نام‌نویسی خودآزمایی گاتهاخوانی گروه گاتهاپویان یزد

گروه گاتهاپویان یزد با همکاری انجمن قاسم‌آباد دوره دوم خودآزمایی گاتهاخوانی را برگزار خواهد کرد.

این دوره برای رده‌های: اهنود، اشتودسپنتمد، کل گاتها و از برخوانی زیر ۱۰ سال خواهد بود.

علاقه‌مندان زرتشتی  از روز پنجشنبه 12 تیرماه تا روز دوشنبه 16 تیرماه 1404 زمان‌دارند تا از راه شناسه تلگرامی gatha_pooyanjg@ و یا شماره 09013514381 (پارسی مهر)  نام‌نویسی خود را انجام دهند.

زمان برگزاری این دوره روز پنجشنبه 19 تیرماه از ساعت 18 در تالار ماهیار قاسم‌آباد خواهد بود.

نام‌نویسی برای همه زرتشتیان و در هر رده‌ای آزاد است.

گروه گاتهاپویان یزد سال 1362 خورشیدی به کوشش شماری از هموندان زرتشتی استان یزد و به سرپرستی روانشاد شهناز شهزادی بنیاد نهاده شد.

 

 

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *