لوگو امرداد
با استقبال خوب بانوان برگزار شد

انتخابات کمیسیون بانوان انجمن زرتشتیان شیراز

انتخابات گردش شانزدهم کمیسیون بانوان انجمن زرتشتیان شیراز در محل اتاق کمیسیون‌های مجموعه دینی، فرهنگی، ورزشی زرتشتیان شیراز برگزار شد.
18 تن از بانوان زرتشتی برای هموندی کمیسیون بانوان در دوره‌ی جدید نام‌نویسی کرده بودند که با تایید انجمن از این پس هموند این کمیسیون هستند و در جلسه‌ها شرکت خواهند کرد.
جلسه انتخابات برای رای‌گیری و برگزیدن 5 هموند هیات رییسه و سه هموند جانشین تشکیل شد؛ در آغاز نشست و پیش از رای‌گیری، میترا جوانمرد فرنشین دوره‌ی پیشین از استقبال خوب باشندگان برای هموندی این کمیسیون به عنوان یکی از بازوان توانمند انجمن، ابراز شادمانی کرد. سپس افلاتون سهرابی فرنشین انجمن و مهمان این نشست، با سپاسداری از همکاری 30 ساله‌ی بانوان با انجمن در برپایی شایسته‌ی برنامه‌ها، از هموندان جدید این کمیسیون خواست با باشندگی پرشور و مرتب در نشست‌های کمیسیون و بیان افکار و ایده‌های نو، در پیشرفت و بالندگی هازمان زرتشتی تاثیرگذار باشند.
در ادامه شهرام پوردهی رابط کمیسیون بانوان و انجمن، ضمن توضیحاتی در مورد شیوه‌ی رای گیری، گفت : «نمی توان افراد خاصی را در تمامی امور تاثیرگذار دانست، بلکه هرکدام از افراد می‌توانند در موردی خاص تجربه‌ای ارزنده در اختیار داشته باشند و با صحبت‌هایشان و بیان نظراتشان در تصمیم‌گیری‌ها سودمندترین باشند.»
سرانجام رای‌گیری آغاز شد و پس از شمارش آرا، میترا جوانمرد با 11 رای، مهوش اختری با 10 رای، ناهید افتخاری و مهین نوشیروانی با 9 رای و پروانه کیانی‌پور با 8 رای به عنوان هموندان اصلی هیات رییسه و مهری فلاحتی با 7 رای، سیما غریب‌شاهی با 6 رای و مهشید پوروفاداری با 5 رای به عنوان هموندان جانشین انتخاب شدند، که پس از انصراف مهوش اختری و پروانه کیانی‌پور از باشندگی در هیات رییسه مهری فلاحتی و سیما غریب‌شاهی جایگزین شدند. پس از برگزاری نخستین جلسه کمیسیون میترا جوانمرد (فرنشین)، ناهید افتخاری (نایب فرنشین)، سیما غریب شاهی (حسابدار)، مهین نوشیروانی (منشی) و مهری فلاحتی (بایگان) شدند تا دوره شانزدهم کار خود را به گونه‌ی رسمی آغاز کنند.
انتخابات و برگزیدن هموندان شانزدهمین گردش کمیسیون بانوان انجمن زرتشتیان شیراز، آدینه ششم مهرماه 1397 خورشیدی از ساعت 18 و 30 دقیقه برگزار شد.

18 تن از بانوان زرتشتی برای هموندی کمیسیون بانوان در دوره‌ی جدید نام‌نویسی کرده بودند

18 تن از بانوان زرتشتی برای هموندی کمیسیون بانوان در دوره‌ی جدید نام‌نویسی کرده بودند

افلاتون سهرابی فرنشین انجمن و مهمان این نشست

افلاتون سهرابی، فرنشین انجمن، مهمان این نشست

3

انتخابات شانزدهمین دوره‌ی کمیسیون بانوان انجمن زرتشتیان شیراز، آدینه ششم مهرماه 1397 خورشیدی برگزار شد

انتخابات شانزدهمین دوره‌ی کمیسیون بانوان انجمن زرتشتیان شیراز، آدینه ششم مهرماه 1397 خورشیدی برگزار شد

انتخابات در محل اتاق کمیسیون‌های مجموعه دینی، فرهنگی، ورزشی زرتشتیان شیراز برگزار شد

انتخابات در محل اتاق کمیسیون‌های مجموعه دینی، فرهنگی، ورزشی زرتشتیان شیراز برگزار شد

6

8

7

 فرتور از مهتاب گشتاسبی است.

1986

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-13