لوگو امرداد
هم‌زمان با دهم مهرماه جشن مهرگان برگزار می‌شود

نخستین هماورد ایرانشناسی امرداد

55 2حال و هوای این روزهای جهان با فراگیری و گسترش بیماری کرونا به‌ناچار پیوندهای رودرروی فرهنگی را به سوی فضای مجازی سوق داده است. از این‌رو یکی از کنش‌های فرهنگی که امرداد بر آن است با دنبال‌کنندگان مجازی‌اش برگزار کند، هماورد ایران‌شناسی، با آرمان شناخت بیشتر از بن‌مایه‌های فرهنگی، تاریخی و داشته‌های طبیعی این کهن‌سرزمین است. این همایش که در  دهم مهرماه 1399 خورشیدی، ساعت 17 به خجستگی جشن مهرگان در لایو اینستاگرام امرداد برگزار می‌شود بهانه‌ای است برای گرد آمدن مجازی دل‌بستگان به تاریخ و فرهنگ ایران با امید به روزهای بهتر برای سرزمین‌مان. 

در دنباله چگونگی شرکت در هماورد ایرانشناسی امرداد آمده است.

هماورد ایرانشناسی امرداد

در درازای هماورد ایران‌شناسی در نمایش زنده (لایو) اینستاگرام امرداد شماری پرسش از  باشندگان(:حاضران) پرسیده می‌شود، نخستین پاسخ درست که در صفحه نمایش زنده (لایو) نمایان شد برای شناسه‌ی اینستاگرامی پاسخ‌دهنده یک امتیاز خواهد داشت و پاسخ‌های درست بعدی به این پرسش نادیده گرفته خواهند شد. این روند را تا پایان دنبال می‌‌شود. سرانجام هماورد، شناسه‌ای که بیشترین امتیاز را به دست آورده باشد برنده‌ی ویژه خواهد بود.

از میان کسانی که دست‌کم یک امتیاز به دست آورده باشند قرعه‌کشی خواهد شد تا سه برنده‌ی دیگر مشخص شوند. در قرعه‌کشی نام هر شرکت‌کننده به شمار امتیازهایی که به‌دست آورده است در تٌنگ قرعه‌کشی ریخته شده و نام سه تن از میان آن بیرون آورده می‌شود. به هر یک از این سه تن نیز به نشان یادبود و سپاس از سوی امرداد جایزه‌‌ای به پاس شرکت در هماورد ایرانشناسی داده می‌شود.

برای شرکت در این همایش دهم‌مهرماه 1399 خورشیدی، ساعت 17 در لایو اینستاگرام امرداد به نشانی  همراه ما باشید.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09