لوگو امرداد
سخنرانی مهندس فرشاد باستانی در نشست اتاق بازرگانی زرتشتیان ایران

کاربرد عملی کوچینگ در راستای دستیابی به اهداف

مهندس فرشاد باستانی، بیزینس کوچ حرفه‌ای در نشست کارشناسی اتاق بازرگانی زرتشتیان ایران از کوچینگ عملی به عنوان مهارت ارتباطی گفت.

کوچینگ یک گفت‌وگوی آگاهانه و روبه‌جلو برای توانمند کردن یک فرد یا گروه برای زیستن در بهترین حالت خود و رسیدن به نتایج والا در زندگی، حرفه، کسب‌وکار یا سازمان است. این مهارت کمکی است برای پر کردن فاصله‌ میان اکنون و جایی که فرد می‌خواهند در آن قرار بگیرد.

مهندس فرشاد باستانی بیزینس کوچ حرفه ای، مشاور ارشد کسب‌و‌کار و سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال صادرات واردات، با ارایه‌ی کوچینگ عملی چگونگی برقراری ارتباطات بین افراد در شبکه‌سازی را به گفت‌وگو و بررسی گذاشت. شبکه‌سازی در راستای ایجاد یک ارتباط و تعهد بلند مدت که در این فرآیند افراد نسبت به خود و دیگران شناخت بهتری پیدا کنند و کارهایی را با کمک دیگران انجام دهند که به تنهایی از عهده‌ی انجام آن بر نمی‌آیند.

مهندس باستانی از چهار مهارت‌ پایه در کوچینگ مانند زمینه‌ی رابطه، طرح پرسش قدرتمند، گوش دادن موثر و بازخورد سخن گفت. وی در بخشی از سخنانش به انضباط فردی به این معنا که «کاری که باید انجام بدهید در زمانی که باید، انجام بدهید. چه بخواهید و چه نخواهید»، اشاره کرد. مهندس فرشاد باستانی، کوچینگ حرفه‌ای، روش چگونه معرفی کردن خود به عنوان عامل موثر در برقراری ارتباط را بیان کرد و از بایدها و نبایدهای آن گفت.

نشست کارشناسی اتاق بازرگانی زرتشتیان ایران، شنبه 18 آبان‌ماه 1398 خورشیدی در طبقه‌ی بالایی تالار خسروی، از ساعت 19:30 برگزار شد.

1

09

3

4

5

6

10

11

فرتورها رسیده است.

8311

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06