لوگو امرداد
در موزه‌ی ملک برپا خواهد شد

بلندخوانی کتاب‌های خاموش

malek 2305 mm1بلندخوانی کتاب‌های تاریخی از یکشنبه ۲۱ خوردادماه در کتابخانه و موزه‌ی ملی ملک شنیده خواهد شد.
بر پایه‌ی خبر رسیده، دوست‌داران کتاب، داستان و روایت می‌توانند با باشندگی(:حضور) در کتابخانه و موزه ملی ملک، میهمان یک برنامه متفاوت با نام «خواندن در موزه؛ بلندخوانی کتاب‌های خاموش» شوند. این برنامه از ۲۱ خرداد تا پایان تیر ۱۳۹۶ خورشیدی هر هفته یکشنبه‌ها در نخستین موزه وقفی- خصوصی ایران برگزار می‌شود.
خواندن در موزه؛ بلندخوانی کتاب‌های خاموش»، برنامه تازه نخستین موزه وقفی- خصوصی ایران و یکی از شش کتابخانه بزرگ کشور در زمینه‌ی نسخه‌های خطی به شمار می‌آید که با هدف‌هایی چون گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی، توجه به کتاب به عنوان میراث مکتوب تمدن بشری، باززنده‌سازی فضای خاموش موزه‌ها و پیوند میان موزه‌ها و کتابخانه‌ها، هر هفته یکشنبه در خرداد و تیر ۱۳۹۶ خورشیدی با باشندگی دوست‌داران کتاب، قصه و روایت به اجرا درمی‌آید.
نخستین برنامه «خواندن در موزه؛ بلندخوانی کتاب‌های خاموش» در روز یکشنبه ۲۱ خرداد برگزار خواهد شد. یک راوی در این برنامه در یکی از سالن‌های موزه‌ای کتابخانه و موزه ملی ملک، در کنار آثار تاریخی، کتابی را به شیوه بلندخوانی روایت خواهد کرد. کتاب‌هایی در این برنامه به کار می‌آیند که با رویکرد قصه و روایت نگاشته شده‌اند.
کتابخانه و موزه‌ی ملی ملک همه دوست‌داران فرهنگ به‌ویژه علاقه‌مندان به کتاب، داستان و روایت را به باشندگی در این برنامه فرهنگی و میهمانی کتاب فراخوانده است. میهمانان برنامه «خواندن در موزه؛ بلندخوانی کتاب‌های خاموش» می‌توانند در روز یکشنبه ۲۱ خرداد ساعت ۱۰ در ساختمان این گنجینه در محوطه تاریخی باغ ملی تهران به نشانی «میدان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد» باشنده شوند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1402-12-29