لوگو امرداد

بیست‌و‌سومین سالگرد امرداد گرامی داشته شد

آیین گهنبار توجی، سه‌شنبه هجدهم امردادماه،1401 خورشیدی، به خجستگی بیست‌و‌سومین سالگرد آغاز به‌کار هفته‌نامه‌ی امرداد با همراهی شماری از همکاران این نشریه و نیایش‌خوانی موبد کورش بلندی در دفتر هفته‌نامه‌ی امرداد برگزار شد.

این گهنبار به دوش‌آرامی و تندرستی چهارگروه دهشمندان، خوانندگان، آگهی ‌دهندگان و همکاران امرداد که مایه‌ی ماندگاری امرداد بوده و هستند، و همچنین پایداری ایران خوانده شد.

هفته‌نامه‌ی امرداد از سال 1378 خورشیدی، فعالیت خود را در زمینه‌ی تاریخ و فرهنگ ایران‌زمین آغاز کرده است.

1

دفتر هفته نامه امرداد

27

0

بابک سلامتی سردبیر هفته نامه امرداد

5

6

موبد کورش بلندی

7

8

9

10

11

18

19

4

20

33

23

25

26

فرتور از همایون مهرزاد است.

2393

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

10 پاسخ

  1. شادباش بسیار و ارزومند مانایی و امردادی بودن شما فرهیختکان را دارم . بشود تا با نوشتن شما آگاهی و دانایی ؛ دیو و اهریمن نادانی و جهالت و دروغ نابود گردد .

  2. با سپاس از امرداد و دست اندرکاران ان برای تمامی تلاش برای اگاهی رسانی و ایجاد گفتگو. امیدوار باید بود که افراد جامعه با پشتیبانی مالی و همینطور نوشتن و یادداشت گذاشتن باعث پویایی هرچه بیشتر امرداد و جامعه امان بشوند.

  3. خجسته و فرخنده باد. پایدار و مانا باشی امرداد دوست داشتنی

  4. خدمات نشریه امرداد به کشور را قدر میدانم، سپاس از همه ی دوستان. پرتوان باشید.

  5. با درود فراوان و سپاس از خدمات فرهنگی و تاریخی انتشارات امرداد، تلاش دلسوزانه و عاشقانه شما عزیزان را گرامی میداریم. با آرزوی پایداری و توانایی بیشتر برای همه شما عزیزان و دست اندرکاران گسترش فرهنگ ایران زمین. گسترش فرهنگ و آگاهی تاریخی در بین مردم هنر و کار بزرگی است. پیروز باشید

  6. امیدوارم در آینده مدیران و کارمندان پسین امرداد صدمین سال روز بنیان گزاری هفته نامه رو جشن بگیرند . پاینده و پیروز و تن درست باشید .

  7. درود و شادباش بی کران به شما امردادیان عزیز. همواره سرفراز، توانا و پویا باشید‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-05