لوگو امرداد
انجمن زرتشتیان تهران خبر داد

سرویس دانش‌آموزان آماده‌ی سامان‌دهی است

سرویسانجمن زرتشتیان تهران برای فراهم کردن سرویس دانش‌آموزان مدارس شش‌گانه‌ی شهر تهران بصورت یکپارچه و هماهنگ با شرکت مگاموج ایرانیان به تفاهم رسیده و قرارداد می‌بندد.

در آگاهی‌نامه‌ی انجمن آمده است: به آگاهی والدین ارجمند دانش آموزان مدارس شش گانه زرتشتی می‌رساند که انجمن زرتشتیان تهران پس از بررسی‌های لازم، برای بستن قرارداد تامین سرویس دانش‌آموزان مدارس شش‌گانه شهر تهران بصورت یکپارچه و هماهنگ با شرکت مگاموج ایرانیان به تفاهم رسیده است.
مبلغ کل این قرارداد پس از اتمام فرایند نام‌نویسی دانش‌آموزان مشخص می‌گردد، با این وجود و با توجه به برآوردهای انجمن و پیمانکار و همچنین با توجه به تعهد انجمن زرتشتیان تهران نسبت به پرداخت حدود نیمی از هزینه کل قرارداد، سهم هر خانواده به ازای هر یک از فرزندان خود، 7میلیون تومان است که 3میلیون تومان در زمان ثبت‌نام و باقیمانده در دو قسط در ماه‌های آذر و بهمن پرداخت خواهد شد.
از این رو از تمامی والدین ارجمند که تمایل به نام نوبسی سرویس رفت‌و‌برگشت فرزندشان از طریق پیمانکار منتخب انجمن دارند، دعوت می‌شود ضمن مطالعه آگهی پیوست و مشاهده فیلم آموزشی همراه این اطلاعیه، نسبت به ثبت نام فرزند خود در زمان مقرر اقدام نمایند.

WhatsApp Image 2022 09 04 at 14.57.06
یادآوری می‌شود که تمامی فرآیند نام‌نویسی شامل ورود مشخصات و واریز مبلغ سه میلیون تومان بعنوان بخش نخست سهم خانواده از هزینه سرویس، بصورت الکترونیکی و با مراجعه به تارنمای شرکت پیمانکار انجام خواهد پذیرفت و دبیرخانه انجمن در این خصوص مسوولیتی ندارد.
لطفا پرسش‌های خود را در فرایند ثبت‌نام از طریق شماره‌های پشتیبانی یاد شده در آگهی پیوست با کارشناسان شرکت مگاموج ایرانیان در میان بگذارید.

 

فیلم آموزش نام‌نویسی سرویس:

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. درود
    سوالی که مطرح است انجمن از 7 میلیون نصف پول یعنی 3.5 میلیون را میدهد؟ایکاش زودتر به طور دقیق اعلام شود چون احتمال حضور افراد با این هزینه کم میشود

    1. درود
      هزینه‌ی سرویس بیش از این‌هاست نزدیک به 14 میلیون که نیمی از آن را انجمن پرداخت می‌کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-07