لوگو امرداد

شاهرخ سلامتی، هموند انجمن زرتشتیان تهران درگذشت

photo 2024 03 28 18 03 21 e1711703480441شاهرخ سلامتی شریف‌آباد، هموند انجمن زرتشتیان تهران، که در پی رخداد تصادف تحت درمان بود، آدینه 25 خوردادماه در بیمارستان سینا دیده فروبست.

خانواده تازه‌روان شاهرخ سلامتی به آگاهی رساند، آیین خاکسپاری روز دوشنبه 28 خوردادماه ساعت 10 بامداد در آرامگاه قصر فیروزه برگزار می‌شود.

اتوبوس‌ها ساعت 9 بامداد از آتشکده، میدان سنایی، سلماس و رستم‌باغ به سوی آرامگاه حرکت می‌کنند.

آیین سوم پسین یکشنبه ساعت 18 و آیین چهارم بامداد دوشنبه 28 خوردادماه ساعت 5 در تالار ایرج برگزار می‌شود.

شادروان شاهرخ سلامتی بر اثر سانحه تصادف از هفتم فروردین ماه 1403 در بیمارستان سینا بستری و تحت درمان بود. نیمروز آدینه 25 خوردادماه 1403 برابر با آسمان روز جان به جان‌آفرین سپرد.

شاهرخ سلامتی‌شریف‌آباد فرزند شیرین و جهانگیر  ۲۵ امرداد ماه ۱۳۴۴ در شریف‌آباد اردکان چشم گشود. وی دوره ابتدایی را در مدرسه جمشیدی شریف‌آباد گذراند و از دبیرستان شرف اردکان دیپلم گرفت و به تهران آمد. با بهیندخت بخت ازدواج کرد و فرزندشان به نام جهانگیر است.

وی از سال ۱۳۸۶ به عضویت انجمن زرتشتیان شریف آباد مقیم مرکز (اشا)، گردش دوازدهم درآمد و از آن مدت هر دوره بار دیگر از سوی زرتشتیان شریف آباد برگزیده شد. در این مدت همواره در برگزاری مراسم فرهنگی و دینی پیشگام بود و هر سال در برگزاری آیین هیرمبا در پیرهریشت و شریف‌آباد همیاری کوشا بود. وی همچنین یکی از اعضای ثابت برگزاری مراسم درگذشت اشو زرتشت در آرامگاه قصرفیروزه و پخت آش این آیین در آرامگاه قصرفیروزه بود.

روانشاد شاهرخ سلامتی، با رای زرتشتیان تهران، به عضویت گردش ۴۵ انجمن زرتشتیان تهران درآمد و در کمیسیون خدمات برای پیشرفت جامعه زرتشتی تلاش کرد.

وی اعتقاد راسخ داشت که همواره محل نگهداری آتش بایستی پاک و تمیز باشد و غیرهمکیش نیز نباید داخل آن شود. وی هرساله با هزینه شخصی، رنگ‌آمیزی نیایشگاه آتشکده تهران و شریف‌آباد را خودش انجام می‌داد.

امرداد درگذشت بهشتی‌روان شاهرخ سلامتی رابه همسر و تنها فرزندش جهانگیر و هازمان زرتشتی آرامش‌باد گفته، شکیبایی و دیرزیوی بازماندگان را از اهورای هروسپ‌توان خواستار است.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

12 پاسخ

  1. ایریستنام اوروانو یزه میده
    یا اشه اونام فروشه یو
    روان شاهرخ نازنین در سرای نور و سرود در آرامش باد.
    برای هازمان زرتشتی وخانواده گرامی ایشان آرامش باد و شکیبایی را از اهورا مزدا خواستارم..

    1. یاد و خاطره شاهرخ جان همیشه در دل ما جاودان خواهد ماند

  2. آخی شاهرخ عزیزم رفتی اما یاد مهربانی ها و همتت همیشه جاودان است .
    روح عزیزت شاد .

    ( کاش آخرین خداحافطی، لذت اولین سلام باشد h-m )

  3. روانش شاد و بهشت برین جایگاهش باد یاد و خاطره اش همیشه جاودان 🍀🍀🍀🍀

  4. گروسمان نشین است ، جامعه زرتشتی یک مددکار دیگر را از دست داد ، یاد و حاطره نیکش گرامی باد . درگذشت انوشه روان را به جامعه زرتشتی و خانواده پیوسته و وابسته بویژه همسر و فرزند برومندش ارامش باد گفته و از اهورمزدا برایشان شکیبایی خواستارم .

  5. یاد و خاطره جناب شاهرخ سلامتی عزیز به شادی روانشان به مینو شاد و آرامش باد می گویم به خانواده سلامتی نازنین

  6. مگر میشود یاد همازوری و نیکی‌هایش از یاد برود. هر گهمبار، هر هیرومبا و هر … یاد او را زنده خواهد کرد. روانش به مینو شاد و گروسمان نشین باد. به وابستگان به ویژه بهین خانم و جهانگیر عزیز آرامش باد گفته و امیدوارم همواره نیکی هایش همراهشان باشد.

  7. از خوبان جهان یک تن کم…
    برای همسر و فرزند گرامی آرزوی بردباری و شکیبایی داریم. چه سخت است نبودن و ندیدنش و چه بسیار که تا مدتها یادش در دل مهرورزان و مهردیدگانش باقی است.

  8. روان اقای شاهرخ سلامتی آمرزیده باشد. برای خانواده ی ایشان شکیبایی آرزومندم. 🙏🏻🌼

  9. روحش شاد و بهشت جایگاهش باشه.
    همت و خوبی همراه خانواده محترم ایشون باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-04-04