لوگو امرداد
نشست چهل و سوم گردش 45 انجمن زرتشتیان تهران

رابط هیات‌اجرایی مارکار تهران‌پارس اخطار گرفت

photo 2023 09 28 12 27 32 e1695891583418هیات‌مدیره انجمن زرتشتیان تهران با پرداخت وام به هیات‌اجرای مارکار برای بهینه‌سازی ورودی این همایشگاه موافقت کرد ولی چون برای این بهینه‌سازی پیش‌تر مصوبه گرفته نشده بود به رابط این هیات‌اجرایی اخطار دادند.

مصوبات

کمیسیون مالی

*جهت بهینه‌سازی ورودی مارکار تهران‌پارس، اعم از زیباسازی ستون‌های ورودی، ساخت پله، باکس گل، ترمیم رمپ ورودی با سنگ و ترمیم سیم‌کشی و آیفون مبلغ 85 میلیون تومان هزینه گردیده است که با پرداخت این هزینه به هیات‌اجرایی مارکار موافقت گردید.

ساسان نیکنام، فرنشین کمیسیون املاک و موقوفات: به یاری یک خیراندیش درِ قدیمی ورودی و پارکینگ همایشگاه مارکار تهران‌پارس تعویض شد، ولی عیبی که داشت این بود که سه ستون برای در ورودی مارکار باقی‌مانده بود که چهره ناخوشایندی ایجاد کرده بود و ما با سیمان سفید آن را تزیین‌ کردیم. برای اینکه کاری ماندگار شود، هیات اجرای درخواست داشت که سردر را درست کند و تلفنی با من گفت‌وگو کردند و من نیز موافقت کردم، ولی این موافقت زمینه‌ای شد که کارهای دیگر هم انجام شود، مانند باکس گل جلوی در، پله‌گذاری، رمپ ماشین‌روی جلوی در درست شد، آیفون و سیم‌کشی ترمیم شد و بالای سردر برداشته شد و این هزینه‌ها به این دلیل است، ولی زیباسازی خوبی انجام‌شده است.

افشین نمیرانیان، فرنشین هیات‌مدیره انجمن زرتشتیان تهران: این را با هیات‌اجرایی تسویه خواهیم کرد، ولی ای‌کاش مهردخت شهریاری بود تا بیشتر توضیح دهد، ولی شوربختانه امروز نیست.

کوروش آذرگشاسبی، جانشین فرنشین هیات‌مدیره: آیا برای این کارها مصوبه داشتیم؟

ساسان نیکنام: خیر

کوروش آذرگشاسبی: چیزی که در نظام نگنجد از دید من مردود است. چون اگر نتوانیم نظمی بدهیم پس کنترلی هم نمی‌توانیم داشته باشیم. مطمئن هستم که کار خوبی انجام‌شده ولی چون مراحل قانونی آن تصویب و طی نشده پس مردود است. آیا این کار باید انجام می‌شد؟ چون هیات‌اجرایی هرجایی ممکن است شروع به ساختن کند و بعد بگوید من این کار را کردم و هزینه را بدهید. من از فرنشین هیات‌مدیره درخواست می‌کنم تا نامه‌ای به هیات‌های اجرایی نوشته شود و از آن‌ها درخواست کنیم بدون مصوبه انجمن هیچ اقدام ابنیه‌ای انجام ندهند.

فرامرز پوررستمی، فرنشین کمیسیون روابط عمومی: هیات‌های اجرایی چون برای مکان‌های خاص کار می‌کنند به‌طور معمول بخشی‌نگر می‌شوند و تنها بخش خود را می‌بینند، ولی ما در هیات‌مدیره انجمن کلی‌نگر هستیم. پس خیلی خوب است که درخواست اجرایی را اینجا مطرح کنند. ما همه با انجام کار خوب موافق هستیم، ولی وقتی جزیی‌نگری شود ممکن است گرفتاری پیش بیاید که اگر مطرح کنند چون ما کلی‌نگر هستیم حتما تایید می‌کنیم و حتا راهنمایی هم می‌کنیم.

جمشید دارابیان، هموند کمیسیون مالی: این پول را چگونه تهیه کردند؟ من با سازندگی موافقم، فکر نکنم خزانه‌دار این پول را پرداخت کرده باشد چون مصوبه نداشته، آن‌ها از جیب خودشان داده‌اند. من احسنت هم می‌گویم، ولی کارت زرد هم می‌دهم ما چون کلی‌نگر هستیم می‌گوییم کارت زرد بدهیم. ولی کارشان را تایید هم می‌کنیم.

نوذر نوذری، دبیر هیات مدیره انجمن: درست است که سردر آنجا بازسازی‌شده، ولی خیلی از بخش‌های دیگر انجمن نیاز به بازسازی دارد، باید آیین‌نامه را به آن‌ها نشان دهیم و توضیح دهیم که جاهای مهم‌تری هم داریم که به افراد بیشتری خدمات می‌دهند و نیاز به بازسازی دارند، ولی این سردر تنها جنبه زیبایی دارد، ما سریع‌تر باید با هیات اجرایی دیدار کنیم و وظایف را برای آن‌ها بگوییم.

شابهرام سیروسی، خزانه‌دار: حرف همگی کاملا درست است. هیات‌اجرایی یک مسوولیتی قبول کردند و اگر ما بگوییم چرا این کار را کردید، هیات‌اجرایی می‌گوید پس ما دیگر کاری نمی‌کنیم، ولی اگر نوشتاری بگوییم ازاین‌پس با ما هماهنگ باشید، این بهتر است.

پروانه خرمشاهی، دبیر کمیسیون آموزش: اگر کارشان مصوبه می‌داشت خوب بود. بیایید مصوبه را تصویب کنیم، ولی بگویم برای دفعات بعد هماهنگ باشند، آن‌ها را دلسرد نکنیم.

فرشاد فرهی‌فر، فرنشین کمیسیون آموزش: کارت زرد را باید به رابط بدهیم، چون وی باید مصوبه را می‌آورد و هیات‌اجرایی تقصیری ندارد. ما یک تبصره چهار در آیین‌نامه تکمیلی هیات‌اجرایی داریم، البته این تبصره در بند شش این آیین‌نامه است که در آن آمده، درصورتی‌که موجودی حساب نسبت به هزینه‌های بایسته برای مارکار منفی باشد، انجمن می‌تواند با مصوبه هیات‌مدیره موجودی را به شکل وام و یا حساب بلاعوض تامین کند. پیشنهادم این است که مصوبه این‌گونه اصلاح شود که ما این 85 میلیون تومان را به‌عنوان وام به‌حساب مارکار تهران‌پارس بریزیم و بعدها که حسابشان پر شد از این حساب برداشت شود و به‌حساب انجمن برگردد.

افشین نمیرانیان: اگر موافق هستید به انتهای این مصوبه افزوده شود که مقداری از این مبلغ به شکل وام به هیات‌اجرایی پرداخت خواهد شد. ما پیش‌تر در آیین‌نامه نوشتیم و به شکل گفتاری هم به آن‌ها گفتیم و این دوستان هم می‌دانستند.

ساسان نیکنام: من همه‌ی حرف‌ها را تایید می‌کنم، این کار به‌هرحال شده است و آن‌ها نخست تنها تصمیم به تعمیر ستون داشتند، اما بقیه جاهای دیگر را هم‌فکر کردند تا بنا و کارگر هست درست کنیم. البته قبول دارم نخست باید مصوبه می‌گرفتیم، من کارت زرد را نخست به خودم می‌دهم. نیروی دفتر فنی ما ضعیف است و نمی‌تواند به همه‌ی مکان‌ها سرکشی کند، امیدوارم که یک نیروی دیگر افزون شود تا این مشکل حل شود، به‌هرحال کار مثبت بود.

افشین نمیرانیان: اگر موافق باشید مبلغی را به‌عنوان وام بدهیم، منظور من از وام این است که هر مجموعه از ما خودشان زحمت می‌کشند و خیراندیشی پیدا می‌کنند این پول به حسابی ریخته می‌شود و ما می‌توانیم این پول را در مدت طولانی‌تر بدهیم.

ساسان نیکنام: من با پرداخت نیمی از این مبلغ به عنوان وام  موافقم.

بابک شهریاری، فرنشین کمیسیون مالی: من با پیشنهاد ساسان موافقم، پیشنهاد فرشاد که این مبلغ را به شکل وام پرداخت کنیم زهر این موضوع را می‌گیرد.

کوروش آذرگشاسبی: مبلغ مساله نیست، مساله دخل‌وتصرف در اماکن است، انجمن باید از این دخل‌وتصرف آگاه باشد تا بعدها مشکلی برای انجمن پیش نیاید.

افشین نمیرانیان: رابطین باید حساسیت بیشتری داشته باشند.

جمشید دارابیان: به هیات اجرایی تذکر ندهیم بلکه به رابط تذکر دهیم.

فرشاد فرهی‌فر: شاید من بد متوجه شدم، روح این آیین‌نامه این است که هیات اجرایی آن مکان را بگردانند و تا حدی هم آزادی عمل دارند، به‌غیراز کارهای عمرانی که صراحتا گفته‌شده با تشخیص رابط باید مصوب شود در کارهای دیگر آزادند. همان‌طور که بابک شهریاری چندین بار گفتند، محل پرداخت این پول کجاست؟ محل پرداخت پولِ مارکار تهران‌پارس باید از خود محل مارکار باشد، این تعهد را به هیات‌اجرایی داریم که پولی که درمی‌آورند را به خودشان بدهیم ولی اگر هزینه بیشتر از این پول بود هیات‌مدیره می‌تواند وام و یا کمک بلاعوض بدهد.

کامبیز رستمی، دبیر کمیسیون روابط‌عمومی: من قبول دارم که کار خوبی انجام‌شده است. ما اکنون این پول را بدهیم. در مارکار ما تنها یک مساله که نداریم بلکه چندین مساله‌ داریم ولی جیب انجمن خالی است. پول باید بر اساس اولویت‌ها پرداخت شود آیا کار مهم‌تری نداشتیم؟

ساسان نیکنام: همه‌ی این مطالب را می‌دانم که این باید به کمیسیون مالی می‌آمد و مصوب می‌شد.

با پرداخت مبلغ 85 میلیون تومان جهت هزینه بهینه‌سازی همایشگاه مارکار تهران‌پارس، به هیات‌اجرایی مارکار به شکلی که نیمی از این مبلغ به‌عنوان وام به این هیات داده شود موافقت گردید.

*با پرداخت مبلغ 72 میلیون تومان هزینه مبنی بر کمک‌هزینه‌ی سه میلیون تومانی یارانه برای هر دانش‌آموز، برای 24 تن از دانش‌آموزان دبستان جمشیدجم برابر لیست پیوست موافقت گردید.

بابک شهریاری: این همان مصوبه کمیسیون آموزشی است که در آن آمده است، از محل هزینه سه میلیون تومان معروف به سرویس مدارس، به دانش‌آموزانی که از سرویس استفاده نمی‌کنند این مبلغ یارانه برگردانده شود و این مبلغ به مدارس داده شود، این پیرو آن مصوبه است. این مبلغ مالی برای دبستان جمشیدجم است. مدیر دبستان پیرو آن مصوبه نام 24 دانش‌آموزی را که از سرویس استفاده نمی‌کنند را لیست کرده و به کمیسیون مالی فرستاده و درخواست کرده آن پول را به مدرسه بدهیم.

افشین نمیرانیان: شاید بگویید این مصوبه لزومی ندارد که مطرح شود، ولی لازم است که مصوب شود و دلیل آن این است که فرض بر این بود که هر شخصی که متقاضی است، خودش بیاید و تقاضا دهد. وقتی این لیست را جمشیدجم فرستاده و هیات‌مدیره هم تایید کند دیگر شبهه‌ای وجود نخواهد داشت.

پروانه خرمشاهی: هر پنج مدرسه باید مصوبه بگیرند؟

افشین نمیرانیان: به نظرم اگر لازم باشد، باید بگیرند.

کوروش آذرگشاسبی: این مبلغ برای کمک‌هزینه خود دانش‌آموز در نظر گرفته‌شده است.

شابهرام سیروسی: اسامی را چه کسی چک می‌کند؟

فرشاد فرهی فر: کمیسیون آموزشی چک می‌کند، لیست را کمیسیون مالی فرستاده و ما تایید کردیم. سازوکار این‌گونه است که ما با مدیران مدارس صحبت کردیم. همان‌گونه که در آن مصوبه آمده است والدین باید به مدرسه درخواست دهند. در این لیست ما تنها نام 24 دانش‌آموز را داریم. ولی ما 96 دانش‌آموز داریم که از سرویس استفاده می‌کنند، که نام آن‌ها را گرفتیم.  در کل  93 دانش‌آموز در جمشیدجم هستند که از سرویس استفاده می‌کنند. از مجموع 96 دانش‌آموز سه تن درخواستی به انجمن ندادند و نخواستند که از سرویس استفاده کنند. این را ما در مدارس دیگر هم داریم. سازوکار این است که مدیران کمک‌های مردمی را اعلام می‌کنند و آن‌هایی که می‌خواهند از یارانه انجمن استفاده کنند به مدیر اعلام می‌کنند و مدیر هم نام‌ها را به ما می‌گوید و ما نام‌ها را با لیست سرویس‌ها چک می‌کنیم و سپس تایید می‌کنیم، کمیسیون مالی مصوبه ریالی را تایید می‌کند و آن عدد ریالی به مدرسه داده خواهد شد تا آن پول به صلاح‌دید انجمن اولیا و مربیان هزینه ‌شود.

پرداخت مبلغ 72 میلیون تومان هزینه مبنی بر کمک‌هزینه سه میلیون تومانی یارانه برای هر دانش‌آموز، برای 24تن از دانش‌آموزان دبستان جمشید جم برابر لیست پیوست تصویب شد.

* با پرداخت مبلغ هزینه مرحله دوم طرح خوابگاه دخترانه ورزا شصت میلیون 794 هزار تومان موافقت گردید (به دلیل کامل‌نبودن خارج گردید)

* شرح وظایف فرهاد کاویانی به‌عنوان انباردار به شرح زیر مصوب گردید:

1-دریافت کالا برابر برگ خرید (: فاکتور) کالا

2-ثبت رسید انبار برابر با برگ خرید

3-ارسال برگ خرید به همراه رسید انبار به حسابداری

4-تحویل دادن کالا بر اساس حواله خروج

5 –ثبت تمام کالاها در دفاتر انبار یا همان کارتکس کالا

6- صادر کردن حواله مرجوعی کالای برگشتی از خرید

کوروش آذرگشاسبی: باید در مرحله نخست درخواست خریدی باشد.

بابک شهریاری: دریافت کالا برابر درخواست خرید و برگ خرید است.

افشین نمیرانیان: همین‌که ایشان کالای خریداری‌شده را با کالای وارد انبارشده تطبیق دهد کفایت می‌کند. ما شرح وظایف را مصوب نمی‌کنیم ولی اگر کسی مطلبی ندارد رای بگیریم.

 شرح وظایف انباردار جدید تصویب شد، انباردار کارش را از شنبه شش آبان ماه آغاز خواهد کرد.

کمیسیون املاک

*مقرر گردید اجاره خانه فریدونیان برای سال سوم از مبلغ 25 میلیون تومان به 40 میلیون تومان تغییر یابد.

ساسان نیکنام: خانه فریدونیان درزمانی که مستاجر آن را تخلیه کرده چون سال‌ها بازسازی نشده بود، به شکل مخروبه درآمده بود. تصمیم گرفتیم طی قراردادی به شخصی اجاره دهیم که برای سه سال نخست اجاره‌بها را بر مبنای وضعیت اولیه ساختمان (مخروبه بودن) پرداخت کند و برای سه سال بعد بر اساس نتیجه کارشناسی و بر اساس بازسازی که انجام داده است قیمت‌گذاری کنیم و این آخرین سالی است که این مستاجر قیمت را بر اساس وضعیت اولیه ساختمان پرداخت می‌کند که در کمیسیون مالی از 25 میلیون تومان به 40 میلیون تومان افزایش‌یافته است.

فرامرز پوررستمی: گاهی این اشتباه رخ می‌دهد، کسی با نگاه به وضع فعلی ساختمان می‌گوید این مبلغ خیلی کم است، ولی با توجه به‌روزهای نخستین اجاره این ساختمان غیرقابل‌سکونت، اگر نگاه کنیم و  بدانیم که هزینه بازسازی را کسی که اجاره کرده پرداخته است، این مبلغ اجاره مناسب است، پس نباید بگوییم اکنون چه ساختمانی خوبی را انجمن به این قیمت اجاره داده است، انجمن یک ویرانه غیرقابل‌سکونت را اجاره داده است. پس خواهش می‌کنم وضعیت فعلی را با وضعیت پیشین برابری ندهیم

کامبیز رستمی: این 40 میلیون تومان افزایش هم بخشی از همان قرارداد سه‌ساله نخست است؟

ساسان نیکنام: بله، سال نخست 25 درصد افزوده‌شده و امسال 80 درصد افزوده‌شده است. اگر می‌خواستیم این ساختمان را بازسازی و سپس بهره‌برداری کنیم، کمترین هزینه برای هر واحد 500 میلیون تومان بود که برای چهار طبقه دو میلیارد تومان هزینه به انجمن وارد می‌شد.

با افزایش اجاره‌بهای خانه فریدونیان برای سال سوم از مبلغ 25 میلیون تومان به 40 میلیون تومان موافقت شد.

کمیسیون آموزشی

* در راستای یکسان‌سازی میان هیات‌های اجرایی دوره فعالیت هیات‌اجرایی خانه فرهنگ و هنر از سه سال به دو سال کاهش یابد.

پروانه خرمشاهی: آیین‌نامه تمام هیات اجرایی‌ها دوساله هستند. تنها خانه فرهنگ و هنر است که چون پیش‌تر این مجموعه به شکل هیات‌امنایی سه‌ساله  اداره می‌شده است، اکنون نیز هیات‌اجرایی آن سه‌ساله است. می‌خواهیم تا پایان اسفند که این دوسال کار هیات‌اجرایی پایان می‌یابد آن را دوساله کنیم و برای تشکیل هیات‌اجرایی جدید فراخوانی دهیم تا با چیدمان جدید خانه فرهنگ و هنر به کارش ادامه دهد.

کامبیز رستمی: چرا همه‌جا دوساله است؟ از آنجاکه دوره گردش هیات مدیره سه ساله است انتخاب هیات اجرایی خانه فرهنگ و هنر هم اگر سه ساله باشد، از این دوره خارج شده و  انتخابات آن به دوره فترت می‌خورد از این رو  بهتر است که این دوره دوساله باشد تا انتخابات بعدی در همین گردش انجمن باشد.

پروانه خرمشاهی: این پیشنهاد خود هیات‌اجرایی بود و من هم با نگاهی به آیین‌نامه‌های هیات‌اجرایی دیگر، موافقم که این اتفاق بیافتد، می‌خواهیم این بند موجود در اساس‌نامه خانه فرهنگ‌وهنر را تغییر دهیم. این مجموعه همچنین برای برچسب اموال و استفاده از سالن آشپزخانه و منشی هم درخواست داشتند که خودم پیگیری می‌کنم.

بابک شهریاری: آیا خانه فرهنگ و هنر گزارش می‌دهند که چه‌کار می‌کنند؟

شابهرام سیروسی: خانم خرمشاهی برای برچسب نگرانی دارند که انجمن برچسب دارد ولی ما هیچ کجا را برچسب نزدیم ولی در سیستم عکس‌داریم.

در راستای یکسان‌سازی میان هیات‌های اجرایی دوره فعالیت هیات‌اجرایی خانه فرهنگ و هنر از سه سال به دو سال کاهش یابد. تصویب شد

گزارش‌ها:

-برگزاری گهنبار توجی در آدریان بزرگ تهران

فرشاد فرهی‌فر: آدینه پنجم آبان ماه 1402 ساعت 10 بامداد گهنبار توجی در آدریان بزرگ به مناسبت جشن آبانگان برگزار خواهد شد و هموندان انجمن هم دعوت هستند که هم بهره باشند. وی در ادامه گفت: همین‌طور که هفته پیش گفتم مسابقه بین ادیان توحیدی توسط شهرداری منطقه 12 برگزار شد که تیم فوتبال پسران از سوی انجمن زرتشتیان تهران در این مسابقه شرکت کرد. هدف از این مسابقه دوستی و یکپارچگی بین ادیان بود و به همه‌ی تیم‌های شرکت‌کننده لوح و جایزه داده شد، تیم پسران ما در نیمه‌نهایی در پنالتی به تیم مسلمانان باخت و در بازی رده‌بندی تیمی، تیم ارامنه را برد و سوم شد. من و فرامرز پوررستمی در اختتامیه بودیم و گزارش آن را در سایت خواهیم گذاشت.

-تشکیل هیات اجرایی برای برپایی جشن‌ها

فرامرز پوررستمی: من برای برگزاری جشن‌ها می‌خواهم طرح موضوع کنم. باید به سمت ساختارسازی برویم. ما جوان فعالی را پیدا کردیم که این کار را انجام دهد، اما فرد، ساختار نیست. برای جشن ما هزینه می‌کنیم و اگر به سمت ساختارسازی برویم مثل شرکت‌هایی که در آن، تیمی  را مسوول برگزاری جشن‌ها می‌کنند و برای این کار پول می‌گیرند. اگر هم خرابکاری شد آن‌ها مسوول خواهند بود ما هم این کار را انجام دهیم. اگر این جوان برایش کاری پیش بیاید و به مدت هفت یا هشت ماه ایران نبود ما چه‌کار کنیم. چون ساختار نداریم پس جایگزین هم نداریم. بنابراین تعدادی افراد باید باشند که بتوانند جایگزین شوند. البته این طرح موضوع است. تشکیل هیات‌اجرایی نوعی ساختار‌سازی است و جواب هم داده. اگر به سمت ساختارسازی منسجم‌تر برویم خوب است. با این کار تمام نهادهای ما هنگام برگزاری جشن به سراغ این گروه خواهند آمد.

فرشاد فرهی‌فر: حرفی که  پوررستمی گفت روی کاغذ خوب است ولی با واقعیت جامعه‌ی امروز حتا طرح آن باعث می‌شود همین اندک آدم‌ها دیگر همکاری نکنند. نخستین مصوبه ما در گردش 45 ایجاد تیمی برای برگزاری جشن‌ها بود و این اتفاق دارد می‌افتد ولی کننده‌ی این کار کم هستند. من نگران این هستم که آن شخص فکر کند با این بحث انجمن پشت او را خالی کرده است. ما جشن مهرگان را با هزینه‌ای زیر بودجه مصوبه شده برگزار کردیم. خواهش من از هیات‌مدیره این است که از گروه برگزارکننده تقدیر کند.

فرامرز پوررستمی: اگر قرار است با ادامه این کار به یک ساختار برسیم خوب است.

-بازسازی پذیرشگاه پارسایی

کوروش آذرگشاسبی: در نشست‌های انجمن و گروه‌ها درباره‌ی کارهای زیربنایی و بهبود روش‌ها کار می‌کنیم، ولی مردم این‌ها را حس نمی‌کنند پیشنهاد می‌کنم خدمات اجتماعی و همگانی را پررنگ‌تر کنیم، خوابگاه‌ها درست‌، ولی تکمیل‌نشده است باید کاری کنیم که این کارها کم‌رنگ نشود. یکی از مسایل مهمی که خیلی به ما گوشزد می‌کنند جایی برای اسکان مسافرانی است که به تهران می‌آیند باید فکری کنیم، پذیرشگاه را اگر این‌گونه به حال خود رها ‌کنیم خوب نیست. مردم به کارهای ما حس خوبی ندارند و ممکن است به خدمات ما  دسترسی پیدا نکنند، خدمات باید دیده شود.

ساسان نیکنام: بابت پذیرشگاه پارسایی با آقای محمدی معاون شهرسازی منطقه نشستی داشتیم وی موافقت کرد که همان ساختمان تخریب شود و دوباره بازسازی شود. در تدارک یک کلیپی در همین رابطه هستیم که ساخته شود و در یکی از تارنماها قرار بگیرد.

-سرانجام تشکیل هیات‌مدیره کتابخانه یگانگی

فرامرز پوررستمی: من درباره‌ی کتابخانه یگانگی و تشکیل هیات‌مدیره آن هفته گذشته مطلبی را گفتم آیا در کمیسیون آموزشی اتفاقی افتاد؟

فرشاد فرهی‌فر: خیر من امیدوار هستم آن را در اولویت بالاتر بیاورم.

سخنرانی میهمان نشست

بزرگمهر پرخیده: آقای پوررستمی گفتند اتاق فکر را پیگیری کنیم که در حال پیگیری هستیم، ساختار انجمن عریض و طویل است و 120 سال حکمت و اندیشه پشت خودش دارد. هیات‌نظارت بر انجمن همیشه بوده  و حذف آن اشتباه است. این اشتباه را نکنیم. مقررات در خدمت جامعه است، سرباز از کرمان آمده و باید مشکل او را حل کنیم چون از انجمن انتظار دارد.

جمشید دارابیان: کار زیبای رشته مردم‌شناسی این است که جامعه را باهم ترکیب می‌کند، من فکر می‌کنم اگر پُلی بزنیم و از هموندان هیات‌مدیره اقلیت‌های دیگر دعوت کنیم تا ببینیم آنان چگونه مشکلات خود را حل می‌کنند خیلی راه‌گشا خواهد بود.

جمع‌بندی

نشست چهل و سوم در روز دوشنبه یکم آبان‌ماه 1402 خورشیدی با باشندگی 15 تن از هموندان هیات مدیره و  بدون باشندگی هیچ‌یک از هموندان هیات‌بازرسان در ساعت 18 و 40 دقیقه آغاز شد و هفت مصوبه که یکی از مصوبات به شوند کامل‌نبودن  از دستور کار خارج شد و چهار گزارش خوانده شد. این نشست در ساعت 19:45 دقیقه پایان یافت.

در حاشیه

نخست در ساعت 18، تعداد باشندگان هموند انجمن 13 تن بود و در ساعت 18 و 40 دقیقه با آمدن دو تن دیگر از هموندان هیات‌مدیره تعداد به 15 تن رسید و  نشست با نبود شش تن دیگر از هموندان، رسمیت یافت، ولی تا پیش از آغاز نشست رسمی، بزرگمهر پرخیده و جمشید دارابیان سخنانی گفتند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. درود
    چرا کارهای قشنگ رو زیر سئوال می‌برید. اگر کارت زرد می‌دهید تشویق نامه هم به رابط مارکار و رابط کمیسیون موقوفات و هیات اجرایی هم بدهید .
    دست همه کسانی که همت کردند و این کار مثبت رو انجام دادند میبوسم

  2. من در خبرنامه یکی دیگر از اقلیت های مذهبی دیدم نماینده محترم انها هر ماه گزارشی از عملکرد کارها و اقدامات صورت گرفته توسط نماینده محترم خودشان و همچنین گزارشی از مجموعه هایی که ایشان در هیات مدبره آنجا هستند از درآمد و هزینه گزارش میدهند.
    خواستم بدانم همانطور که انجمن محترم تهران بررسی می‌کنند و گزارش‌های آنها اینجا چاپ میشود که بسیار پسندیده است فارغ از هر چیز همین که اطلاع رسانی میشود بسیار جای تشکر دارد آیا خدمات نماینده محترم ما هم در جایی چاپ میشود و گزارش ماهیانه ایشان در ارتباط با جاهایی که مسولیت دارند چگونه ارایه میشود.
    ممنون میشوم اگر در این زمینه اطلاعی دارید بفرمایید.
    باز هم از شما و همه عزیزان و مدیران سپاسگزارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-21