لوگو امرداد
گزارش تصویری از

بسته‌بندی کمک‌های مردمی در خانه فرهنگ‌وهنر زرتشتیان تهران

کمک‌های مردمی برای یاری‌رسانی به هم‌میهنان آسیب‌دیده از روی‌داد سیل 98 با هماهنگی انجمن زرتشتیان تهران، گردآوری و به خانه‌ی فرهنگ و هنر زرتشتیان سپرده شد. همزمان با به پایان رسیدن زمان فراخوان همیاری، روابط‌ عمومی انجمن زرتشتیان تهران از روند اجرایی فراخوان گزارش ارایه کرد.

سیما بزرگچمی دبیر کمیسیون روابط عمومی انجمن زرتشتیان تهران، دوشنبه 26 فروردین‌ماه 1398 خورشیدی در ششمین نشست هفتگی انجمن زرتشتیان، همزمان با روز پایانی فراخوان همیاری مردمی به سیل‌زدگان، از روند گردآوری و اجرایی کمک‌های نقدی و غیرنقدی این فراخوان گزارش ارایه کرد. وی با اشاره به استقبال همکیشان در این کار نیک و سپاسگزاری از همراهی همه‌ی زرتشتیان، نهادها و مدارس زرتشتی، گفت: همه‌ی کمک‌های غیرنقدی گردآوری شده به خانه‌ی فرهنگ وهنر زرتشتیان آورده شده است. کمک‌های نقدی نیز صرف خرید کالاهای مورد نیازِ آسیب‌دیدگان از سیل می‌شود. کالاهای مورد نیاز برآورد شده و مکان ارسال نیز شناسایی شده است. پیش از این تصمیم به پوشش مناطق سیل‌زده در استان‌های لرستان و گلستان داشتیم، ولی در حال حاضر با خبر شدیم اهواز بیشتر نیازمند همیاری است.

دبیر کمیسیون روابط عمومی در ادامه از رایزنی درباره‌ی حمل و نقل کالاها گفت: با گروهی غیرهمکیش و دیگری رستم نودینی هماهنگ‌کننده‌ی گروه همیاران، گفت‌وگو کردیم. رستم نودینی نخستین محموله کمک‌ها را به نام جامعه‌ی زرتشتیان ایران از یزد به منطقه‌ی سیل‌زده‌ی غرب کشور برده است. وی افزود: در صورت موافقت، پس از تعطیلی یکشنبه، در ارسال کالاها به جنوب کشور اقدام می‌شود.

در این نشستِ انجمن زرتشتیان تهران، رستم مزدیسنی، دبیرکمیسیون مالی از گردآوری مبلغ 633 میلیون و 223 هزار و پانصد ریال از صندوق‌های کمک به سیل‌زدگان در آرامگاه قصر‌فیروزه، آتشکده‌ی تهران و شاه‌ورهرام ایزد گزارش داد.

افشین نمیرانیان، فرنشین گردش 44 انجمن زرتشتیان تهران از همه‌ی زرتشتیان، سازمان‌ها، نهادها و خانواده‌ها که با مدارس همکاری کردند، سپاسگزاری کرد و گفت: به زودی پس از این که همه‌ی نهادها کمک‌های غیرنقدی گردآوری شده را به حساب انجمن واریز کردند، گزارش کامل و روشن از این برنامه به جامعه ارایه خواهد شد.

وی در ادامه گفت: به حرکت انسان‌دوستانه‌ی زرتشتیان یزد، رستم نودینی و همکاران وی احترام می‌گذاریم. این کار بسیار اصیل و به درستی انجام شده است و بازتاب خبری آن را نیز شنیدیم. فرنشین انجمن زرتشتیان تهران افزود: هیات‌مدیره تصمیم‌گیری‌ درباره‌ی این تعامل و کارهای اجرایی را به اختیار کمیسیون روابط عمومی می‌‌گذارد.

رامین خسروی، جانشین فرنشین و فرنشین کمیسیون روابط عمومی گردش 44 انجمن زرتشتیان تهران گفت: کالاها در قالب یک محموله‌ی همیاری به نام جامعه‌ی زرتشتیان ایران به شهرهای سیل‌زده فرستاده می‌شود.

پیرو فراخوان انجمن زرتشتیان تهران، دبیرخانه‌ی انجمن، مجموعه‌ی مارکار تهران‌پارس و خانه‌ی فرهنگ و هنر زرتشتیان به عنوان پایگاه‌های گردآوری کمک‌ به سیل‌زدگان اعلام شده بود. مدارس پسرانه زرتشتی، نهادها و سازمان‌های زرتشتی نیز در این امر نیک همراه و همازور شدند. همه‌ی کمک‌ها در خانه‌ی فرهنگ و هنر زرتشتیان گردآوری شده است.

فرتورهای زیر گزارش تصویری از بسته‌بندی و آماده‌سازی این کمک‌ها برای ارسال به شهرهای سیل‌زده‌ی کشور با همکاری گروهی از کنشگران هازمان زرتشتی را در روز سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه 1398 خورشیدی، نشان می‌دهد:

خانه فرهنگ و هنر زرتشتیان تهران

خانه فرهنگ و هنر زرتشتیان تهران 

میترا نمیرانیان مدیرداخلی خانه فرهنگ و هنر زرتشتیان تهران

میترا نمیرانیان مدیرداخلی خانه فرهنگ و هنر زرتشتیان تهران

3

4

مهردخت شهریاری هموند انجمن زرتشتیان تهران

مهردخت شهریاری هموند انجمن زرتشتیان تهران

6

7

8

9

سیما بزرگچمی هموند انجمن زرتشتیان تهران

سیما بزرگچمی هموند انجمن زرتشتیان تهران

11

12

13

14

15

16

22

17

20

21

25

23

24

19

فرتور از همایون مهرزاد است.

1393

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06