لوگو امرداد

فراخوان مرحله مقدماتی بخش نوشتار همایش علمی ۱۹

photo 2022 12 05 23 15 15کانون دانشجویان زرتشتی با انتشار فراخوان از برگزاری مرحله مقدماتی بخش نوشتار نوزدهمین همایش علمی زرتشتیان سراسر کشور در دی‌ماه خبر داد.
بخش نوشتار در راستای تقویت توانایی ارایه برگزار می‌شود. موضوع‌ پیشنهادی این سری از ارایه‌های همایش علمی ۱۹ (علوم میان رشته‌ای) در نظر گرفته شده‌است. شرکت‌کنندگان می‌توانند از موضوعات متفاوت و دلخواه نیز بهره ببرند.

بخش نوشــتار همایش علمی، از دو بخش مناظره و مقالهنویســی تشــکیل شــده اســت. تا پیش از این، بخش مقالهنویســی دارای دو بخش اصــلی و جنبی بود که بخش اصــلی در روزهای پایانی همایش برگزار میشــد و موضـوعات آن نیز پیرامون مسـایل جامعه زرتشـتی بود. امسـال تصـمیم به ادغام دو بخش جنبی و اصـلی نوشـتار گرفته و بخش مقالهنویسی به دو مرحله مقدماتی و پایانی تقسیم‌بندی شد. مرحله مقدماتی در آغازین روزهای دیماه برگزار شده و در آن، مهارت ارایه دادن سنجیده میشود.
مرحله مقدماتی این بخش در روز‌های یکم و هشتم دی‌ماه 1401 خورشیدی در تالار لعل نوذر جمشیدیان برگزار می‌شود.
زرتشتیان علاقه‌مند برای نام‌نویسی در این دوره از ارایه‌های بخش نوشتار و دریافت آگاهی‌های بیشتر می‌توانند تا ۲۰ آذر‌ماه به شناسه‌ی تلگرام کانون دانشجویان زرتشتی kdz_id@ پیام دهند. پیش از نام‌نویسی فراخوان بخش نوشتار را بخوانید.
فراخوان_بخش_نوشتار_نوزدهمین_همایش_علمی_زرتشتیان_سراسر_کشور

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06