لوگو امرداد

یاری‌رسانی انجمن زرتشتیان یزد به مدارس مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

یاری‌رسانی انجمن زرتشتیان یزد به مناطق زلزله‌زده‌ی کرمانشاه ادامه دارد.

انجمن زرتشتیان یزد همزمان با بازگشایی مدارس و با توجه به اعلام نیاز مناطق محروم در امر تحصیل کودکان، فاز سوم یاری‌رسانی به زلزله‌زدگان شهرستان سرپل ذهاب کرمانشاه را در مهرماه ۹۷ به پایان رساند.

این انجمن با کمک‌های گردآوری‌شده‌ی مردمی و همچینن کمک‌های نقدی باقی‌مانده از فاز دوم یاری‌رسانی، ۲۰۰ عدد کیف و اقلام کامل لوازم تحریر و همچنین ۹۳ سری مانتو و مقنعه برای دختران و ۸۸ سری روپوش و شلوار برای پسران را خریداری و به شهرستان سرپل ذهاب کرمانشاه ارسال کرد.

این اقلام به هفت دبستان نیازمند در بخش‌های گوناگون این شهرستان فرستاده شد. دبستان‌هایی که برای یاری‌رسانی گزینش شدند بیشترین تخریب و بیشترین آمار نونهالان نیازمند را داشتند و این اقلام به کودکان نیازمند هدیه داده شد.

شایان گفتن است اقلام لوازم تحریر و روپوش‌ها و مانتوها به تفکیک مقطع تحصیلی از پایه یکم تا ششم تدارک و بسته‌بندی و تاکنون در پنج مدرسه پخش شده‌اند.

سپنتا نیکنام، فرنشین انجمن زرتشتیان یزد، از هم‌میهنان، همشهریان و همکیشان خود در ایران و خارج از کشور که کمک‌های خود را پیشکش کودکان نیازمند کردند سپاس‌داری کرد و گفت: دهشمندانی که خواهان یاری‌رسانی به آسیب‌دیدگان از زلزله‌‌ی باختر(:غرب) ایران هستند، می‌توانند برای فاز چهارم یاری‌رسانی کمک‌های نقدی خود را همانند گذشته به شماره حساب‌ 0218990431008 یا شماره کارت 6037991899939213 و یا شماره شبا IR310170000000218990431008 واریز کنند.

وی همچنین از هموندان انجمن زرتشتیان یزد، به ویژه بانوان هموند انجمن که در مراحل آماده‌سازی کمک‌های مردمی همکاری داشته‌اند سپاس‌داری کرد و افزود: این کار بدون پشتیبانی‌ها و کوشش‌های بی‌دریغ خانم قاسمی در شهرستان سرپل ذهاب و خانم گلشن در یزد امکان‌پذیر نبود.

گفتنی است 21 آبان‌ماه 1396 خورشیدی زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 7/3 ریشتر شهر ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند و آسیب‌های فراوانی را به این استان باختری کشور رساند. از آن زمان تا کنون انجمن زرتشتیان یزد در سه مرحله به هم‌میهنان زلزله‌زده‌ی خود یاری‌رسانی کرده بود.

انجمن زرتشتیان یزد 15 کانکس روانه‌ی کرمانشاه کرد

ارسال کمک‌های مردمی انجمن زرتشتیان یزد به بخش‌های زلزله‌زده

هزینه‌ی سالگرد ارباب فریدون زرتشتی در یزد به زلزله‌زدگان اختصاص یافت

سپنتا نیکنام: کمک‌های مردمی فردا به دست زلزله‌زدگان می‌رسد

انجمن زرتشتیان یزد کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان جمع‌آوری می‌کند

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

1213

14

0

فرتور رسیده است.

0114

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. لطفا در مورد مدارس زرتشتي يزد و انتخابات اوليا و مربيان و كلا اخبار مدارس دينياري و ماركار هم اطلاع رساني كنيد
    حداقل ميتونيد اخبار و برنامه ها رو از مديران اين مدارس بپرسيد
    سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1402-12-27