لوگو امرداد
رستگاری در دقیقه 90

جوانان زرتشتی یزد پیروز شدند تا امیدوار بمانند

38 1 1تیم جوانان زرتشتی یزد بازی مقابل ریف اصفهان را در رقابتی دیدنی و جذاب با پیروزی پشت سر گذاشت تا با زنده‌نگهداشتن امیدهای خود، تعیین تک‌سهمیه‎‌ی باقی‌مانده‌ی پلی‌آف را به دو هفته‌ی پایانی موکول کند.

هفته شانزدهم مرحله مقدماتی پیکارهای والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز پنج‌شنبه 30 دی‌ماه با برگزاری پنج دیدار در شهرهای شیراز، تهران (دو دیدار)، اصفهان و یزد پیگیری ‌شد. در یکی از حساس‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های هفته شانزدهم، تیم جوانان زرتشتی یزد در حالی در سالن یگانگی این شهر میزبان حریف خود تیم ریف اصفهان بود؛ که دو تیم نبرد تنگاتنگی برای تعیین تکلیف تک سهمیه باقی‌مانده پلی‌آف داشتند. حساسیت بازی هفته شانزدهم از آن جهت بود که ریف اصفهان با داشتن 4 برد و 11 امتیاز و ایستادن در رتبه هشتم، در صورت پیروزی در بازی این هفته، صاحب آخرین سهمیه پلی‌آف می‌شد. اما جوانان زرتشتی یزد که ست های نخست و دوم را با نتیجه 25 بر 20 و 25 بر 22 به حریف خود واگذار کرده بودند، به ناگه به بازی برگشتند و در ست های سوم و چهارم با نتایج 25 بر 20 و 25 بر 19 حریف اصفهانی خود را شکست دادند تا این رقابت جذاب و دیدنی به ست پنجم یعنی ست سرنوشت کشیده شود. در یک چشم به هم زدن نتیجه 6 بر صفر به سود ریف اصفهان بر روی تابلو امتیازات نقش بست تا شانس جوانان زرتشتی یزد برای جبران نتیجه و پیروزی در ست پنجم بسیار کم‌رنگ شود؛ ولی این پایان ماجرا نبود. تیم جوانان زرتشتی یزد که پس از واگذاری دو ست، با پیروزی در ست‌های سوم و چهارم نشان داده بود، اراده و همت بازگشت به بازی و جبران امتیازات را دارد. با سرویس‌ها و حملات موثر و از آن مهم‌تر دفاع‌های جانانه‌ی روی تور، حریف خود را وادار به پذیرش شکست 18 بر 16 در ست پنجم کرد. امتیازات پایانی تیم جوانان زرتشتی یزد در ست پنجم را می‌توان بهترین بازی تیم جوانان زرتشتی در لیگ برتر امسال به ویژه در فاز دفاع برشمرد. با این نتیجه، تعیین آخرین سهمیه ی پلی آف به دو هفته‌ی پایانی موکول شد، از آنجایی که پیروزی ریف اصفهان در هفته‌ی پایانی مقابل بانوان ورامین محتمل به نظر می‌رسد، تیم جوانان زرتشتی محکوم به پیروزی در هر دو بازی آینده مقابل مس رفسنجان و پیکان است، بازی‌هایی که جوانان زرتشتی یزد در آنها مهمان حریفان خود خواهد بود. فتوحی‌پور سرمربی جوانان زرتشتی یزد در پایان این دیدار با تمجید از بازی شاگردانش گفت: «اگر از این تیم حمایت شود شاهد موفقیت‌های بیشتری خواهیم بود و حتا پیروزی مقابل پیکان تهران و مس رفسنجان دور از دسترس نخواهد بود».
فائزه جعفری و زهره اعتمادی‌فر ناظران فنی و داوری این رقابت بودند که 145 دقیقه به درازا کشید. معصومه اسمعیل‌زاده و معصومه شعبانی نیز داوران اول و دوم این بازی بودند.
بیست‌ویکمین دوره ی پیکارهای والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» از روز پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه با حضور 10 تیم آغاز شده است و تیم های جوانان زرتشتی یزد، سایپا، ذوب‌آهن اصفهان، پیکان، ستارگان فارس، مس رفسنجان، مهرسان، باریج اسانس کاشان، ریف اصفهان و هیات والیبال ورامین 10 تیم حاضر در این رقابت‌ها بوده اند، مرحله مقدماتی لیگ برتر زنان سال 1400 به صورت رفت و برگشت و یک هفته روزهای پنج‌شنبه و یک هفته روزهای دوشنبه و پنج‎شنبه برگزار شده است. در پایان رقابت های مقدماتی هشت تیم برتر به مرحله پلی‌آف صعود خواهند کرد و مراحل پلی‌آف لیگ برتر زنان سال 1400 تا تعیین جایگاه نهایی هشت صعودکننده ادامه خواهد داشت.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. خیلی خبر خوشحال کننده ای بود. درود بر همت و غیرت تمام شیردختران تیم سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد. به امید پیروزی در دو بازی باقیمانده.

  2. تبریک فراوان و درورد بر تلاش شما، به امید پیروزی شما عزیزان در بازیهای بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09