دیدوبازدید نوروزی در جشنگاه خسروی

تالار جشنگاه خسروی روز دوم فروردین ماه 1403 میزبان دیدوبازدید نوروزی بود.

انجمن زرتشتیان تهران مانند هر سال دید و بازدید نوروزی را در روز دوم سال نو برگزار کرد. از میهمانان در هنگام ورود با گلاب و آیینه استقبال شد و هموندان انجمن زرتشتیان تهران همراه با اسفندیار اختیاری، نماینده زرتشتیان در مجلس و مهرداد کاویانی هموند بازرسان به میهمانان خوش آمد گفتند. این دیدوبازدید از ساعت 9 تا 12 برگزار شد.

استقبال با آینه و گلاب

خدایار معاونت، فرنشین پیشین انجمن زرتشتیان تهران

فرشادفرهی‌فر، هموند انجمن زرتشتیان تهران

مهردخت شهریاری، اسفندیاراختیاری، شاهرخ پورمستدام، شابهرام سیروسی و فرشید نیکفام سهیل پشوتنی زاده، مدیر تالار پذیرایی خسروی

فرتور از جمشید سیروس است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

یک پاسخ

  1. من پاییز را جارو میکنم

    زمستان را پارو میکنم

    تابستان را میشویم تاهمیشه بهار باشد

    من رفتگرم،آفتاب و آب و باد همکاران من هستند

    اما کاش میتوانستم دلهای مردم را هم آب وجارو کنم

    مولانا

     _-_-_—♥️ ♥️ ♥️—_-_-_
    دیدار بر همگان در سال نو خوش باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *