لوگو امرداد
موبد مهربان فیروزگری؛

هزینه‌ی سیروزه‌ برای کارهای نیک دهش می‌شود

 ffهزینه‌ی سیروزه‌ی شادروان مهرانگیز موبد مهربان موبد تیرانداز مزدیسنی برای پیشبرد و گسترش کارهای نیک در هازمان دهش می‌شود.

موبد مهربان فیروزگری در این باره به امرداد گفت: آیین سیروزه را به‌گونه‌ی ساده برگزار کرده و هزینه‌ی آن را در بخش‌های گوناگون جامعه بر پایه‌ی نیاز دهش می‌کنم. بخشی از این هزینه به سرای سالمندان و قصر فیروزه داده شده و بخش دیگر هم در یزد وقف کارهای نیک خواهد شد.
موبد فیروزگری در پایان سخنان خود از بزرگوارانی که در آیین‌های ویژه‌ی درگذشت همسرش روانشاد مهرانگیز موبد مهربان موبد تیرانداز مزدیسنی، باشنده بودند و یا با پیام‌های مهرآمیزشان موجب شکیبایی و آرامش وی شدند سپاسگزاری کرد.

شادروان مهرانگیز موبد مهربان موبد تیرانداز مزدیسنی، بانوی دیندار و نیک‌اندیش، روز آذر ایزد از ماه اسفند در گاهشمار زرتشتی برابر با آدینه سوم اسفندماه خورشیدی پس از تحمل دوره‌ی بیماری در سن 88 سالگی به هماروانان پیوست.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

6 پاسخ

  1. درود بر موبد فيروزگري و رفتار نيك اين موبد بزرگوار. اميد كه اين نمونه پسنديده عمومي شود.

  2. حرف نیک را در عمل پیاده کردن یعنی این و مراسم مختصر بعنوان یاد و احترام قلبی و مابقی هزینه را کمک به جریان زندگی دیگران کردن شایسته ترین کردار زیبای هستی است

  3. ارستنام اروانوفره وشیویزه میده.
    درودبه روان پاک مهرانگیزموبدمهربان تیراندازبانوی نیک اندیش وهماروانان بهدین .
    ضمن آرامش بادبه موبدگرانقدرودینمدار جناب آقای موبدمهربان فیروزگری وخانواده گرا می شان بی شک این اقدام خداپسندانه ودین باورشان الگویی خواهدبود برای بیشماری که خردگرایانه دل درگرودین وپیشرفت وسربلندی بهدینان .داشته وبااقتداوتداوم اینگونه رفتارنیک وشایسته روان درگذشتگان راشاد خواهند نمود.
    روانش شاد بهشت برین درجوار اهورامزدا پایگاهش باد. ایدون باد

  4. درود. سپاس از موبد گرامی. همت کم نکنید. چه کار زیبا و پسندیده ایکاش تمام جامعه از ایشان پندی گرفته و در کار نیک از هم پیشی بگیرند. امید آن روز
    سپاس از تارنامه امرداد

  5. درودبرموبدبزرگوارکه پیوسته راهنماوراهبر جامعه بوده و هستید ودرس بزرگی به همگی دادید.زندگی ات پایدارموبد فیروزگری ارجمند. آرمان داریم بااینکارشما روان بانو مهرانگیزدر پیشگاه اهورا مزدا بالاترین ارزش نیکو را یافته است.چنین باد.

  6. اشم وهو وهيشتم استی * اوشتا استی * اوشتا اهمایی هيت اشایی وهيشتایی اشم *
    درود بر موبد گرامی فيروزگری ازبرای این رفتار پسنديده .. و آرزوی تندرستی برای ایشان دارم …. اورمزد پاک ، پناهمان باد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09