لوگو امرداد

گاهنامه پیام سبز شیراز 15 ساله شد

جشن پانزدهمین سالگرد انتشار گاهنامه پیام سبز (نشریه داخلی انجمن زرتشتیان شیراز) آدینه، ۲۱ مهرماه از ساعت ۱۲ در تالار روانشاد یزدانی شیراز برگزار شد.

این جشن با اوستا‌خوانیِ موبد رستم خسرویانی آغاز شد و در دنباله نقاشی‌های دانش‌آموزان در زمینه‌ی «پانزدهمین سالگرد انتشار پیام سبز» در پیش جایگاه به نمایش درآمد.

میترا جوانمرد، فرنشین کمیسیون بانوان، از کسانی که در این ۱۵ سال در راستای بالندگی و انتشار «گاه‌نامه‌ پیام سبز» دست داشته‌اند، سپاس‌گزاری کرد.

بخش دیگر از این برنامه مسابقه‌ای در راستای آشنایی با گاه‌نامه بود که باشندگان در این مسابقه به پرسش هایی در پیوند با گاهنامه‌ی پیام سبز پاسخ دادند. مهین نوشیروانی از میان سه تن شرکت‌کننده‌ی برتر شناخته شد و اشتراک یک‌ساله‌ی این گاه‌نامه به او پیش‌کش شد.

در پایان، نماهنگی درباره‌ی روستای چم یزد به نمایش درآمد و سپس همچون هر ساله درخت سروی به یادبود سالگرد انتشار این گاه‌نامه در باغ وقفی شیراز کاشته شد.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

فرتور از شهرام پوردهی زین‌آباد است.

0114

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

3 پاسخ

  1. شاید گفتن پانزدهمین سالگرد در کلام ساده باشد ولی تداوم و حفظ چنین نشریه ای کاری بس بزرگ و قابل ستایش است. درود بر تمامی دست اندرکاران آن از ابتدای پیدایش تاکنون … امید خدا 120 سالگی پیام سبز

  2. واقعاً در روزگاری که تلفن همراه و شبکه های اجتماعی توجه اکثریت افراد جامعه را به خود اختصاص داده است، به قولی شوربختانه توجهی به نشریات نمی شود و زحمات متولیانش نتیجه لازم را ندارد . با دیدن این تصاویر و این مراسم خوشحال شدم که شهری و کسانی وجود دارند که هنوز قدردان این تلاش ها باشند .

  3. پانزدهمین سالگرد پیام سبز حاصل تلاش بسیاری از عزیزان در این مدت میباشد . جا دارد یادی کنیم از تازه روان روحشادی پروین دهموبد که تا اخرین لحظه حیات خویش در بالندگی این گاهنامه ارزشمند همکاری داشته اند . پیشنهاد مینمایم در سالگرد بعدی درخت سروی نیز به یاد این عزیز بهشتی روان کاشته شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1402-12-27