بهشید برخوردار با نمایندگان سازمان‌‌ها و انجمن‌های یزد دیدار کرد

بهشید برخوردار، نماینده زرتشتیان در مجلس، بامداد سه‌شنبه 19 تیرماه با نمایندگان نهادها و انجمن‌های زرتشتی یزد دیدار کرد و از نزدیک در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

بنا بر گزارش امرداد، این نشست با باشندگی بهشید برخوردار، نماینده ایرانیان زرتشتی در مجلس، سه‌شنبه 19 تیرماه 1403 از ساعت 9 تا 11 در تالار بزرگ‌چمی برگزار شد و هریک از نمایندگان انجمن‌ها و نهادهای زرتشتی ازجمله: دبستان مارکار، سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد، دبستان دینیاری، مهدکودک یسنا، انجمن یانش‌وران‌مانتره، کمیسیون بانوان وهومن، گاتاپویان، مهرآوران یسنا، موسسه پوروچیستا، باشگاه جهاندیدگان، کمیسیون دینی و انجمن همازور با نماینده زرتشتیان در مجلس دیدار و به گفت‌وگو و هم‌اندیشی پرداختند. هماهنگ‌کننده این دیدار کمیسیون فرهنگی انجمن زرتشتیان یزد بود.

برنامه دیدار مردمی بهشید برخوردار با زرتشتیان یزد پسین سه‌شنبه 19 تیرماه ساعت 17 تا 19 برگزار می‌شود.

فرتور از فیروزه منوچهری است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *