لوگو امرداد
در سی‌وششمین نشست انجمن زرتشتیان تهران

کلیات طرح پشتیبانی از کارهای فرهنگی رای آورد

photo ۲۰۲۳ ۰۹هیات‌مدیره گردش 45 انجمن زرتشتیان تهران روز دوشنبه 13 شهریورماه 1402 نشست هفتگی سی‌وششم خود را پیرامون شنیدن گزارش‌ها و بررسی و تصویب مصوبات ارایه‌شده برگزار کرد.

در این نشست از طرح‌ها و مصوبه‌های مطرح شده، 9 مصوبه رای آورد و تصویب شد.

در آغاز نشست هفتگی انجمن زرتشتیان تهران هما خسرویانی درباره‌ی خانه‌‌ی سالمندان زرتشتی از انجمن زرتشتیان تهران پرسش و درخواستی داشت که افشین نمیرانیان، فرنشین انجمن زرتشتیان تهران به هما خسرویانی زمان داد تا وی مطالب خود را بیان کند.

هما خسرویانی نخست گفت: بهتر است گره‌ای که با دست باز می‌شود را با دندان باز نکنیم و از هیات مدیره خواست تا در مورد پرسش‌هایی که دارد به درستی پاسخگو باشند وی گفت من درخواستم را چندین بار مطرح کردم و امیدوارم این بار سه نفر از هموندان خانه سالمندان که اکنون در این نشست هستند از جمله آقایان افشین نمیرانیان، خدامرادمزداپور و آقای شابهرام سیروسی جواب مرا بدهند.

نخست اینکه چرا خانه سالمندان زرتشتی اجازه ملاقات به کسی نمی‌دهد و همچنین پذیرش سالمند در این سرا انجام نمی‌یابد من از تمام سرای سالمندان غیرهم‌کیش که پرسش کردم تمای آن سرا‌ها روز و ساعت مشخصی را در هفته برای ملاقات داشتند، ولی سرای سالمندان زرتشتی این کار را نمی‌کند لطفا آیین‌نامه پذیرش این سرا را در تارنمای انجمن زرتشتیان تهران و تارنمای رَچینه قرار دهید تا همه از محتوای آن آگاهی یابند. وی در ادامه گفت افلاطون بهرامی که خاله ایشان در سرای سالمندان است به من گفت پیش از کرونا هر روز به دیدار خاله‌ام می‌رفتم، ولی پس از کرونا اجازه ملاقات به من نمی‌دهند و من پیاپی در حال تماس گرفتن با خانه سالمندان هستم تا بتوانم پاسخی دریافت کنم. هما خسرویانی از افشین نمیرانیان خواست تا این مشکل را خودشان حل کنند.

مورد دومی که بیان کرد این است که خانه سالمندان که اکنون به این روز افتاده است چهار خانه وقفی پشتوانه مالی خانه سالمندان است  و هازمان باید بدانیم که این پول‌ها به کجا می‌رود و کجا خرج می‌شود چرا خانه سالمندان که پیش از این شاداب و سرحال بود اکنون به این روز افتاده است. مورد بعدی که از هیات مدیره پرسید این بود که ساعت کاری این سرا چگونه است?

افشین نمیرانیان در پاسخ گفت: می‌دانم که شما آدم پیگیری هستید و می‌دانم که باید این مشکلات حل شود توجه داشته باشید که ما گاهی کلی حرف می‌زنیم و گاهی هم در صحبت‌هایمان اعداد و ارقامی می‌آوریم که در اینجا باید بگویم سرای سالمندان دارای دو واحد آپارتمان است نه چهار ملک که این دو واحد هم وقف نیست بلکه نیت‌نامه دارند و از روز نخستی که شخصی این سرا را ساخت و اهدا کرد قرار گذاشت که خود سرای سالمندان برای این دو واحد مستاجر پیدا کند ولی در زمان ریاست من بر انجمن زرتشتیان تهران قرار شد که مهر انجمن پای اجاره نامه نقش ببندد. حساب و کتاب سرای سالمندان مشخص است نوع وابستگی سرای سالمندان به انجمن زرتشتیان تهران وابستگی خاص است با نیت همایون آبادیان سرای سالمندان شکل گرفت و نخست قرار نبود هیچ پیوندی بین سرای سالمندان و انجمن زرتشتیان تهران وجود داشته باشد بلکه قرار بود تنها ملک به نام انجمن زرتشتیان تهران باشد و تمامی کار‌ها و اداره آن ‌با هیات امنا باشد. در زمان تاسیس این سرا و هنگام بهره‌برداری تازه فهمیدند که این نیت‌نامه از لحاظ اجرایی باعث هزینه اضافی برای سرای سالمندان خواهد شد.

دومین اشتباه این بود که وقتی هیات امنا را به روز‌رسانی کردند به جای تعریف شخصیت حقیقی، سه شخصیت حقوقی تعریف شد یکی نماینده وقت زرتشتیان در مجلس، دیگری فرنشین انجمن زرتشتیان تهران  و خزانه‌دار انجمن، اگر این سرا با استفاده از نیت‌نامه بخواهد اداره شود خیلی پیوندی با انجمن زرتشتیان تهران ندارد و اگر این پیوند بین این دو نهاد برداشته شود کار راحت خواهد بود در تمام این سال‌ها همه‌ی همکیشان فکر می‌کنند که پیوند نزدیکی بین این انجمن و خانه سالمندان وجود دارد و این مورد باید روشن شود. برای روشن شدن این پیوند دو راه وجود دارد:

نخست اینکه هیات امنایی باید از اشخاص حقیقی تشکیل شود و این افراد از انجمن زرتشتیان تهران نباشند و پیوند خود را با انجمن زرتشتیان تهران قطع کنند، دومین راه این است که هیات امنای سرای سالمندان با گشاد دستی مسوولیت خود را به انجمن زرتشتیان تهران تنفیذ کند و هموندان هیات امنا از هموندان انجمن زرتشتیان تهران باشند. در تمامی این سال‌ها کارکنان و مدیران این سرا به شدت زحمت کشیدند، درست است که فراز و فرود‌هایی داشته و من به عنوان یکی از هموندان هیات امنا قول می‌دهم درباره پرسش‌هایی که شما مطرح کردید تا دو هفته دیگر به شما پاسخ بدهم ولی اینکه باید نیت‌نامه در سایت انجمن درج شود نه همچین چیزی نیست. هیات امنای سرای سالمندان بسیار مایل است تا این مشکل را حل کند به این شکل که ما باید هموندان هیات مدیره انجمن زرتشتیان تهران مسوولیت قبول کنیم و هموند هیات امنا شویم و یا اینکه باید درخواست کنیم تا عده‌ای به ما کمک کنند و این هیات امنا غیر از هموندان انجمن زرتشتیان تهران باشند.

خدامراد مزداپور، هموند هیات مدیره: درون مایه کلام شما بخشی از آن درست است و بخشی دیگر آن اشتباه است و مربوط به شما نمی‌شود و شما به عنوان فردی که در جامعه زندگی می‌کنید نمی‌توانید برای هیات‌امنا تکلیف تعیین کنید. شما می‌توانید پیشنهاد بدهید.

با درخواست فرنشین انجمن زرتشتیان تهران این بحث در همین جا به پایان رسید. سپس مهرداد کاویانی بازرس انجمن زرتشتیان تهران در مورد قرارداد با یکی از وکلا در مورد چند پلاک ثبتی را مطرح کرد و به پیشنهاد فرنشین روابط‌عمومی قرار شد بازرس پرسش خود را به صورت کتبی برای هیات‌مدیره بنویسد و پاسخ را کتبی بگیرد.

پس از آن نوذر نوذری، دبیر انجمن زرتشتیان تهران مصوبات را خواند تا هموندان هیات مدیره بتوانند هر کدام در مورد رد یا قبول این مصوبات تصمیم‌گیری کنند.

نخستین مورد درباره‌ی سازمان زنان زرتشتی تهران بود که در پنجم مهر ماه ۱۴۰۲ قرار است جشنی را برگزار کنند درخواست داشتند که برای پذیرایی از مهمانان خود اگر بیش از ۱۸۰ نفر باشند یک قیمت و اگر کمتر از 180 نفر باشند قیمت متفاوتی دریافت شود. این مصوبه در هیات‌مدیره رای آورد.

بابک شهریاری، هموند هیات‌مدیره: نکته مهم ما در اینجا این است که ما سیستم انبارداری نداریم و من به آقای بهنام بخت این سیستم را آموزش دادم وقتی که این کار صورت بگیرد و ما صاحب یک سیستم انبارداری شویم پاسخ بسیاری از پرسش‌ها را داریم  در غیر این صورت نمی‌توانیم جوابی بدهیم لطفا کمیسیون خدمات سیستم انبارداری را راه‌اندازی کند. آقای فرهاد کاویانی خودشان تقبل کردند که سه تا چهار ماه به شکل مجانی این کار را بکنند و ما به اشخاص داوطلب آموزش می‌دهیم.

دوباره مصوبه خوانده شد و تصویب شد.

مصوبه بعدی که خوانده شد برای رای‌گیری در مورد توافق هیات‌اجرایی مارکار تهرانپارس با درخواست یکی از همکیشان برای اجاره شش ماهه آشپزخانه کوچک پشت شاه‌ورهرام ایزد مارکار بود.

فرامرز پورستمی: وضع آب و برق و گاز را نمی‌دانم باید این را در نظر بگیریم که قیمت آب و گاز و برق تصاعدی  بالا می‌رود  و این را هم را باید در این قرارداد  بیاوریم.

کامبیز رستمی، هموند روابط عمومی: ضوابط را باید در قرارداد بنویسیم.

مهردخت شهریاری رییس کمیسیون خدمات گردش 45، ضمن توضیح در مورد چرایی اینکه این همکیش می‌خواهد اینجا را اجاره کند گفت این همکیش یکی از خدمتگزاران به زرتشتیان تهران است و پول آب و برق و گاز را در قرارداد می‌نویسیم و خودشان این مبلغ را تقبل خواهند کرد.

کورش آذرگشاسبی، جانشین فرنشین هیات مدیره: اینکه کار اقتصادی می‌خواهد انجام شود خیلی خوب است آیا برای همه اشخاص درخواست کننده می‌توانیم این کار را بکنیم و آیا این کار اصولا درست است یا نه؟

خدامراد مزداپور این کار خوبی است در خانه و فرهنگ و هنر هم این کار صورت گرفته است.

مهردخت شهریاری: این سالن همیشه بیکار و بلااستفاده بوده است و حالا همکیش می‌خواهد از این سالن استفاده کند. در ادامه کامبیز رستمی گفت ما باید برای این کار آیین‌نامه داشته باشیم تا بتوانیم در جا‌های دیگر هم از این آیین‌نامه استفاده کنیم.

فرشاد خورشیدیان، بازرس انجمن: حالا که مصوب شد خدا را شکر و نگاه ما باید به کارآفرینی باشد و این را به عنوان یک دیدگاهی در نظر بگیریم. اگر از اماکن به عنوان کارآفرینی استفاده کنیم جوان‌های دیگر هم می‌توانند این کار را در پیش بگیرند و باعث دلگرمی است. این طرح تصویب شد.

مصوبه بعدی در مورد هیات اجرایی سرویس مدارس بود.

مهردخت شهریاری در این زمینه گفت ما با فراخوانی که می‌دهیم از مردم می‌خواهیم که در اجرای سرویس مدارس ما را یاری کنند چون این از توان کمیسیون خدمات به تنهایی خارج است و امیدواریم پدران و مادران دانش آموزان ما را یاری دهند. این مصوبه نیز رای آورد و تصویب شد.

مصوبه بعدی در مورد کمیسیون موقوفات بود که مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بابت حق انتقال سرقفلی یک مغازه واقع در چهارراه انقلاب روبه‌روی پارک دانشجو است که اجازه‌ی انتقال را به مستاجر می‌دهیم و ده درصد حق‌الرضا می‌گیریم. این مصوبه نیز رای مثبت داشت.

مصوبه بعدی درباره پرداخت مبلغ ۴۰ میلیون تومان بابت انتقال آب به فضای سبز داخل پذیرشگاه و خانه فرهنگ و هنر بود با استفاده از لوله‌های پلی اتیلن آب را به فضای سبز داخل پذیرشگاه و خانه فرهنگ و هنر می‌آوریم و شهرداری تهران قرار شده این لوله‌ها را بکشد و این هزینه ۴۰ میلیون تومان بابت هزینه حفاری، لوله‌گذاری، پوشاندن و هرس درختان است و هفته‌ای چند ساعت آبی که شهرداری به درختان بیرون  محوطه می‌دهد توسط این لوله‌ها به فضای داخل پذیرشگاه و خانه فرهنگ و هنر وارد شده و فضای سبز آنجا را نیز آبیاری می‌کند که این نیز به تصویب رسید.

مصوبه بعدی در مورد کمیسیون آموزشی بود که انجمن زرتشتیان تهران بابت دانش‌آموزان زرتشتی که در مدارس شش‌گانه زرتشتیان مشغول به تحصیل هستند قرار شد کسانی که از سرویس استفاده نمی‌کنند برای مدارس دوره‌ی ابتدایی و دوره‌ی اول دبیرستان گیو، جمشیدجم، گشتاسب و رستم آبادیان بیشینه سه میلیون تومان و در مدارس دیگر ۷ میلیون تومان به نام آن دانش‌آموز به مدرسه محل تحصیل آن پرداخت شود.

فرشاد فرهی‌فر، فرنشین کمیسیون فرهنگی: آمار‌هایی از کسانی که از سرویس استفاده می‌کنند و کسانی که از سرویس استفاده نمی‌کنند به باشندگان ارایه داد وی مزایای این کار را نخست عدالت بین دانش‌آموزانی که به مدارس ما می‌آیند دانست و گفت این خود شوندی می‌شود تا دانش‌آموزان جذب مدارس زرتشتی شوند و دوم اینکه این سهم به مدرسه تزریق می‌شود و خودش به بهبود مدارس کمک می‌کند

بسیاری از باشندگان با این طرح موافق بودند ولی بعضی از آن‌ها می‌گفتند باید این پول به دست خانواده‌ها برسد تا ملموس باشد و در سال‌های بعد این پول را صرف خدمات آموزشی بکنیم نه اینکه بیاییم و به خود مدیر بدهیم.

این مصوبه نیز رای اکثریت را آورد و تصویب شد.

مورد بعدی استعفای خانم فرامرزی سرپرست کتابخانه یگانگی بود که در هفته پیش بیان شد ولی رای‌گیری نشد قرار شد فرامرز پوررستمی سرپرستی این کتابخانه را به عهده بگیرند که البته خانم شهریاری با طرح موضوع استعفا در هیات‌مدیره و رای‌گیری مخالفت کرد، ولی رای آورد.

مصوبه بعدی در مورد پیشنهاد برادران استاد درباره تالار پذیرایی کیخسرو شاهرخ در آرامگاه قصر فیروزه بود که البته باشندگان گفتند این سالن به نام سالن سیروسی‌ست که واقع در شمال آشپزخانه است و قرار است بازسازی شود و خودشان خواستند تا توافقنامه نوشته شود افشین نمیرانیان مفادی از این توافقنامه را خواند که در بخشی از این توافقنامه آمده است که با پیشنهاد خانواده روانشاد جمشید استاد برای بازسازی آشپزخانه موافقت گردید ولی پیوست آن هنوز نهایی نشده است دوم اینکه خانواده استاد تمام هزینه‌ها را دهش خواهند کرد و سوم اینکه کلیه امور اداری بر عهده انجمن زرتشتیان تهران خواهد بود و اینکه انجمن متحد می‌شود که برای بازگشایی این بنا یک آیین برگزار کند و عکس و لوح یادبود را در این محل نصب کند چهارم اینکه تمامی این بند‌ها باید تاییدیه کمیسیون را داشته باشد و به خانواده برادران استاد داده شود.

در اینجا مطرح شد که کاربرد‌های این تالار بعد از ساخت چیست و نباید از این تالار برای سوم و چهارم استفاده شود.

فرانک زنده‌نوش گفت کاربرد این هزینه چیست  بیاییم مکانی را اختصاص دهیم تا نام خیراندیشانمان و تندیس‌شان را در آنجا قرار دهیم از کیخسرو شاهرخ گرفته تا به امروز و بزرگان باید مکانی داشته باشند.

ساسان نیکنام: کمیسیون موقوفات با گذاشتن عکس مخالفت کرد چون ابتدا باید بزرگان تعیین شوند و تعریف شود و نه اینکه هر کسی خود را بزرگ بداند ما نداریم

در این لحظه مصوبات تمام شد و نوبت به ارایه طرح رسید تنها طرحی که در اینجا مطرح شد طرح حمایت از فعالیت‌های فرهنگی بود که قرار شد صندوقی یا فندی تشکیل شود و انجمن زرتشتیان مبلغی را به این صندوق اختصاص دهد تا پروپوزال‌هایی که به انجمن فرهنگی می رسد با تشکیل یک گروه  فرهنگی پروپزال‌ها بررسی شوند طبقه‌بندی شوند به هر پروپوزال بر اساس اولویت یک بودجه اختصاص داده شود.

افشین نمیر‌انیان: تشکیل فند فرهنگی از طرف انجمن برای حمایت از کار‌های فرهنگی است. نخست بیایید این کلیات را به تصویب برسانیم سپس بندبند آن را خواهیم خواند

باشندگان به کلیات این طرح رای مثبت دادند سپس فرشاد فرهی‌فر بند‌بند این مصوبات را خواند اصلاحاتی بر روی آن صورت گرفت.

زنده‌نوش در ادامه در مورد تایید بند‌ها گفت طرحی که درآمدزایی در دل خودش نداشته باشد طرح خوبی نیست اگر کسی این پول را گرفت یعنی ۱۰۰ میلیون و کاری نکرد آن وقت چه؟

کامبیز رستمی: ما در طرح‌مان آوردیم فازبندی داریم یعنی با توجه به پیشرفت کار پول می‌دهیم

فرانک زنده نوش: باید به تمام جوانب کار نگاه کنیم

افشین نمیرانیان: این طرح حمایتی است و مالکیت معنوی نداریم این طرح شامل ۱۲ بند است پس از خواندن بند‌ها تمام این بند‌ها تصویب شد و قرار شد اصلاحات بعدی در آن انجام شود.

پس از آن نوبت به ارایه گزارش‌ها رسید از جمله  این گزارش ‌ا چگونگی برگزاری نشست با چند تن از مادران و پدران که فرزندانشان را به آموزشگاهی زرتشتی می‌روند، همچنین گزارشی از اقداماتی که برای جابه‌جایی مهد کودک پرورش به نشست ارایه شد. گفتنی است که چون ساختمان کنار مهد کودک قرار است تخریب و بازسازی شود، به منظور ایمنی بیشتر، مهد کودک به صورت موقت جابه‌جا خواهد شد. گزارشی نیز از چگونگی برگزاری نشست اتاق بازرگانی که بخشی از آن به بحث در مورد باغ شهدای زرتشتی اختصاص یافت، به باشندگان ارایه شد.

نشست با باشندگی 20 هموند هیات‌مدیره و در نبود جمشید دارابیان در ساعت 18 کار خود را آغاز کرد و سه ساعت به درازا کشید. به دعوت رسمی فرنشین گردش 45 انجمن زرتشتیان تهران از این پس خبرنگار امرداد گزارش هفتگی نشست‌ها را به آگاهی می‌رساند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

12 پاسخ

  1. سپاس از امرداد و خبرنگار پرتلاش آقای فرشید سیروس که بطور کامل و جامع گزارش داده بودند.

  2. با بهترین درودها و با سپاس ار همه دلسوزان جامعه بویژه فرنشین گردش 45 انجمن که پروانه باشندگی خبرنگاران را در انجمن داده است. خواهش میکنم اگر میشود بجای هزینه ساختن تالار در آرامگاه ، انرا برای خرید و راه اندازی دستگاه ” خاکستر سازی ” استفاده کنید تا هر کس که میخواهد محیط زیست (خاک) را الوده نکند پیش از مرگ وصیت کند و به انگونه رفتار شود . ناگفته نماند که حتا یکی از موبدان برجسته هم طبق وصیتش پس از مرگ خاکستر سازی شد و به ایران اورده و نزد برادر نازنینش ارام گرفت .
    شادی و تندرستی همگان روزافزون باد

    1. فرشید جان من متوجه نمی شوم چرا هر پیامی که می گذارید اول یا آخرش از دوستتان تعریف و تمجید می کنید. مگر فرنشین باید پروانه باشندگی خبرنگاران را صادر فرماید!!! در دوره های قبل از گردش 44 و 45، پیش از فرنشینی ایشان خبرنگاران حضور داشتند. حالا هم تصمیم گرفتند باز شرکت کنند و گزارش تهیه کنند. این چه ارتباطی به فرنشین دارد که بخواهد پروانه صادر کند. مگر اینکه شما باور داشته باشید ایشان قبلا شخصا مانع حضور خبرنگاران شده اند ولی الان لطف کرده باز مجوز حضور صادر کردند. هماهنگ کننده دبیرخانه و روابط عمومی انجمن هستند.

  3. روزخوش. اینطور که به نظر میاید در هر زمانی انجمن یکجورایی خود را برای تسهیل شدن هر کاری خود را نشان داده اما اکنون که این اتفاقات افتاده میگوید به انجمن مربوط نیست. آیا این روش کاری صحیح است. انجمن چطور خود را جزو هیئت امناء میداند ولی اینجوری از امین بودن خود عقب نشینی میکند. در مورد خانه ی سالمندان که گفته شد با این کارها و این حرفها بزودی معلوم است که خانه ی سالمندان بسته خواهد شد. فقط این روش کاری زمزمه های سیاستمدارانه میتواند باشد. در هرصورت وقتی چندین اموال و ملک بدست عده ای محدود بیافتد بهتراز این نمیشود. باید اموال وقفی تقسیم بندی شود تا کارها درست انجام شود و در نهایت هیئت چند نفری به کل آنها توجه کند و دستور نهایی داده شود. حال برای تعمیر و اجاره و ساخت وساز آن نیت نامه. اما به نظر میاید همه چیز درهم و مغشوش است . خصوصا وقتی ریاست و بازرسان و…. عوض شوند. بهتر است اساسنامه را بهتر زیر ذره بین قرار داد تا عملکردها را همکیشان آگاه باشند تا چه کسانی این اموال وقفی را به عهده گرفته اند. (بیلان). به داشته ها توجه شود چون مربوط به همکیشان میباشد. سپاس. خداقوت.

  4. با درود
    از دیدن این خبر بسیار متعجب شدم که در مورد سرای سالمندان زرتشتی این اتفاق می افتد و از پذیرش عزیزان همکیش جلوگیری می‌شود و آنها مجبور میشوند جاهای دیگر بروند.
    این عزیزان سرمایه های هازمان هستند واقعا افرادی که متولی این سرا در تهران هستند باید به هازمان زرتشتی پاسخگو باشند که چرا این کوتاهی صورت گرفته و هر چه سریعتر در زمینه برطرف کردن مشکلات تلاش کنند.
    قطعا سالمندان و تجربه آنها نباید با رنجش و نظر چند فرد از بین برود و یادمان باشد روزی خود ما هم این مسیر را طی خواهیم کرد آیا درست است در آن زمان با ما هم چنین برخوردی شود؟؟؟؟

  5. با درود و آرزوی بهروزی؛
    سپاس از خبرنگار محترم و زحمتکش امرداد بابت تهیه گزارش کامل و جامع از نشست انجمن،
    مورد عجیب و حیرت انگیز این بود که سرای سالمندان از پذیرش سالمند جدید سرباز میزند ! البته قابل درک است که این چنین کاری به سبب تکمیل ظرفیت این مجموعه از سر ناچاری صورت پذیرفته است، اما در این صورت بهتر نیست با توجه به افزایش جمعیت سالمند و مهاجرت قشر جوان، تمهیداتی در این مورد منجمله افزایش ظرفیت سرا، استخدام چند کارمند بیشتر، و یا حتی تهیه مکانی جدید اندیشه شود.

  6. روز خوش جای بسی تأسف دارد تعدادی از این مسولین به جای اینکه نسبت به جامعه و مواردی که در اختیار دارند متعهد و امانت دار باشند با دیدگاه املاک شخصی نگاه می‌کنند.
    این شیوه باید برداشته شود و هیات امنای سرای سالمندان باید نسبت به این بی مهری به همکیشان پاسخگو باشند و در نظر داشته باشند آنها با رای همین همکیشان مسول شده اند و در مقابل این رای باید پاسخگو باشند .
    اگر قادر به پاسخگویی نیستند و یا مشغله کاری زیاد دارند آن را به دیگران واگذار کنند .
    دلیل نمیشود وقتی نمی‌توانند مسولیت بپذیرند و سرمایه با تجربه این جامعه که اکنون در سخت ترین شرایط زندگی هستند و نیازمند آرامش و قرارگرفتن در محیطی برای سپری کردن زندگی خود هستند اواره سایر مراکز کنند که حتی نتوانند مراسم دینی و مذهبی خود را به جای بیاورند.
    یادتان باشه این زمان برای خود ما و والدین ما هم می رسد .

    از تهیه کننده این گزارش سپاسگزارم

  7. با درود و احترام
    نقل قولی از بنده مطرح گردیده است که به هیچ وجهه درست انتقال داده نشده و با پوزش از خانم خسرویانی لازم است یادآوری نمایم که در آرامگاه قصر فیروزه ایشان سوال کردند آیا ملاقات برایمان مشکل ندارد گفتم چرا من قبل از کرونا هرروز برحسب وظیفه به ملاقات خاله ام میرفتم ولی الان به دلایل بیماری فراگیر و پیچیدگی امر سخت شده و بایستی قبلا هماهنگی انجام پذیرد … ایشان اذعان داشت در هیچ کجا چنین محدودیتی وجود ندارد و چنانچه برای لغو این محدودیت اقدام نماید از وی حمایت خواهیم کرد گفتم علیرغم اینکه همه جا هنوز محدودیت ها آنچنان هم لغو نگردیده ولی بازهم به دیده منت در خدمتم.

    لازم است یادآوری نمایم بنده تاکنون هیچ گونه بی حرمتی و بی احترامی از مدیریت و پرسنل آن موسسه نداشته و قدردان زحمات آنان بوده و هستم و یکایک آن عزیزان دوست و سرور بنده بوده و هستند و سایر سروران رده مدیریتی و نظارتی آنجا را نه میشناسم و نه برخورد و نیازی دارم . خانم هما خسرویانی در جمعی ۴،۵ نفره این موضوع را مطرح و در راستای اینکه نفرات بسیار زیادی از نحوه سختگیری ملاقات ناراضی هستند فرمودند پیگیر موضوع خواهند شد حالا چگونه برخلاف اصول اخلاقی نام بنده را بعنوان شاکی و برخلاف بحث واقعی مطرح نموده اند جای سوال دارد … پیروز باشید

  8. درود
    تا آنجایی که قبلا ذکر شده بود بازسازی آشپزخانه چندسال

    پیش به همت خانواده خدابخشی بنامگانه پدر و مادرشان

    به همراه بازسازی سالن باغ بطور کامل صورت گرفت.

    مگر در این دو سال چه استفاده ای شده که آشپزخانه

    دوباره نیاز به بازسازی دارد؟

    1. همکیش عزیز لطفا الف- دوباره متن خبر را مطالعه نمائید اصلا هیچ کجای آن نوشته نشده که آشپزخانه بازسازی میشود ب-خانواده محترم خدابخشی آشپزخانه را به شکل شایسته ای بازسازی کردند که قدردان این خیراندیشان عزیز هستیم اما در مورد سالن نه توسط ایشان و نه شخص دیگری تا بحال بازسازی صورت نگرفته . برای اینکه پس از این هم دچار اشتباه نشوید لازم است که تشریف بیاورید دبیرخانه انجمن و در کمیسیون های مختلف شرکت نمائید تا بدون واسطه و دست اول در جریان اخبار و تصمیمات قرار گیرید . بابک شهریاری

      1. درود بر شما آقای شهریاریو سپاس از پاسخگویی شما
        اینجانب طبق متن خبر نظر گذاشته بود که زیر متن خبر را برایتان کپی کردم

        مصوبه بعدی در مورد پیشنهاد برادران استاد درباره تالار پذیرایی کیخسرو شاهرخ در آرامگاه قصر فیروزه بود که البته باشندگان گفتند این سالن به نام سالن سیروسی‌ست که واقع در شمال آشپزخانه است و قرار است بازسازی شود و خودشان خواستند تا توافقنامه نوشته شود افشین نمیرانیان مفادی از این توافقنامه را خواند که در بخشی از این توافقنامه آمده است که با پیشنهاد خانواده روانشاد جمشید استاد برای بازسازی آشپزخانه موافقت گردید

        این بخش بازسازی آشپزخانه

  9. با درود
    من هم با آقای جهاندار موافقم وقتی سرای سالمندان اساسنامه دارد چرا منتشر نمیشود.
    متاسفانه زمانی پیش همکیشانی که جایگاهی دارند می رویم می‌گویند ما یک نفر هستیم در مقابل بقیه کاری نمی‌توانیم بکنیم این سرا که همه همکیش هستند اینجا هم نمیتوانید کاری انجام دهید .
    این نشان میدهد خود شما تمایل به انجام ندارید پس ضروریتی هم ندارد برای رای به این و اون پیغام دهید چون از این همه منفعل بودن شما خسته شده آیم.
    بهتر است جای خود را به دیگری واگذار کنید وقتی هیچکاری نمیتوانید انجام دهید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-30