لوگو امرداد
نشست صدوبیست‌وششم انجمن زرتشتیان تهران

راه‌اندازی طبقه‌ی دوم درمانگاه بررسی می‌شود

نشست صدوبیست‌وششم انجمن زرتشتیان تهراننشست صدوبیست‌وششم انجمن زرتشتیان تهران با مصوبه و گزارش‌هایی روبرو شد که نیاز  به بررسی بیشتر داشت. کمیسیون فرهنگی نیز از بررسی اصلاح حقوق آموزگاران و مصوب آن از سوی کمیسیون خدمات در هفته‌ی آینده خبر داد.

نشست کمیسیون خدمات 19 شهریورماه 1397 خورشیدی با حضور اعضا تشکیل شد:

  • با مبلغ 300 میلیون ریال بابت رنگ‌آمیزی و بهینه‌سازی تهویه و گرما و سرمای طبقه‌ی بالای درمانگاه یگانگی جهت دریافت مجوز شنوایی‌سنجی موافقت شد. (این مصوبه در هیات مدیره رای‌گیری نشد)

مهردخت شهریاری، فرنشنین کمیسیون خدمات درباره‌ی راه‌اندازی بخش شنوایی‌سنجی توضیح داد: همانطور که قبلا نیز گزارش داده بودیم برای درمانگاه یگانگی سه مجوز راه‌‌اندازی شنوایی‌سنجی، روان‌پزشکی بالینی و پوست صادر شد که برای رشته‌های روان‌شناسی و پوست کسی همکاری نکرد. یک تن از همکیشان برای همکاری در شنوایی‌سنجی اعلام آمادگی کرد که درخواست وی موجود است و با مدرک خانم پزشک غیرهمکیش، اقدام به اخذ مجوز برای شنوایی‌سنجی کردیم. هنگام بازدید کارشناسان بهداشت از محل درمانگاه، مشکلات فراوان از جمله رنگ و تهویه و برودت و نبود تجهیزات را تذکر دادند. بنا شد در مرحله‌ی اول رنگ و تهویه را درست کنیم. هماهنگی با کمیسیون ساختمان انجام شده و چون کمیسیون خدمات سابقه‌ی اجرای این گونه کارها را داشته بنابر این، برآورد سقف مالی کار را مصوب می‌کند و اجرا با کمیسیون ساختمان است.

فرهاد کاویانی، هموند انجمن زرتشتیان تهران، مصوبه‌ی سال پیش با موضوع بازسازی طبقه‌ی دوم درمانگاه یگانگی را یادآور شد. وی در بخشی دیگر پرسید: ارایه‌ی مصوبه‌ی بازسازی درمانگاه از وظایف کدام کمیسیون است؟
افشین نمیرانیان، جانشین فرنشین انجمن زرتشتیان تهران: ما از روز اول این بحث را با کمیسیون ساختمان داشتیم و واقعیت این است که اگر قرار باشد این تقسیم وظایف دقیق انجام شود، کمیسیون ساختمان می‌تواند درباره‌ی برآورد هزینه و امکان عملیات عمرانی نظر بدهد اما در مورد این که آیا این اتفاق باید بیفتد یا هزینه و انجام آن به صلاح است فرض کمیسیون ساختمان بر این است که نمی‌تواند نظر قطعی بدهد و تشخیص این مطلب به کمیسیون‌های فرهنگی‌، خدمات و دیگر کمیسیون‌ها واگذار شده است.
مهردخت شهریاری درباره‌ی چگونگی درخواست همکاری شنوایی‌سنجی گفت: کمیسیون خدمات تشخیص داده  که بهسازی طبقه‌ی دوم درمانگاه یگانگی فوری است.  کسی که درخواست همکاری داده آقای اشیدری از همکیشان است که به وی پیشنهاد اجاره‌ی مکان را دادیم اما چون سرمایه‌ی بیشتری نسبت به اوپتومتری نیاز است وی قبول نکرد و پیشنهاد داد انجمن تجهیزات و تهیه‌ی مواد را مانند دندان‌پزشکی خریداری کند و صاحب تجهیزات، انجمن باشد و طی توافقی، درصدی از درآمد حاصل را تقسیم کنیم. حدود یک ماه پیش برآورد تجهیزات از جمله اتاقک عایق حدود 800 تا 900 میلیون ریال بوده است. در حال حاضر برای تکمیل طبقه‌ی دوم و تجهیز کامل آن تا 2 میلیارد ریال باید هزینه کرد.
مهردخت شهریاری در بخشی از نشست گفت: نخست باید تصمیم بگیریم که آیا می‌خواهیم طبقه‌ی دوم را راه‌اندازی کنیم یا نه؟ هدف هیات‌مدیره مشخص شود. اگر قصد راه‌اندازی این واحد را داریم که رنگ‌آمیزی و بازسازی در و شیشه‌ی شکسته، سرمایش و گرمایش ابتدایی‌ترین بخش از تعمیرات است.
وی در بخشی دیگر از هیات‌مدیره خواست نخست در این باره تصمیم‌گیری کنند و در ادامه گفت: پیش از فراخوان می‌بایست به تفاهم می‌رسیدیم. روابط عمومی آگهی فراخوان را با پیامک و درج در روزنامه همشهری انجام داده است. بارها درباره‌ی گرفتن مجوز گزارش دادیم و هیات‌مدیره در جریان روند کار بوده است. وی درباره‌ی پیش‌بینی بازدهی گفت: درمانگاهی که کامل‌تر باشد کارآمدتر است.

یادآوری مصوبه‌‌ی سال گذشته‌ی کمیسیون موقوفات
فرشاد فرهی‌فر، هموند کمیسیون ساختمان، مصوبه‌ی بهمن‌ماه سال گذشته برای تعمیرات طبقه‌ی دوم درمانگاه را یادآوری کرد: مصوبه‌ای از سوی کمیسیون موقوفات در 23 بهمن‌ماه 1396 بابت بازسازی و تعمیرات واحد دوم درمانگاه تا سقف 300 میلیون ریال داریم و از نظر من نیازی به مصوبه گرفتن دوباره نیست. ولی واقعیت این است که کمیسیون باید مشاوره بدهد که دقیقا چه تعمیراتی را در نظر دارند چون اکنون هزینه‌ها سرسام‌آور بالا رفته است، مانند نمایندگان بهداشت که برای مهدکودک پرورش نامه‌ی کتبی نوشتند و موارد اصلاحی را لیست کردند.
فرشادفرهی‌فر در ادامه گفت: بهمن‌ماه 1396 که این مورد را مصوب کردیم قصد داشتیم تعمیرات را شروع کنیم که بعدا منتفی شد. به هر حال اگر این تعمیرات شش ماه پیش انجام می‌شد کمتر هزینه‌ می‌کردیم اما ممکن بود بازرس باز هم به مواردی ایراد بگیرد و مجبور به دوباره‌کاری شویم. البته من از طبقه‌ی دوم بازدید داشتم و شرایط زیاد هم بحرانی نیست.
خانم خادم، هموند انجمن زرتشتیان تهران: آقای اشیدری که برای این کار اعلام آمادگی کردند دقیقا چه فعالیتی دارند و آیا بررسی کرده‌اند که سودآوری دارد یا قرار است هزینه‌ای بشود و برگشت سرمایه نداشته باشد؟
کامبیز میزانیان، هموند انجمن زرتشتیان تهران، در این باره گفت: تعمیرات بر حسب کاربری و تخصص‌ها باید اتفاق بیفتد. طرح تجاری آن باید توجیه شود. اگر انجمن باید شریک تجاری شود باید کار مارکتینگ انجام شود و تمام جزییات مشخص باشد. به هرقیمتی که نمی‌خواهیم این بخش را راه‌اندازی کنیم.

تخصیص بودجه‌ی 4 میلیارد ریالی وزارت بهداشت و درمان
فرشاد خورشیدیان، بازرس انجمن زرتشتیان تهران، زمانی برای بازسازی طبقه‌ی دوم 400 میلیون تومان بودجه در نظر گرفته شد و همان موقع بحث شد چون این طبقه امکاناتی مانند آسانسور ندارد نمی‌تواند بخشی از درمانگاه شود. پرسش ما این است آیا می‌توانیم آن بودجه را خرج کنیم؟ اگر نمی‌توان از آن بودجه استفاده کرد جایی محدود را می‌توان برای یک شغل درست کرد. اگر مجوز برای این مشاغل نیاز به آسانسور ندارد می‌توان برای استفاده از آن بودجه‌ای که دریافت کردید، برنامه‌ریزی کرد.
شهریاری در پاسخ گفت: شنوایی‌سنجی از رشته‌هایی است که نیاز به آسانسور ندارد.
کورش ساسانی، هموند کمیسیون موقوفات، از تعیین هدف برای راه‌اندازی طبقه دوم درمانگاه یگانگی گفت: مدتی درمانگاه در اختیار کمیسیون موقوفات بود. مصوبه‌ی بهمن 1396 خورشیدی و برآورد قیمت برای سال گذشته بوده که قطعا قیمت‌ها بیشتر و شاید دو برابر شده است که یا قبلا اشتباه برآورد شده و یا برآورد کنونی اشتباه است. نخست هدف از راه‌اندازی این بخش را مشخص کنید، آیا هدف خدمات‌رسانی به همکیشان است یا درآمدزایی؟ نیت‌نامه را در این باره بخوانیم. کمیسیون‌ها باید در باره‌ی هدف‌گذاری از راه‌اندازی این واحد با هم مشورت کنند.
جمشید گشتاسبی، خزانه‌دار انجمن زرتشتیان تهران، موافق با کامبیز میزانیان گفت: این طرح یک بسته‌‌ی پیشنهادی است که مطابق با کاربری آن باید درآمد و هزینه‌ها‌ را پیش‌بینی و برآورد کنیم. بیزینس‌برند این بسته را مشخص کنیم.
افشین نمیرانیان در پایان این بخش گفت: من نظرم این بود که ما نمی‌خواهیم از پولی که وزارت بهداشت در اختیار گذاشته، استفاده کنیم. من تصور می‌کردم شنوایی‌سنجی نیز مانند راه‌اندازی اُپتومتری (بینایی سنجی)، تجهیزات درمانی به عهده‌ی کارشناس است. وی از کمیسیون خدمات خواست تا این پیشنهاد را کامل‌تر با برآورد هزینه و درآمد بررسی کند.

گفتنی است، این مصوبه رای‌گیری نشد. تصمیم بر آن شد برای برآورد هزینه‌ها و درآمدهای اجرای این پروژه و هماهنگی با همکار شنوایی‌سنج، بررسی و کار کارشناسی بیشتر انجام شود.

  • با کارکرد امردادماه پزشکان مسوول درمانگاه یگانگی جمعا به مبلغ 82 میلیون و 129 هزار و 25 ریال موافقت شد.
  • با صورت هزینه‌های درمانگاه یگانگی جمعا به مبلغ 12 میلیون و 357 هزار ریال موافقت شد.
  • با افزایش قیمت هر روز پذیرش در پذیرشگاه پارسایی از مبلغ 170 هزار ریال به مبلغ 200 هزار ریال برای مهمانان ایرانی و برای مهمانان خارجی به مبلغ 600 هزار ریال موافقت شد.

خانم خادم، هموند انجمن زرتشتیان تهران مخالف افزایش قیمت برای پذیرشگاه پارسایی بود و گفت: شما برای کدام پذیرشگاه مصوبه‌ی افزایش قیمت می‌آورید؟ آیا تاکنون پذیرشگاه پارسایی را از نزدیک دیده‌اید؟ اتاق‌های کهنه که حتی پنکه‌ی درست هم ندارند و دستشویی و آشپزخانه‌ و ملحفه‌ی نامرتب و کثیف است. تا زمانی که به این موارد رسیدگی نکردید و پذیرشگاه درخور جامعه نیست قیمت‌ها را بالا نبرید. وی در بخشی دیگر افزود: شما زمانی می‌توانید قیمت‌ها را افزایش دهید که خدمات بهتری را نسبت به اماکن دیگر ارایه دهید که چنین نیست. چگونه است که قیمت پذیرشگاه‌های یزد 15 هزار تومان است ولی در تهران بدون خدمات اضافه قیمت را به 20 هزار تومان بالا می‌بریم.

فرهاد کاویانی در پاسخ گفت: اگر بابت پذیرش افزایشی نداشته باشیم پولی نداریم تا پنکه را درست کنیم و ملحفه بخریم و گل‌کاری کنیم اگر افزایش قیمت نداشته باشیم وضعیت هر روز بدتر می‌شود.

کوروش ساسانی گفت: با افزایش 3 هزار تومان می‌توانیم پنکه را تعمیر کنیم؟

جمشید گشتاسبی، خزانه‌دار انجمن زرتشتیان تهران: تاکنون هزینه‌های زیادی برای این مکان شده و وضعیت آن‌چنان فاجعه‌بار نیست. این بحث‌ها باید با استناد به دفتری باشد به نام دفتر نظارت بر اماکن، به این دفتر استناد کنید که هیات نظارت چنین اشکالاتی را بر پذیرشگاه گرفته و چرا تاکنون حل نشده است.

  • با مبلغ 13 میلیون ریال جهت خرید شیرینی مدارس شش‌گانه برای روز اول مدارس به دبیرخانه‌ی انجمن موافقت شد.
  • با مبلغ 8 میلیون و 430 هزار ریال جهت خرید لُرک بابت برپایی مراسم گهنبار پیته‌شهم در آدریان به دبیرخانه‌ی انجمن موافقت شد.
  • با صورت هزینه‌های تیرماه و امردادماه باغ اوسون بابت خرید سم، هزینه‌های کارگر و کود جمعا به مبلغ 36 میلیون و 65 هزار ریال موافقت شد.
  • با افزایش هزینه‌ی نصب سنگ از 7 میلیون ریال به مبلغ 8 میلیون ریال به پیمانکار سنگ قصرفیروزه از تاریخ اول مهرماه 1397 موافقت شد.

گزارش کمیسیون خدمات:

  • سپاسگزاری از خانم‌ها پروین و هما فرودی مبلغ 20 میلیون ریال جهت خوابگاه پسران خیراندیشی کردند.

 

نشست کمیسیون مالی و بودجه 19 شهریورماه 1397 در محل انجمن برگزار شد و موارد زیر مورد تایید قرار گرفت:

  • تسویه‌ی مبلغ 9 میلیون و 510 هزار ریال مربوط به هزینه‌های تنخواه آدریان بزرگ طبق گزارش ارسالی مجری و مصوبه‌ی 21 خوردادماه 1397 کمیسیون فرهنگی مربوط به تنخواه ماه‌های بهمن و اسفند.
  • تسویه‌ی مبلغ 16 میلیون و 640 هزار ریال مربوط به هزینه‌های دستمزد فروردین‌ماه تا پایان تیرماه 1397 بر اساس گزارش مجری آدریان بزرگ و مصوب 22 امردادماه 1397 کمیسیون فرهنگی.
  • هزینه کرد مربوط به لیست هزینه‌های ارسالی از خانه‌ی فرهنگ و هنر در امردادماه 1397 مصوب 5 شهریورماه 1397 کمیسیون فرهنگی به مبلغ یک میلیون و 933 هزار ریال.
  • تصویب پرداخت مبلغ 50 میلیون ریال کمک هزینه برای یکی از همکیشان جهت مداوای فرزندشان مصوب 5 شهریورماه 1397 کمیسیون روابط عمومی.
  • پرداخت مبلغ 42 میلیون و 877 هزار ریال بابت خرید لوازم درمانگاه یگانگی بر اساس مصوبه‌ی کلی 5 شهریورماه 1397 کمیسیون خدمات صورت‌حساب تعاونی دندان‌پزشکان ایران شامل 27 قلم کالا صورت‌حساب مورخ 10 شهریورماه 1397.
  • تسویه‌ی پرداخت مبلغ 10 میلیون و 600 هزار ریال بر اساس گزارش تنخواه دفتر فنی مصوبه‌ی 12 شهریورماه 1397 کمیسیون ساختمان بابت هزینه‌های متفرقه.
  • تسویه‌ی مبلغ 20 میلیون و 72 هزار و 200 ریال بابت هزینه‌های اخذ مجوز ترافیکی و پلان ایمنی خانه‌ی شادروان کیخسروی بر اساس 3 فقره پرداخت و گزارش دفتر فنی مصوب12 شهریورماه 1397 کمیسیون ساختمان.
  • تسویه‌ی مبلغ هزینه‌ی بیمه‌ی مسوولیت مدنی ساختمان شادروان کیخسروی به مبلغ 31 میلیون و 840 هزار ریال بیمه‌ی دانا مصوب 5 شهریورماه 1397 کمیسیون ساختمان.
  • هزینه‌کرد امردادماه آرامگاه قصرفیروزه به مبلغ 95 میلیون و 500 هزار ریال مطابق مصوبه‌ی 12 شهریورماه کمیسیون خدمات.

گزارش کمیسیون مالی:

صندوق‌های شاه‌ورهرام‌ایزد و آدریان هفتم شهریورماه 1397 به شرح زیر شمارش گردید:

  1. صندوق شاه‌ورهرام‌ایزد: 201 میلیون و 12 هزار و 500 ریال و 90 دلار آمریکا.
  2. صندوق بیماران شاه‌ورهرام‌ایزد: 214 میلیون و 876 هزار ریال و 252 دلار آمریکا.
  3. صندوق نیازمندان شاه‌ورهرام‌ایزد: 234 میلیون 590 هزار ریال و 21 دلار آمریکا و 600 روپیه‌ی هند.
  4. صندوق آدریان تهران: 110 میلیون و 977 هزار ریال و 30 دلار آمریکا و 100 روپیه‌ی هند و 700 روپیه‌ی پاکستان و 50 دلار استرالیا.
  5. صندوق بیماران آدریان تهران: 77 میلیون و 320 هزار ریال و 23 دلار آمریکا.
  6. صندوق نیازمندان آدریان تهران: 85 میلیون و 488 هزار و 500 ریال و 4 دلار آمریکا و 600 روپیه‌ی هند.

 

مصوبات کمیسیون فرهنگی:

  • با پرداخت حق‌الزحمه‌ی معلمان دینی دبیرستان فیروزبهرام که یکی از دبیران 16 ساعت در هفته و 64 ساعت در ماه و دیگری 12 ساعت در هفته و 48 ساعت در ماه برای ماه‌های فروردین و اردیبهشت و خورداد 1397 که به این کمیسیون اعلام شده بود موافقت گردید.
  • با کارکرد منشی خانه‌ی فرهنگ و هنر از تاریخ اول تا 31 امردادماه 1397 معادل 96 ساعت موافقت گردید.
  • جهت پوشش دیوارهای اتاق سفید خانه‌ی فرهنگ و هنر تا سقف مبلغ 8 میلیون ریال در نظر گرفته‌شد.
  • هزینه‌های متفرقه و هزینه‌های صبحانه و نهار مهدکودک پرورش در امردادماه 1397 جمعا به مبلغ 15 میلیون و 787 هزار و 12 ریال تایید شد.
  • کارکرد یکی از همکیشان به صورت پاره‌وقت در امردادماه 1397 در خانه‌ی فرهنگ و هنر جمعا 95 ساعت مورد تایید قرار گرفت.
  •  طبق مصوب مورخ 18 امردادماه 1395 مبنی بر پرداخت هزینه‌ی ورزشکاران ورزش‌های انفرادی در مسابقات خارج از مرکز با پرداخت مبلغ یک میلیون و 420 هزار ریال به خانم خسرویانی که مقام دوم رده‌ی نوجوانان را در مسابقات بدمینتون شیراز کسب کردند موافقت شد.

گزارش کمیسیون فرهنگی:

  • تاریخ برگزاری گهنبار آدریان بزرگ تاریخ 25 شهریورماه 1397 ساعت 18 اعلام گردید.
  • برای نصب سیستم گرمایشی سالن مهربانو خانه‌ی فرهنگ و هنر خیراندیشی اعلام آمادگی کردند که با هماهنگی کمیسیون ساختمان کار آن آغاز می‌شود.

نشست کمیسیون موقوفات 17 شهریورماه 1397 برگزار شد:

  • تعدیل اجاره‌ی یکی از واحد‌های ساختمان خانه‌ی رستگاری از تاریخ اول مهرماه 1397 تا 31 شهریورماه 1398
  •  تعدیل اجاره‌ی یکی از واحد‌های ساختمان خانه‌ی مزدایی واقع در پیچ شمیران از تاریخ اول شهریورماه 1397 تا 31 امردادماه 1398
  • به پاس قدردانی از تلاش‌های نماینده‌ی کمیسیون در یزد که به واسطه‌ی ایشان موفق شدیم قسمتی از قرارداد زایشگاه بهمن را تنظیم کنیم و مابقی قرارداد در شرف تدوین است یک عدد سکه یا معادل ریالی آن تقدیم می‌گردد.

مصوبه‌های کمیسیون ساختمان:

  • هزینه‌ی تعمیرات و تعویض سقف انباری بام روی تالار ایرج به مبلغ 27 میلیون ریال.
  • هزینه‌ی تعمیرات برقی و مشکلات خانه‌ی فرهنگ و هنر به مبلغ 8 میلیون و 534 هزار ریال.
  • برآورد هزینه‌های باقی‌مانده تا اتمام سقف‌های پروژه‌ی ساختمان کیخسروی تا سقف یک میلیارد و 250 میلیون ریال.

بهمن تیمساری، فرنشین کمیسیون ساختمان در این باره گفت: چهار سقف با سیستم کامپوزیت اجرا شده است هم هزینه‌ی خرید میلگرد و آهن‌آلات را داشتیم. ویسپا سیروسی با سابقه تعامل و همکاری که با مهندس فروغی داشته در این قسمت نیز با ما همکاری کرده و با توجه به ساختار مالی و  روند اخذ مصوبه بخش عمده از این هزینه‌ها را پرداخت کرده است. انجمن این هزینه‌ها را باید باز پرداخت کند. تیمساری از سوی هیات‌مدیره‌ی انجمن از ویسپا سیروسی برای این تعامل و همکاری سپاسداری کرد.

  • کسب مجوز برای جابجایی ورودی خوابگاه دختران و ساندویچی شوک به شرط هزینه‌کرد کامل توسط مستاجر ساندویچی شوک.

کمیسیون ساختمان در این باره توضیح داد: فرو رفتگی که موجب ظاهر نامناسب و ناامن شدن ورودی خوابگاه دختران شده بود، ساندویچی شوک درخواست رسیدگی به این موضوع داشت و با توجه به عکس‌های هوایی شهرداری و رضایت شفاهی مستاجر ساندویچی برای تقبل هزینه‌های کامل، مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

_ با توجه به کم عرض شدن در خوابگاه، پایان کار، افزایش اجاره و سرقفلی به علت بزرگتر شدن مساحت مغازه و بررسی مجوز شهرداری به هفته‌ی آینده موکول شد.

  • برآورد هزینه‌های ادامه‌ی نازک‌کاری پروژه‌ی ساختمان خرمن گیو علی‌الحساب به مبلغ 2 میلیارد ریال.

گزارش کمیسون ساختمان درباره‌ی پروژه‌ی نوسازی ساختمان کیانی‌پور

بهمن تیمساری، فرنشین کمیسیون ساختمان انجمن، با اشاره به دیدگاه‌ها و تفسیرهای گوناگون درباره‌ی پروژه‌ی نوسازی ساختمان کیانی‌پور گفت: در مجمع همگانی 10 آذرماه سال 1396 صورت جلسه‌‌ای با موارد زیر تصویب شد:

  1. بازسازی با موافقت هیات مدیره‌ی انجمن زرتشتیان تهران حداکثر شش ماه توسط آقای جویبان‌پور و پس از صدور مصوبه‌ی هیات مدیره‌ی انجمن انجام خواهد شد
  2. در صورت نوسازی، تخریب، اخذ جواز، پرداخت تراکم و هزینه‌های ساخت و زمان تحویل مراتب به ترتیب ذیل مورد توافق آقای جویبان پور قرار گرفت:

الف. اخذ جواز از طریق انجمن زرتشتیان تهران انجام شود.

ب. پرداخت هزینه‌ی تراکم به عهده‌ی آقای جویبان‌پور خواهد بود.

ج. پرداخت هزینه‌ی ساخت طبق جواز به صورت کامل در تعهد آقای جویبان‌پور خواهد بود.

د. زمان ساخت حداکثر یک سال از تاریخ تحویل جواز و پرداخت هزینه‌ تراکم توسط آقای جویبان‌پور به انجمن زرتشتیان تهران خواهد بود.

  1. این صورت جلسه جهت صدور مصوبه به هیات مدیره‌ی انجمن زرتشتیان تهران تحویل خواهد شد و پس از تصویب از طریق آقای جویبان پور پیگیری خواهد شد.
  2. اعضای هیات رییسه مجمع متعهد پیگیری خواهند بود.

وی در ادامه افزود: این پروژه طبق مصوبه‌ی مجمع، پیگیری و اجرا شد و به نقطه‌ای از تصمیم‌گیری رسیدیم که می‌توان گزارش آن را برای هیات رییسه‌ی مجمع و هازمان زرتشتی ارایه کرد. وی از عملکرد پنج ماهه‌ی کمیسیون ساختمان انجمن بابت اخذ جواز و روند اجرایی پروژه‌ی کیانی‌پور گزارش ارایه داد. تیمساری در بخشی از این گزارش گفت: من به عنوان نماینده‌ی انجمن و کسی که مسوول اخذ جواز هستم می‌بایست برای بهره‌وری بهینه‌ی و حفظ منافع جامعه زرتشتی از حداکثر پتانسیل این ساختمان استفاده کنم و آن را به اجرا در آورم. در مصوبه‌ی مجمع از بار مالی، سقف ریالی و حد و حدودی ذکر نشده بود.
در پایان گزارش بنا شد در جلسه‌ای مشترک ما بین نمایندگان هیات‌مدیره‌ی انجمن زرتشتیان تهران، هیات رییسه‌ی مجمع همگانی و آقای جویبان‌پور، سازنده، ادامه‌ی روند اجرایی نوسازی خانه‌ی کیانی‌پور برنامه‌ریزی شود.

گوشه و کنار نشست هفتگی انجمن:

مهردخت شهریاری در ارتباط با نظر یکی از کاربران تارنمای امرداد در مورد افزایش حقوق کارمندان انجمن گفت: اولا تمام کارمندان ما نور چشمی هستند و تفاوتی برای هیچ کس قایل نیستیم. ما افزایش حقوق نداشتیم و بین صفر تا سی درصد اصلاح حقوق داشتیم که به تبع آن حقوق عده‌ای بیشتر و عده‌ای کمتر افزایش داشته همچنین ممکن است کسی اصلا تغییری در حقوقش ایجاد نشده باشد. معیار ما سابقه کار، مدرک و نوع ارتباط کار با مدرک و میزان مسوولیت‌پذیری و پارامترهای مرسوم که در بخش‌های دیگر از آن استفاده می‌کنند. ما از طرح طبقه‌بندی مشاغل برای افزایش حقوق استفاده کردیم. به‌عنوان مثال در این طبقه‌بندی حقوق فرد دارای دیپلم تا شش سال ثابت است و افزایش حقوق ندارد و تنها افزایش سالیانه‌ی مصوب دولت اعمال می‌شود. تعدادی دیگر از کارکنان که حقوق ثابتی مانند اضافه‌کاری یا حق سرپرستی داشتند، به دلیل اینکه افرادی با شرایط مشابه این حقوق ثابت را نداشتند، نابرابری بود و ممکن است افزایش حقوق نداشته‌اند. ما این کار را به کمک خزانه‌دار و رییس انجمن انجام دادیم و نظر شخصی من در این مورد اعمال نشده. جالب اینجاست که تاکنون این حقوق اعمال نشده و هیچ کس به جز هیات رییسه از میزان افزایش حقوق اطلاع ندارد و منتشر نشده با این حال عده‌ای اعتقاد دارند که فقط به نورچشمی‌های من حقوق اضافه شده است. هر کار جدیدی مخالفان و موافقانی دارد اما از نظر من کار درست و صحیحی انجام شده است. این نکته هم گفتنی است که در این طرح هیچ کس کاهش حقوق نداشته است.

فرهاد کاویانی که در نشست گذشته از عدم دسترسی به اسناد اصلاح حقوق گلایه داشت در این نشست گفت: امروز به کمیسیون خدمات رفتم و تمامی اسناد را شهریاری نشان داد و من شخصا مشکلی در این باره ندارم.

نشست صدوبیست‌وششم انجمن زرتشتیان تهران 19 شهریورماه 1397 خورشیدی در نبود راشین جهانگیری و با دیر کرد رستم خسرویانی، فرنشین انجمن زرتشتیان تهران از ساعت 18 و 45 دقیقه در تالار همایش انجمن برگزار شد و نزدیک به سه ساعت به درازا کشید.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

5 پاسخ

  1. بیش از 12 سال است که صحبت طبقه دوم درمانگاه است و باز هم فقط صحبت. یکی از وعده های خسرویانی در دوره اول ریاست. واگذار کنید به متخصصان زرتشتی که زودتر به راه بیفتد.

  2. دوست همکیش کدام متخصص زرتشتی؟! هیچکدام به فراخوان انجمن برای همکاری تمایل نشان ندادند. در گزارش آمده اگهی برای همکاری داده اند ولی کسی پا پیش نذاشته

  3. کارکرد پزشکان و دندانپزشکان و سهم انجمن و درمانگاه را اعلام کنید مدتی است که از این مقوله چشم پوشی می کنید

  4. خدا را شکر همکیشی که کامنت گذاشته بود که انجمن به اموال مربوط به خود رسیدگی کند و نه به اموالی که مربوط به آنجمن نیست نظر بدهد که عنوان شده پذیرشگاه که از رستم باغ کوچکتر است و از همه لحاظ نیاز به رسیدگی دارد این کامنت مورد توجه سرکار خانم خادم قرار گرفته و حداقل در هئیت مدیره مطرح کردند که امیدوارم پیگیری آن را نیز انجام دهد.

  5. درود بر عزیزانی که همیشه حق را گفته و به ان ایمان دارند عزیزان هموند انجمن محترم زرتشتیان ایا تاکنون به خود زحمت بازدید و سرکشی به پذیرشگاه را بخود داده اید تا از امکانات و اوضاع انجا باخبر باشید بجای مادالعمر نمودن خود در موقوفات گیو و غیره اماکنی که مستقیما زیر نظر انجمن اداره میشود را سرو سامان ببخشید و یا بعد از گذشت سالها برای درمانگاه یگانگی فکری بیاندیشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-12