لوگو امرداد
گزارش نشست هفتم گردش 44

نام‌گذاری هفته‌ای به نام انجمن زرتشتیان تهران مصوب شد

در نشست هفتم گردش 44 انجمن زرتشتیان تهران نام‌گذاری هفته‌ای به نام انجمن زرتشتیان تهران مصوب شد پیشنهاد نام‌گذاری هفته‌ای به نام انجمن زرتشتیان تهران و اقدام برای بازطراحی تارنمای این انجمن در نشست هفتم گردش 44 انجمن زرتشتیان تهران تصویب شد.

کمیسیون روابط عمومی

  • پیشنهاد نام‌گذاری هفته‌ی انجمن زرتشتیان تهران همزمان با سالروز تاسیس انجمن در تاریخ 13 امردادماه (1286 خورشیدی)

در این هفته آیین‌های بزرگداشت، نشست با دیگر فرنشینان انجمن‌ها، نشست پرسش و پاسخ انجمن زرتشتیان تهران و کارهایی از این دست انجام شود.

  • فراخوان ارایه‌ی طرح تارنما (وب سایت) انجمن زرتشتیان تهران با مشخصات اعلام شده

انجمن زرتشتیان تهران برای بازطراحی و ایجاد یک تارنما با ویژگی‌های تکنیکی، به دنبال افراد یا شرکت‌هایی است که توانایی این کار را دارند. این انجمن موسسه‌ای غیرسیاسی و غیرانتفاعی با قدمت بیش از 100 سال است، هدف از ایجاد تارنما، اطلاع‌رسانی شفاف، سریع و دقیق به اعضا و دریافت نظرات و اطلاعات از اعضا است. (اعضا کسانی هستند که کارت شناسایی انجمن زرتشتیان تهران را دارا هستند.)

طرح پیشنهادی تارنما (وب‌سایت) انجمن زرتشتیان تهران

انجمن زرتشتیان تهران برای بازطراحی و ایجاد یک تارنما با ویژگی‌های زیر به دنبال افراد یا شرکت‌هایی است که توانایی این کار را دارند.

این انجمن موسسه‌ای غیر سیاسی و غیر انتفاعی با قدمت بیش از 100 سال است. هدف از ایجاد تارنما، اطلاع رسانی شفاف، سریع و دقیق به اعضا و دریافت نظرات و اطلاعات از اعضا است.

برخی ویژگی‌های در نظر گرفته شده عبارتند از:

1.       تارنما به دو زبان انگلیسی و فارسی

2.       امکان عضویت در تارنما

3.       اشتراک‌گذاری مطالب در شبکه‌های اجتماعی

4.       جمع‌آوری اطلاعات مخاطبان

5.       امکان جستجو

6.       نمایش بهینه‌ی سایت در کامپیوتر، موبایل و تبلت (Responsive)

7.       تقویم برای نمایش رویدادهای مختلف

8.       امکان نوبت‌دهی

9.       امکان نظرسنجی

10.     امکان دریافت کمک‌های مالی از طریق درگاه‌های اینترنتی بانک

11.     امکان ارسال و دریافت پیامک از طریق درگاه پیامک

مصوبات کمیسون مالی:

  • عودت مبلغ 12 میلیون ریال قرض‌الحسنه یکی از مستاجرین ساختمان مزدایی واقع در خیابان جهان آرای یوسف‌آباد.
  • هزینه‌ی مربیان کلاس‌های فوق برنامه‌ی اسفندماه 1397 مهدکودک پرورش به مبلغ 5 میلیون و 50 هزار ریال.
  • هزینه‌ی اسفندماه 1397 مهدکودک پرورش به مبلغ 9 میلیون و 43 هزار و 124 ریال.
  • هزینه‌ی شارژ سالیانه‌ی حسگر زلزله‌ی لوله‌کشی گاز قصر فیروزه به مبلغ 9 میلیون ریال.
  • پرداخت هزینه‌ی باقیمانده‌ی سرویس مدارس در اسفندماه 1397 به مبلغ 195 میلیون ریال.
  • پرداخت هزینه‌ی سرویس رفت و برگشت جشن فروردین‌‌‌گان به مبلغ 88 میلیون ریال.
  • هزینه‌ی تعمیرات شیروانی ساختمان دبیرخانه‌ی انجمن به مبلغ 5 میلیون ریال.
  • هزینه‌های مرتبط با تعمیرات پکیج پذیرشگاه پارسایی به مبلغ 6 میلیون ریال.
  • پرداخت هزینه‌ی کاور جسد بزرگسالان به تعداد 30 عدد به مبلغ 9 میلیون و 600 هزار ریال.
  • پرداخت هزینه‌ی 300 عدد سرو خمره‌ای به مبلغ 71 میلیون ریال.
  • هزینه‌ی خرید سبد گل جهت آیین یکی از همکیشان به مبلغ 4 میلیون ریال.
  • هزینه‌های ایاب و ذهاب کارمند دفتر فنی انجمن زرتشتیان تهران به مبلغ 15 میلیون و 300 هزار ریال.
  • هزینه‌های تنخواه کمیسیون ساختمان در اسفندماه به مبلغ 10 میلیون و 70 هزار ریال.
  • هزینه‌های ایاب و ذهاب و کارمزد فعالیت‌های بانکی اسفندماه 1397 دبیرخانه به مبلغ 975 هزار ریال.
  • پرداخت هزینه‌های خدمات نرم‌افزاری و سخت افزاری سیستم کامپیوتری انجمن به مبلغ 2 میلیون و 750 هزار ریال.
  • هزینه‌های تنخواه کتابخانه‌ی یگانگی از تاریخ 14 تا 26 اسفندماه 1397 به مبلغ 3 میلیون و 489 هزار ریال.
  • هزینه‌ی تنخواه کتابخانه‌ی مارکار تهران‌پارس به مبلغ یک میلیون و 840 هزار ریال.
  • پرداخت هزینه‌های تعمیرات برج استخر مارکار تهران‌پارس به مبلغ 49 میلیون و 25 هزار ریال.
  • پرداخت هزینه‌های نوبت کاری موبدان نگهبان آتش در بهمن و اسفندماه جمعا به مبلغ 40 میلیون و 200 هزار ریال.
  • مبلغ 11 میلیون و 592 هزار ریال کارکرد اسفندماه یکی از همکیشان در آتشکده تهران و خانه‌ی فرهنگ و هنر زرتشتیان به مدت 168 ساعت کارکرد.
  • مبلغ 3 میلیون و 933 هزار ریال بابت کارکرد منشی خانه فرهنگ و هنر زرتشتیان به مدت 57 ساعت
  • پرداخت مبلغ 12 میلیون و 765 هزار ریال کارکرد راهنمای گردشگری در اسفندماه آتشکده تهران به مدت 184 و نیم ساعت
  • پرداخت هزینه‌ی تعمیرات واحد 3 ملک جنب پذیرشگاه پارسایی مبلغ 111 میلیون و 599 هزار ریال
  • پرداخت بخشی از هزینه‌های ثبت و دارایی انتقال سند ساختمان بختیان به مبلغ 218 میلیون و 535 هزار ریال.
  • مبلغ تن‌خواه قصر فیروزه به مبلغ 10 میلیون ریال و حسابداری انجمن به مبلغ 50 میلیون ریال اختصاص یافت.
  • مبلغ جمع‌آوری شده طی فراخوان کمک به سیل‌زدگان جمعا به مبلغ 633 میلیون و 223 هزار و 500 ریال.

مصوبه‌های کمیسیون موقوفات:

  • مصوب گردید یکی از واحدهای ساختمان خسروان به نشانی خیابان ستارخان، خیابان رمضان زاده از تاریخ 14 دی‌ماه 1397 تا تاریخ 13 دی‌‍ماه 1398 تعدیل اجاره شود.
  • مصوب شد برای اخذ کارشناس رسمی دادگستری بابت کارشناسی دو مورد ملک، (مهربانی و فریدونیان) مبلغ 40 میلیون ریال به کارشناس مربوطه پرداخت گردد.
  • مصوب گردید جهت تعیین تکلیف و فروش اموال و اثاثیه‌ی شخصی که ملک تحت اجاره‌ی وی تخلیه و در آن ملک انجمن به رسم امانت به نگهبانی یکی از کارمندان انجمن نگهداری می‌شود، برای هزینه‌ی وکیل، روزنامه‌ی رسمی، کارشناسی و ابطال تمبر به مبلغ سقف30 میلیون ریال هزینه شود.
  • مصوب گردید اجاره بهای یکی از واحدهای ساختمان سپهری به آدرس فلکه‌ی اول صادقیه، خیابان گلناز شمالی از تاریخ اول آذرماه 1397 تا 31 خوردادماه 1398 به مدت 7 ماه تعدیل اجاره شود.
  • مصوب گردید اجاره بهای یکی از واحدهای ساختمان اهرستانی به نشانی خیابان نوفل لوشاتو، روبروی سفارت روسیه به مدت یک سال دیگر از تاریخ یکم مهرماه 1397 تا 31 شهریورماه 1398 بدون افزایش بها تمدید شود.
  • کمیسیون تصمیم گرفت تا طی فراخوان از همکیشان دعوت شود تا طرح و پیشنهادهای خود را درباره‌ی بهره‌برداری از خوابگاه فلفلی یزد به انجمن ارایه دهند.
  • خوابگاه دختران فلفلی یزد به شوند (: دلیل) کمبود شمار دختران دانشجو از سه سال پیش بسته شده است.

مصوبه‌ی کمیسیون ساختمان:

  • اعلام فراخوان برای بررسی و تهیه‌ی گزارش وضعیت موجود سیستم برق مارکار تهران‌پارس شامل تهیه‌ی نقشه‌های عین ساخت.

مصوبه کمیسیون آموزش، جوانان و اشتغال:

  • ساعت کارکرد دو دبیر دبیرستان فیروز بهرام سه ماه دی، بهمن و اسفندماه، هر ماه 64 ساعت برای هرمز خسرویانی و 48 برای مرزبان ایزد مورد تایید قرا گرفت.

مصوبه کمیسیون خدمات و درمان:

با پرداخت مبلغ 30 میلیون ریال بابت خرید کتاب برای کتابخانه‌های زیر پوشش انجمن ( کتابخانه یگانگی و مارکار تهران‌پارس) موافقت شد.

افشین نمیرانیان: طبق اساسنامه‌ی کتابخانه‌ی یگانگی، هیات‌مدیره‌ سیاستگذار و برنامه‌ریز هست که تاکنون این هیات‌مدیره شکل نگرفته است. وی ابراز امیدواری کرد که در این گردش، هیات‌مدیره‌ی کتابخانه‌ی یگانگی مشخص شود. 

گزارش کمیسیون‌ها در نشست هفتم گردش 44 انجمن زرتشتیان تهران

گزارش هیات‌رییسه:

افشین نمیرانیان، فرنشین گردش 44 انجمن زرتشتیان تهران از خسارت قنات قصرفیروزه گفت: دو روز گذشته میله‌های قنات قصرفیروزه تخریب شده و ریزش کرده و مکان ریزش در میان بلوار است. با نشت آب به سطح بلوار،‌ ماموران برای پیدا کردن محل شکستگی با بیل مکانیکی مشغول به کندوکاو بودند که رهگذران آنها را از بودن قنات باخبر کردند. این خسارت ناشی از تخریب میله‌های قنات در حال بررسی و ارزیابی است و به زودی برآورد مالی آن با هماهنگی کمیسیون موقوفات در هیات‌مدیره باید مصوب شود.

بابک شهریاری، دبیر کمیسیون خدمات، میزان پرفشاری حق‌آبه‌ی قنات قصرفیروزه را یاداوری کرد: آب‌دهی قنات قصرفیروزه از مرتبه‌ی بزرگی 100 لیتر بر ثانیه است. در حالی که حق‌آبه‌ی آدریان بزرگ تهران از مرتبه 10و مرتبه‌ی یک برای حق‌آبه‌ی مارکار تهران‌پارس محاسبه می‌شود. خروجی آب قنات قصرفیروزه قابل توجه است.

فرهاد کاویانی، هموند گردش 43 انجمن زرتشتیان تهران: اگر ریزش میله‌ی قنات و بالا زدن آب ادامه‌دار شود به دیگر میله‌های قنات نیز آسیب می‌رساند و هزینه‌ها چندین برابر می‌شود. با اقدام سریعتر از تخریب و آسیب بیشتر قنات جلوگیری می‌شود.

گزارش کمیسیون روابط عمومی:

– سیما بزرگچمی دبیر کمیسیون روابط عمومی انجمن زرتشتیان تهران، دوشنبه 26 فروردین‌ماه 1398 خورشیدی در ششمین نشست هفتگی انجمن زرتشتیان، همزمان با روز پایانی فراخوان همیاری مردمی به سیل‌زدگان، از روند گردآوری و اجرایی کمک‌های نقدی و غیرنقدی این فراخوان گزارش ارایه کرد. وی با اشاره به استقبال همکیشان در این کار نیک و سپاسگزاری از همراهی همه‌ی زرتشتیان، نهادها و مدارس زرتشتی، گفت: همه‌ی کمک‌های غیرنقدی گردآوری شده به خانه‌ی فرهنگ وهنر زرتشتیان آورده شده است. کمک‌های نقدی نیز صرف خرید کالاهای مورد نیازِ آسیب‌دیدگان از سیل می‌شود. کالاهای مورد نیاز برآورد شده و مکان ارسال نیز شناسایی شده است. پیش از این تصمیم به پوشش مناطق سیل‌زده در استان‌های لرستان و گلستان داشتیم، ولی در حال حاضر با خبر شدیم اهواز بیشتر نیازمند همیاری است.

دبیر کمیسیون روابط عمومی در ادامه از رایزنی درباره‌ی حمل و نقل کالاها گفت: با گروهی غیرهمکیش و دیگری رستم نودینی هماهنگ‌کننده‌ی گروه همیاران، گفت‌وگو کردیم. رستم نودینی نخستین محموله کمک‌ها را به نام جامعه‌ی زرتشتیان ایران از یزد به منطقه‌ی سیل‌زده‌ی غرب کشور برده است. وی افزود: در صورت موافقت، پس از تعطیلی یکشنبه، در ارسال کالاها به جنوب کشور اقدام می‌شود.

در این نشستِ انجمن زرتشتیان تهران، رستم مزدیسنی، دبیرکمیسیون مالی از گردآوری مبلغ 633 میلیون و 223 هزار و پانصد ریال از صندوق‌های کمک به سیل‌زدگان در آرامگاه قصر‌فیروزه، آتشکده‌ی تهران و شاه‌ورهرام ایزد گزارش داد.

افشین نمیرانیان، فرنشین گردش 44 انجمن زرتشتیان تهران از همه‌ی زرتشتیان، سازمان‌ها، نهادها و خانواده‌ها که با مدارس همکاری کردند، سپاسگزاری کرد و گفت: به زودی پس از این که همه‌ی نهادها کمک‌های غیرنقدی گردآوری شده را به حساب انجمن واریز کردند، گزارش کامل و روشن از این برنامه به جامعه ارایه خواهد شد.

وی در ادامه گفت: به حرکت انسان‌دوستانه‌ی زرتشتیان یزد، رستم نودینی و همکاران وی احترام می‌گذاریم. این کار بسیار اصیل و به درستی انجام شده است و بازتاب خبری آن را نیز شنیدیم. فرنشین انجمن زرتشتیان تهران افزود: هیات‌مدیره تصمیم‌گیری‌ درباره‌ی این تعامل و کارهای اجرایی را به اختیار کمیسیون روابط عمومی می‌‌گذارد.

رامین خسروی، جانشین فرنشین و فرنشین کمیسیون روابط عمومی گردش 44 انجمن زرتشتیان تهران گفت: کالاها در قالب یک محموله‌ی همیاری به نام جامعه‌ی زرتشتیان ایران به شهرهای سیل‌زده فرستاده می‌شود.

– با نوشین فرامرزیان، مسوول کتاب‌خانه یگانگی که چندی پیش استعفا داده بود، گفت‌وگو شد. وی با یاداوری اساسنامه‌ی کتاب‌خانه یگانگی خواهان گرداندن کتابخانه با تشکیل هیات‌مدیره و هیات علمی و کارشناس تخصصی شد. فرامرزیان از هیات‌مدیره برای بازدید از کتابخانه، مشاهده‌ی روند کار و پیشرفت‌های کتابخانه دعوت کرده است.

– بیژن نوشیروانی نماینده‌ی بنیاد نیکوکاری یگانگی درباره آدریان بزرگ تهران پیشنهادهایی را به کمیسیون ارایه داده است که پس از نشست مشترک نمایندگان هیات‌مدیره‌ی انجمن زرتشتیان تهران و انجمن موبدان تهران در تاریخ دوم اردیبهشت‌ماه به پیشنهادهای وی رسیدگی می‌شود.

گزارش کمیسیون آموزش، اشتغال و جوانان:

– کامبیز میزانیان: خانواده‌ها چه کسانی که فرزندانشان در حال تحصیل در دبیرستان فیروز بهرام هستند و چه کسانی که امسال برای ورود به دبیرستان اقدام می‌کنند، درباره‌ی این دبیرستان مسایلی را مطرح کردند. در آخرین گفت‌وگویی که با مدیر دبیرستان شد تصمیم گرفتیم بنا به مسایلی که مطرح می‌شود نشست پرسش و پاسخی برگزار کنیم و به راهکار برسیم.

– مهد‌کودک دکتر پرورش مجوز فعالیت در دو طبقه را دارد و برای راه‌اندازی طبقه‌ی سوم رایزنی می‌شود.

  گوشه و کنار نشست هفتم انجمن زرتشتیان تهران

– حضور تاج‌گوهر خدادادکوچکی (خانم خادم)، هموند سه گردش پیشین انجمن زرتشتیان تهران، وی سال نو و آغاز به کار گردش جدید انجمن زرتشتیان تهران را شادباش گفت.

– سپاسداری کمیسیون مالی از کارمندان انجمن زرتشیتان تهران و هیات‌رییسه که در شمارش کمک‌های نقدی سیل‌زدگان همکاری کرده‌اند.

– سپاسداری فربد فرهی‌یزدی، بازرس انجمن زرتشتیان تهران، از هیات‌مدیره‌ی انجمن زرتشتیان تهران و کسانی که در سوگ پدرشان ابراز همدردی کردند.

نشست هفتگی گردش 44 انجمن زرتشتیان تهران، دوشنبه 26 فروردین‌ماه 1398 خورشیدی در نبود خدامراد مزداپور و رستم خرمدین برگزار شد.

 

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. انجمن زردشتیان ،قبل از هر چیز باید زردشتی بماند ، من در موارد هزینه شده ،مبلغی برای بهبود وضعیت سرویس بهداشتی و انبار نگهداری ظروف در ادریان تهران نمی بینم ،کافی است سری به ادریان بزنیم و لزوم انجام اقدام مناسب را مشاهده کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-04