کمک‌های مردمی به سیستان و بلوچستان رسید

گروه همیاران زرتشتی، کمک‌های مردمی گرد‌آوری‌شده برای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان را به دست آن‌ها رساندند.
بار دیگر گروه همیاران زرتشتی به سرپرستی رستم نودینی، فراخوانی را منتشر کرد و از هازمان زرتشتی خواست تا به یاری سیل‌زدگان این حادثه بشتابند. در روز شنبه ۱۹ اسفند1402، همیاران زرتشتی به شهرستان چابهار، بخش نوبندیان و روستای دمپک رفتند و با یاری راهنمایان محلی به توزیع کمک‌های هازمان زرتشتی پرداختند. رستم نودینی به همراه پسرشان جمشید نودینی از گروه همیاران زرتشتی، کمک‌های مردمی را که در مدت کمتر از یک هفته، مبلغی در حدود ۲۵۸ میلیون تومان برای کمک به آسیب‌دیدگان سیل فراهم ‌شده بود را در روز آدینه ۱۸ اسفند با خود به استان سیستان و بلوچستان بردند و کمک‌های غیرنقدی نیز با اتوبوس به این منطقه رسانده شد. رستم نودینی از همه‌ی کسانی که در این کار خیر یاری کردند تشکر کرد. وی وضعیت آنجا را ناگوار خواند و افزود این کمک‌ها هدیه‌ای از سوی زرتشتیان ایران و مادران ایران زمین است که ما آن را به دست هم‌میهنان گرفتار در سیل رساندیم.
به دنبال بارندگی‌های شدیدی که در روزهای هشتم تا ۱۰ اسفند ۱۴۰۲، در جنوب استان سیستان و بلوچستان رخ داد، خبرهای ناگواری از این منطقه پیام‌رسانی  شد. در این خبرها آمده بود شوربختانه ۳۸۷ روستا در محاصره آب قرار گرفته‌اند و وضعیت ۱۱۰ هزار نفر نیز بحرانی اعلام شد.
فرتورهای این تلاش‌ها را می‌توانید در زیر ببینید:

فرتورها رسیده است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *