لوگو امرداد

نتیجه گفت‌وگوهای اولیه درباره سرویس مدارس

1421733052754 14153 th3نخستین نشست هم‌اندیشی میان هیات‌مدیره‌ی انجمن زرتشتیان تهران و مدیران مدارس زیرپوشش انجمن برای تدوین شیوه‌نامه‌ی همکاری و روند اجرایی سرویس دانش‌آموزان برگزار شد.

همان‌گونه که در گزارش پیشین به آگاهی رساندیم گروهی از اولیای دانش‌آموزان آموزشگاه‌های ششگانه زیرپوشش انجمن زرتشتیان تهران به نمایندگی از خانواده‌ها با شرکت در نشست هفتگی انجمن زرتشتیان تهران، خواستار برقراری سرویس امن برای دانش‌آموزان و حمایت مالی شدند. در راستای چگونگی انتخاب پیمانکار، نحوه‌ی تنظیم قرارداد و روش اجرای کار، تصمیم به برگزاری نشست هم‌اندیشی میان هیات‌مدیره‌ی انجمن، مدیران آموزشگاه‌های زرتشتی و انجمن اولیا و مربیان شد تا چهارچوب روش کار تعیین شود. نخستین نشست تعاملی شنبه 28 خوردادماه 1401 خورشیدی در گفت‌وگو با مدیران مدارس پسرانه و در دبیرستان پسرانه دوره اول رستم آبادیان شکل گرفت. در این نشست اردشیر بهمردی، مدیر دبیرستان رستم‌آبادیان و نوشین پشوتن، مدیر دبستان جمشیدجم، کامبیز میزانیان، هموند هیات‌مدیره در گردش 44 انجمن زرتشتیان تهران، فرشاد فرهی‌فر، هموند هیات‌مدیره در گردش 44 و منتخب گردش 45، کامبیز رستمی، پروانه خرم‌شاهی و فرشاد سلامتی منتخبان گردش 45 حضور داشتند و مقدماتی از شیوه‌نامه‌ی همکاری مشخص شد. نتیجه‌ی این هم‌اندیشی را از پروانه خرم‌شاهی جویا شدیم، ایشان در این باره گفت: ما فقط در مورد نحوه اجرای سرویس و قرارداد گفت‌وگو کردیم نه سوبسید و رقمی که انجمن قادر به پرداخت هست! مدیران گرامی همچون گذشته نهایت همکاری را داشتند و برای آسان‌تر کردن رفت‌وآمد دانش‌آموزان زرتشتی به مدارس آمادگی خود را اعلام کردند. پس از پایان نشست با مدیران، نشست دیگری در دفتر مدیریت انجمن با حضور اینجانب خرم‌شاهی، آقایان سیروسی، خزانه‌دار گردش 44، افشین نمیرانیان، فرنشین گردش 44، کامبیز میزانیان، کامبیز رستمی و فرشاد فرهی‌فر برگزار شد و در مورد سازوکار اجرای سرویس و البته عدد و رقمی که می‌توان در نظر گرفت برای هرچه آسان‌ترشدن رفت‌وآمد دانش‌آموزان به مدارس هم گفت‌وگو شد، از تجارب گذشته گفتیم و شنیدیم و اینکه چه تغییراتی ایجاد شده و پیش‌بینی‌ها و معایب و مزایا روش‌ها و حمایت‌های مختلف گفته شد و قرار شد با انجمن اولیا و مربیان مدارس دخترانه هم در اولین فرصت گفت‌وگو شود؛ همچنین با کمیسیون خدمات. برای انتخاب گزینه‌ی بهتر و اجرا باید تصمیم‌ها و روش‌ها پخته‌تر شود.
امیدوارم با همازوری همگی؛ انجمن، مدیران و اولیا بستر مفیدی در اختیار کودکان و نوجوانان زرتشتی جامعه‌مان قراربگیرد. امیدواریم امسال انجمن‌های اولیا و مربیان و خانواده‌ها در کنترل سرویس بیش‌ازپیش همکاری کنند و بتوانیم برای فرزندانمان بهترین سرویس را ارایه دهیم.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30