برنامه‌های بهاری دبستان دینیاری

دبستان دینیاری یزد اردیبهشت 1402 خورشیدی را با سه برنامه آیینی فرهنگی به پایان رسانید.
برگزاری اردوی دانش‌آموزان در باشگاه نصرت‌آباد یزد از ساعت 8 تا 17 و 30 دقیقه، برگزاری آیین گهنبار توجی در پایان روزهای اردیبهشت ماه در گهنبار خانه یزد به کوشش مهرنوش هماوندی و همراهی دانش‌آموزان پایه ششم و اوستاخوانی موبد مهربان‌ آفرین و همچنین جشن زاد‌روز دانش‌آموزان زاده فصل بهار و تابستان در پارک فروهر، برنامه‌های اردیبهشت‌ماه دبستان دینیاری با مدیریت رامتین سلامتی بود.
در ادامه فرتورهایی از این سه برنامه را می‌بینید.

اردوی دانش‌آموزان در باشگاه نصرت‌آباد:

برگزاری آیین گهنبار توجی در گهنبارخانه یزد:

موبد مهربان‌ آفرین، فرنشین کمیسیون دینی یزد

جشن زادروز دانش‌آموزان دبستان پسرانه دینیاری زاده فصل بهار و تابستان در پارک فروهر:

 

 

فرتورها رسیده است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *