جشن الفبای دبستان دینیاری برگزار شد

دانش‌آموزان پایه‌ی یکم دبستان پسرانه‌ی دینیاری یزد یادگیری خواندن و نوشتن را در کنار آموزگار خود جشن گرفتند.

جشن الفبا، چهارشنبه چهارم خوردادماه 1401 خورشیدی در دبستان دینیاری یزد برگزار شد. در این برنامه رامتین سلامتی، مدیر این آموزشگاه زرتشتی و فرین تهمورسی، آموزگار پایه‌ی یکم از سوی دبستان به دانش‌آموزان هدایایی پیش‌کش کردند.

فرتورها از دبستان دینیاری رسیده است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *