بزرگداشت سالگرد درگذشت امام خمینی در تالار ایرج برگزار شد

سی‌وهفتمین سالگرد درگذشت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، بامداد روز پنجشنبه ۱۴ خورداد ۱۴۰۵ با هماهنگی انجمن موبدان در تالار ایرج تهران برگزار شد.

این مراسم با باشندگی گروهی از موبدان، کنشگران جامعه زرتشتی و مسوولان کمیته ادیان الهی برگزار و با بخش نیایش موبدان سهراب هنگامی و هرمز خسرویانی آغاز شد.

در ادامه، موبد مهربان پولادی، فرنشین انجمن موبدان، موبد پدرام سروش‌پور و محمدرضا موحدی، مسوول کمیته‌ ادیان الهی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی به سخنرانی پرداختند.

فرتورها از مهربان افسرکشمیری است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *