در روز ششم فروردینماه 1340 خورشیدی، همزمان با جشن فرخندهی زایش اشوزرتشت، چند تَن از نوجوانان زرتشتی الهآباد یزد سدرهپوش شدند. نام آنها پریچهر یزدانی، کتایون باستانی، فیروزه باستانی، مهربان باستانی و خسرو باستانی بود.

فرتور آورده شده نمایی از همان روزِ سدرهپوشی دو تن از دوشیزگان الهآبادی را در آن سال نشان میدهد.

یک پاسخ
با سپاس از این عکس. شاید بهتر بود که درصورت امکان دو موبدی هم که در عکس هستند معرفی می شدند. به نظرم و اگر اشتباه نمی کنم موبد سمت چپ که عینک دارند «دستور رستم مهرگانی» هستند. ایشان هوشت نرسی آباد هم بودند و سال ها برای انجام مراسم به انجا می آمدند.