاش همه‌ی ما بعد از این حادثه- که بی‌شک همه‌مان را افسرده کرده- به فکر پیشگیری باشیم.

  10. آرش هم کلاسی آمادگی دوست خوبم تولد دوبارت مبارک تو هم آسمانی شدی
    آسمانی شدنت مبارک

    امید رفیق خوبم امید وارم آرش از اون بالا هواتو داشته باشه و صبرت افزون باشه

  11. روانش شاد و بهشت جایگاهش . خدا به بازماندگان صبر بده.

  12. حیف آرش عزیز دیگه نمیشه ببینمت.باپاکان هم بهره باشی وهمیشه در آرامش باشی

  13. روانش شاد باد.اهورا مزدای یگانه به خانواده و دوستان ارجمندش صبر و تحمل عنایت کند.

  14. – روانش شاد ویادش کرامی باد.پذیرفتن این حادثه خیلی سخت است .برای پدر مادر وبرادر بازماندگانش ازاهورامزدا تحمل این غم جانسوز رادارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06