لوگو امرداد
پایان پیکارهای لیگ دسته یک والیبال بانوان

باشگاه جوانان زرتشتی یزد به جایگاه چهارم کشوری دست یافت

2 13تیم سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته ‌یک بانوان‌ با حضور ۱۵ تیم به جایگاه چهارم کشوری دست یافت.

دور نهایی لیگ دسته یک والیبال بانوان باشگاه‌های کشور در مشهد با رقابت چهار تیم سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد، آریا مقام پارس، اشتادسازه مشهد (دو نماینده از خراسان) و مس کرمان در سالن مهران مشهد یکشنبه 26 بهمن‌ماه 1399 خورشیدی به کار خود پایان داد.
تیم جوانان زرتشتی یزد با صدرنشینی در مرحله‌ی نیمه نهایی، صعود زودهنگام به دور نهایی را تجربه کرد. مرحله‌ی پایانی در رقابتی نزدیک، نتیجه‌ی سه بازی را واگذار کرد و در میان 15 تیم شرکت‌کننده در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته‌ یک بانوان، به جایگاه چهارم کشوری دست یافت. در دیدار آخر نیز تیم‌های اشتاد سازه مشهد و آریا مقام مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که سرانجام آریا مقام پارس جام قهرمانی را از آن خود کرد. تیم مس رفسنجان نیز دوم شد و اشتادسازه مشهد به مقام سوم لیگ دسته یک کشور دست یافت‌.

صعود تیم باشگاه جوانان زرتشتی یزد به مرحله‌ی نهایی لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور افتخاری در تاریخ والیبال استان یزد به شمار می‌آید که با همبستگی بازیکنان زرتشتی و مسلمان بومی یزد رقم خورد. آناهیتا نمیرانیان، سرپرست و عالیه فتوحی، سرمربی با مدیریت فریدون نجمی، تیم را برای فصل 1400-1399 هدایت کردند.

لیگ دسته یک بانوان کشور از یکم دی‌ماه 1399 خورشیدی آغاز به کار کرد. باشگاه جوانان زرتشتی یزد میزبان دور مقدماتی و نیمه نهایی این رقابت‌ها بود.

photo 2021 02 14 23 53 51 photo 2021 02 14 23 53 55

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. درود و آفرين بر این بانوان تلاشگر ، دوست داشتنی و گرامی . همیشه پيروز و تندرست باشيد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06