لوگو امرداد
به کوشش انجمن خیریه درمانی زرتشتیان

پایگاه اندازه‌گیری فشار خون در آدریان بزرگ تهران برپا می‌شود

10033360 251انجمن خیریه درمانی زرتشتیان با همکاری کمیسیون فرهنگی، دینی و ورزشی انجمن زرتشتیان تهران همگام با اجرای طرح کشوری سنجش فشار خون در آدریان بزرگ تهران پایگاه سنجش فشار خون برپا می‌کند.

در این راستا، پایگاه سنجش فشار خون در روز اشتاد ایزد برابر با آدینه 24 خوردادماه 1398 خورشیدی از ساعت 9:30 تا 12 نیمروز در آدریان بزرگ تهران به نشانی خیابان 64 یوسف‌آباد برای همکیشان برپا می‌شود. نتیجه‌ی سنجش فشار خون هر فرد همراه با کد ملی شخص در سیستم آمایش و پایش کشوری ثبت خواهد شد.

 طرح ملی سنجش و پایش فشار خون به مناسبت روز جهانی کنترل فشار خون اجرا می‌شود. همه‌ی افراد بالای ۳۰ سال، بانوان باردار و کسانی که پیشینه‌ی بیماری‌هایی مانند دیابت، کلیوی و قلبی هستند می‌توانند با در دست داشتن کارت ملی خود به پایگاه‌های سلامت کنترل فشار خون بروند و  پس از اندازه‌گیری فشار خون، پرونده‌ی الکترونیکی سلامت برای آن‌ها در سامانه‌ی سلامت استان ایجاد می‌شود که در صورت ابتلا به فشار خون، برای درمان به مراکز تخصصی فرستاده می‌شوند.

گردآفرید مرادیان. کارشناس پرستاری، هموند انجمن خیریه درمانی زرتشتیان در زمینه‌ی راه‌های دستیابی به فشار خون طبیعی هر آن چه باید بدانیم را یادآوری کرده که در گزارشی با عنوان بدانیم و انجام دهیم؛ راه‌های دستیابی به فشار خون طبیعی آمده است.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. اندازه گیری فشار خون ، باید روزانه ثبت و کنترل شود کار سختی نیست و دستگاه کنترل فشار را می توان خرید و در خانه داشت ،این عارضه بدون کمک فرد مبتلا ممکن نیست ، ا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-01