لوگو امرداد
به کوشش گروه همیاران زرتشتی و انجمن زرتشتیان یزد مهر ادامه دارد

ارسال نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان سیل‌زده در خرم‌آباد

گروه همیاران زرتشتی و انجمن زرتشتیان یزد، در آستانه‌ی بازگشایی مدارس با تهیه‌ی نوشت‌افزار، مهر را به دانش‌آموزان آسیب‌دیده از سیل در خرم‌آباد پیش‌کش می‌کنند.

بسیاری از دانش‌آموزان مهر 98 را در حالی به مدرسه می‌روند که سیل و سیلاب را تجربه کرده‌اند. انجمن زرتشتیان یزد و گروه همیاران زرتشتی از پیشگامان کمک‌رسانی به مناطق آسیب‌دیده از زلزله‌ی دو سال گذشته و سیلاب فروردین‌ماه امسال، می‌کوشند تا دانش‌آموزان آسیب‌دیده از سیل به مهر راهی دبستان شوند. رستم نودینی، سرپرست گروه همیاران زرتشتی از تهیه‌ی نوشت‌افزار و ارسال آن به منطقه‌ی سیل‌زده‌ی خرم‌آباد در استان لرستان خبر داد و گفت: مبلغ 30 میلیون ریال باقی مانده از کمک‌های گردآوری شده در گروه همیاران زرتشتی و مبلغ  37 میلیون و 770 هزار ریال باقی مانده‌ی کمک‌های گردآوری شده در انجمن زرتشتیان یزد به خریداری نوشت‌افزار اختصاص یافت. نوشت‌افزارها در 200 بسته آماده‌‎ی ارسال به خرم‌آباد است تا همزمان با بازگشایی مدارس در میان دانش‌آموزان آسیب‌دیده که شناسایی شده‌اند، پخش شود. این بار 31 شهریورماه به مقصد خرم‌آباد حرکت می‌کند.

رستم نودینی در ادامه‌ی گفت‌وگو به کارت‌های هدیه پیش‌کشی به سیل‌زدگان استان خوزستان اشاره کرد و افزود: خانواده‌های آسیب‌دیده در این منطقه شناسایی شده‌اند و به زودی این کارت‌های هدیه به دست آنان خواهد رسید.

بر اثر سیل روز دوشنبه 12 فروردین ماه، رودخانه‌های شهر و روستاهای استان لرستان خروشان شد و سد مروک درود نیز سرریز کرد. جاری شدن سیل سهمگین در نخستین روزهای فروردین‌ماه 98 افزون ‌بر آسیب‌های جانی و مالی به هم‌میهنان در استان‌های سیل‌زده به بخشی از یادمان‌های باستانی و تاریخی آسیب‌های سنگینی زده است.

01

02

03

04

05

06

07

08

09

10

12

 11

فرتورها رسیده است

7777

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30