لوگو امرداد

میزگرد نقطه کور با رویکرد تفاوت در نگرش

9898کانون دانشجویان زرتشتی در برگ پایانی بیست‌وهفتمین همایش مانتره، میزگرد نقطه کور را با به چالش کشیدن دیدگاه‌ها در زمینه‌ی متون دینی برگزار می‌کند.

نخستین بخش میزگرد نقطه کور با رویکرد تفاوت در نگرش و موضوع متون دینی و نقش تعاملی آنها در جامعه‌ی زرتشی برای به چالش کشیدن دیدگاه‌ها به میان آمده است. کانون دانشجویان زرتشتی همکیشان را به همراهی در برگزاری میزگرد فراخوانده است.

این برنامه، آدینه ۲۸ آذرماه، ساعت 18 برگزار خواهد شد. گرداننده‌ی نشست میزگرد فریبا برخوردار و کارشناسان موبد رامین شهزادی، موبد پدرام سروش‌پور، رادمان خورشیدیان و بهمن مرادیان هستند.
همکیشان می‌توانند از رویه‌ی اسکای روم و یا با پخش زنده در اینستاگرام کانون دانشجویان زرتشتی برنامه را پیگیری کنند. نشانی پیوند (:لینک) با صفحه اسکای‌روم به زودی آگاهی‌رسانی می‌شود.

در راستای گردآوری دیدگاه‌ها، پرسشنامه‌ی الکترونیکی در زمینه‌ی مسایل دینی طراحی شده که پاسخگویی به آن نقش راهبردی در برگزاری میزگرد خواهد داشت. همکیشان برای پیوند با بخش دیدگاه‌سنجی میزگرد نقطه کور و دسترسی به پرسشنامه‌ی الکترونیکی می‌‌بایست تا 28 آذرماه به شناسه‌‌ی تلگرام کانون دانشجویان زرتشتی kdz_id@ پیام دهند و نشانی (لینک) پرسشنامه‌ی الکترونیکی را دریافت کنند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06