لوگو امرداد

گزارش از کارکرد انجمن خیریه درمانی زرتشتیان در روزهای کرونا

darmanzartoshtianآموزش به بیمار و خانواده‌ی آنان، پیگیری ویزیت بیماران، بستری بیمار در بیمارستان‌های معین، تهیه دارو، حمایت‌های روانی از خانواده‌های درگیر با بیماری، امکان دسترسی به مایحتاج روزانه بخشی از کارهای انجام شده در انجمن خیریه درمانی زرتشتیان تهران با همیاری دهشمندان و گروه درمان در روزهای همه‌گیری ویروس کرونا است.

انجمن خیریه درمانی زرتشتیان تهران از روزهای نخست همه‌گیری ویروس نوپدید کرونای جدید یا کووید_19 فعالیت‌های آموزشی پیشگیری و مقابله با ویروس ناشناخته و پشتیبانی از گروه آسیب‌دیده در دوران همه‌گیری بیماری را آغاز کرد. در این راستا گروهی از کمیته‌ی مددکاری انجمن زرتشتیان تهران و انجمن خیریه درمانی در فضای مجازی گرد آمدند تا بتوانند در حد توان و از راه‌های گوناگون هازمان را پشتیبانی کنند. فعالیت‌های انجام شده، به گزارش تارنمای انجمن خیریه درمانی زرتشتیان تهران در ادامه آمده است:

«هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

در واپسین روزهای سرد زمستان ۹۸، ویروس ناشناخته و نوپدید کرونا دست‌اندرکاران حوزه‌ی سلامت را بر آن داشت تا درست‌ترین راه مقابله با این ویروس را تغییر سبک زندگی در ابعاد گوناگون توصیه کنند.
این مهم ایجاب می‌کرد که انجمن خیریه درمانی زرتشتیان از همان روزهای نخست فعالیت‌های خود را آغاز نماید. در این راستا با حمایت‌ها و راهنمایی‌های جناب آقای دکتر اختیاری، نماینده‌ی محترم ایرانیان زرتشتی، گروهی متشکل از کمیته مددکاری انجمن زرتشتیان تهران و انجمن خیریه درمانی بطور مجازی شکل گرفت تا بتواند از گروه آسیب دیده در حد توان و به اشکال گوناگون حمایت نماید. آموزش به بیمار و خانواده آنان و پیگیری ویزیت بیماران، بستری بیمار در بیمارستان‌های معین، تهیه دارو، حمایتهای روانی از خانواده های درگیر، امکان دسترسی به مایحتاج روزانه و…
گروهی از پزشکان و پرستاران سخت‌کوش بار سنگین این ایام را بر دوش کشیدند که جای بسی قدردانی دارد. از جمله جناب آقای دکتر زمانی ریاست محترم بیمارستان فیروزگر، جناب آقای دکتر انوشیروان حکیم، سرکار خانم فیروزه خادم، جناب آقای دکتر زندیان، جناب آقای دکتر رامین شاه‌بهرامی، جناب آقای دکتر شهرام فیروزبخش، سرکار خانم دکتر سیما کشاورزی، جناب آقای دکتر شهریار مالی، که در زمانهای مختلف مزاحم وقت ایشان شدیم.
همچنین لازم است تشکر و سپاس ویژه‌ای از نیک‌اندیشانی که با اندیشه والای خود کمک‌های مالی در این زمان بحرانی، ما را برای کمک‌رسانی انتخاب کردند، داشته باشیم. پاداش نیک ایشان و همه خیراندیشان را از اهورامزدای پاک خواهانیم.
پروردگارا بشود مانند کسانی که جهان را به سوی پیشرفت و آبادانی پیش می برند از آن تو باشیم…
هات ۳۰ بند ۹
مبلغ -/۰۰۰ر۰۰۰ر۲۰ ریال آقای بهرام گشتاسب استاد
-/۰۰۰ر۰۰۰ر۱۰ ریال آقای اروین کاویانی
-/۰۰۰ر۰۰۰ر۳۰ریال جمعی از خیرین
-/۰۰۰ر۰۰۰ر۶ ریال خانم آزیتا خسرویانی از طرف خانم ارمیتا دانش
-/۰۰۰ر۰۰۰ر۲۰ ریال آقای بهنام شید
-/۰۰۰ر۰۰۰ر۵ ریال خانواده روانشاد آقای کیخسرو جوانمرد خضری
-/۰۰۰ر۰۰۰ر۵۰ریال خیریه آقای سیروس یگانگی
-/۰۰۰ر۰۰۰ر۵۰ ریال خانم ژانت و آقای جمشید
-/۰۰۰ر۰۰۰ر۱۰ ریال خانم لهراسب
-۰۰۰ر۰۰۰ر۲۵ ریال خانم شیرین مزدیسنا
-/۰۰۰ر۰۰۰ر۱۰ ریال خانم سحر مزدیسنا
-/۰۰۰ر۰۰۰ر۵ ریال مهین نوروزیان
-/۰۰۰ر۰۰۰ر۵ ریال جمعی از خیرین (خانم خضری)
از محل این کمک‌های ارزشمند و خیرخواهانه انجمن خیریه درمانی موفق به تهیه مواد ضدعفونی و وسایل بهداشتی گردید که بطور رایگان در چندین نوبت در بین همکیشان در معرض خطر تقسیم شد. همچنین کمک درمانی نقدی نیز به چند تن از بیماران و اسیب دیدگان کووید ۱۹پرداخت گردید.
به این ترتیب تلاش شد که نیت خیرین محترم درنظر گرفته ودر راه براورده شدن ان قدمی هرچند کوچک و در حد بضاعت برداشته شود.
امید که بتوانیم با همکاری‌های یکدیگر زنجیره گسترش این ویروس را شکست داده و آرزو کنیم روزهای سبز هرچه زودتر به ایرانمان بازگردد».

انجمن خیریه درمانی زرتشتیان تهران، با توجه به شرایط همه‌گیری جهانی بیماری کووید-۱۹بخش ویژه‌ای را برای پاسخ به پرسش‌های متداول درباره کرونا بر روی تارنمای این انجمن راه اندازی کرده است. در بخش «در مورد کرونا چه می‌خواهید بدانید؟» به پاسخ پرسش‌ها خواهید رسید. چنانچه پرسشی درباره‌ی بیماری کرونا دارید که در این بخش پاسخ داده نشده است می‌توانید پرسش‌های خود را در میان بگذارید کارشناسان حوزه‌ی سلامت پاسخگو خواهند بود.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-13