هشتمین جشنواره‌ی ملی انجمن هنرمندان خودآموخته‌ی ایران گشایش یافت

هشتمین جشنواره‌ی ملی انجمن هنرمندان خودآموخته‌ی ایران، به مناسبت روز جهانی صلح، با عنوان «موسیقار ترجمان آفتاب» با باشندگی یکصد هنرمند خودآموخته از سراسر کشور، آدینه،  23 شهریورماه  1403 خورشیدی، در خانه‌ی هنرمندان ایران گشایش یافت.

دکتر سعدخان، فرنشین (:رییس) موسسه فرهنگی اکو از مهمانان ویژه‌ی این برنامه بودند.

نمایشگاهی از آثار هنرمندان خوآموخته از 25 تا 30 شهریور در خانه هنرمندان برپا شده است. دوستداران می‌توانند از ساعت 16 تا 21  در روزهای یادشده از این نمایشگاه دیدن کنند.

علی عزتی، بنیادگذار و فرنشین انجمن ملی هنرمندان خودآموخته

دکتر سعدخان، فرنشین (:رییس) موسسه فرهنگی اکو

اجرای موسیقی گروه آوای شادی به سرپرستی محبوبه فخاشی

 فرتورها از مهربان افسر کشمیری است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *