آگهی مجمع انجمن زرتشتیان تفت و توابع مقیم تهران

انجمن زرتشتیان تفت و توابع مقیم تهران با انتشار آگهی‌ای از هموندان خود برای شرکت در نوبت نخست مجمع همگانی عادی این انجمن دعوت کرد.

بر پایه این آگهی، مجمع همگانی عادی نوبت اول ساعت ۱۷ روز گوش ایزد و تیرماه، برابر با پنج‌شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۵، در ساختمان انجمن (خانه نرگس) برگزار خواهد شد.

دستور کار این نشست به شرح زیر اعلام شده است:

شنیدن و تصویب گزارش بیلان و عملکرد هیات‌مدیره در سال ۱۴۰۴
شنیدن و تصویب گزارش بازرسان
انتخاب بازرسان انجمن (دو نفر اصلی و یک نفر علی‌البدل)

انجمن زرتشتیان تفت و توابع مقیم تهران یادآور شده است ارائه کارت عضویت انجمن برای شرکت در مجمع بایسته (الزامی) است.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *