لوگو امرداد

همایش ویرایش برگزار می‌شود

virayesh2همایش ویرایش با سخنرانی تنی چند از ویراستاران، استادان و دست‌اندرکاران چاپ به سالمه (:تاریخ) دوشنبه، 14 اسفندماه 1396، در سرای کتاب واقع در خیابان انقلاب، میان خیابان فلسطین و برادران مظفر جنوبی، پلاک ۱۰۸۰،  طبقه‌ی 2- برگزار می‌شود.

این همایش با سخنرانی نیکنام حسینی‌پور (سرپرست خانه‌ی کتاب)، احمد سمیعی گیلانی (هموند پیوسته‌ی فرهنگستان زبان و ادب فارسی)، علی صلح‌جو (ویراستار و مترجم)، سیدعباس حسینی‌نیک، امید طبیب‌زاده (زبان‌شناس و نویسنده)، محمدمهدی مرزی (مترجم و ویراستار)، ارسلان فصیحی (مترجم و ویراستار) و مرتضی فکوری (ویراستار و نویسنده) از ساعت ۱۵ تا 19  همراه خواهد بود.

همایش ویرایش دربرگیرنده‌ی دو بخش یا میزگرد است. در میزگرد یکم جستارهای «درباره‌ی ویرایش»، «ویرایش و حقوق معنوی ویراستار» و «درباره‌ی شکسته‌نویسی» با سخنرانی علی صلح‌جو، سیدعباس حسینی‌نیک و امید طبیب‌زاده برگزار می‌شود.

میزگرد دوم این همایش نیز دربردارنده‌ی سخنرانی محمدمهدی مرزی درباره‌ی «آموزش ویرایش؛ ممکن و ناممکن»، ارسلان فصیحی درباره‌ی «ویرایش و نشر» و مرتضی فکوری درباره‌ی «ویرایش رایانه‌ای» خواهد بود. سایه اقتصادی‌نیا در بخش ویژه‌ی این همایش سخنرانی می‌کند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1402-12-29