لوگو امرداد
با هماهنگی هیات اجرایی برگزار شد

گرامیداشت اشتاد ایزد و شهریورماه در آدریان بزرگ

با هماهنگی هیات اجرایی آدریان بزرگ تهران و همزمان با نخستین روز از گهنبار چهره پیته‎شهیم‎گاه، آیین اشتاد ایزد و شهریورماه با باشندگی پرشور همكیشان و تنی چند از هموندان طرح حساس سازمان زنان زرتشتی، در محل آدریان بزرگ تهران برگزار شد.

آیین اشتاد ایزد بامداد دوشنبه 21 شهریو ماه 1401، با نیایش همگانی، با اجرا و آوای مهرانگیز ذهبی، به دوش آرمی و تندرستی تمامی باشندگان و همكیشان آغاز شد.
در ادامه و در فضای باز آدریان، حرکات كششی و نرمشی از سوی فریبا كیقبادی، انجام شد كه با همراهی و استقبال باشندگان، همراه بود.
ادامه بخش گرامیداشت اشتاد ایزد و شهریورماه با دورهمی باشندگان و پذیرایی با صبحانه، شیرینی و چای، به کوشش و دهش مهوش فرهمند به نامگانه خواهرشان زنده‌روان مهرانگیز فرهمند، انجام شد.
پایان بخش این آیین، اجرای ترانه های زیبا و دلنشین، با هنرمندی مهین كابلی و شهین شیرمردی و همنوازی اربونه بود كه با همنوایی و همراهی باشندگان، برگزار گردید.
دادبه اورنگی؛ منشی و هموند هیات اجرایی، كه به نمایندگی از هیات اجرایی آدریان بزرگ در این آیین، باشنده و همیار بود، از تمامی والاهمتان برگزاری اشتاد ایزد در آدریان بزرگ به ویژه از مهری منوچهری به شوند هماهنگی، ژیلا غیبی به نمایندگی از طرح حساس سازمان زنان زرتشتی، و نیک‌اندیش مهوش فرهمند، سپاسگزاری و قدردانی نمود.

0 4

1 9

2 16

1 1 1

5 9

6 8

7 7

8 8

9 8

10 8

11 8

12 7

فرتوها رسیده است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09