لوگو امرداد
آگاهی‌رسانی کانون دانشجویان زرتشتی

نام‌نویسی چهل‌ویکمین اردوی دانش‌آموزی سراسر کشور

آگاهی‌رسانی کانون دانشجویان زرتشتی درباره‌ی چهل‌ویکمین اردوی داش‌آموزان زرتشتی سراسر کشورچهل و یکمین اردوی دینی، آموزشی، تربیتی، فرهنگی و تفریحی دانش‌آموزان زرتشتی ۱۴تا ۱۸ سال سراسر کشور  در همایشگاه مارکار تهرانپارس برگزار می‌شود.

پیرو آگاهی‌رسانی کانون دانشجویان زرتشتی، اردوی دانش‌آموزی در راستای آشنا نمودن جوانان و نوجوانان زرتشتی با یکدیگر، تلاش در گسترش روحیه‌ی سازندگی، همکاری و همبستگی بین نوجوانان وجوانان زرتشتی، بالا بردن آگاهی‌های دینی، علمی، فرهنگی و مهارت های ورزشی، فنی و هنری، ایجاد روحیه‌ی اجتماعی و اعتماد به نفس، افزایش احساس مسوولیت، نظم و دقت، از ۲۰ تا ۲۷ امردادماه 1398 خورشیدی در همایشگاه مارکار تهران‌پارس برگزار می‌شود.

نام‌نویسی در اردوی چهل‌ویکم از 14 اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود. دانش‌آموزان زرتشتی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ سال، دوستدار باشندگی در اردوی دانش‌آموزی می‌بایست برگه‌ی درخواست‌نامه را در تارنمای ordoo.kdz.ir پُر کنند. سپس اسکن برگه‌ی درخواست‌نامه‌ را به تایید انجمن زرتشتیان محل سکونت خود رسانده و در سامانه بارگذاری کنند.

واپسین زمان نام‌نویسی و پُر کردن برگه‌ی درخواست‌نامه 27 اردیبهشت‌ماه  است.

برای آگاهی بیشتر می‌توانید روزهای سهشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت 17 تا 21 با شماره‌های ۶۶۷۰۶۴۱۹ -۰۲۱ و ۶۶۷۴۴۶۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-07