لوگو امرداد

راه‌یابی تیم بانوان سازمان جوانان زرتشتی به نیمه نهایی جام محلات

12121تیم والیبال بانوان سازمان جوانان زرتشتی دومین بازی مرحله‌ی حذفی را با پیروزی پشت سر گذاشت و به عنوان یکی از چهار تیم برتر به مرحله‌ی نیمه نهایی المپیاد ورزشی جام محلات راه یافت.

آدینه 29 آذرماه تیم والیبال سازمان جوانان زرتشتی در دیدار با تیم آزادگان نعیم‌آباد توانست با نتیجه‌ی ۲ بر ۱ مرحله‌ی یک چهارم نهایی را پشت سر بگذارد و با کسب پیروزی به مرحله‌ی نیمه نهایی راه یابد.

کتایون تیراندازی، نگار جهانگیری، یسنا برابری، نازنین بامسی، آزاده آذریان، یسنا دمهری، آیدا جمشیدی، رزیتا منوچهری، مهرنوش منوچهری، نیلوفر پشوتنی زاده، نکیسا کلانتر با کاپیتانی آناهیتا نمیرانیان بازیکنان تیم والیبال بانوان سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد در این پیکارها هستند.

تیم سازمان جوانان زرتشتی پنجنشنبه پنجم دی‌ماه از ساعت ۱۷ در برابر تیم فولاد آلیاژی به میدان می‌رود و باید بازی را به سود خود به پایان ببرد تا بتواند ساعت ۱۱ روز آدینه ششم دی‌ماه دیدار فینال را برگزار کند. در صورت شکست ساعت ۱۰ همان روز دیدار رده‌بندی را انجام خواهد داد.

در هفتمین المپیاد ورزشی محلات شهر میراث جهانی یزد ۳۲ تیم در قالب ۸ گروه به رقابت پرداختند. با مشخص شدن چهره‌ی 16 تیم راه‌یافته به مرحله‌ی حذفی پیکارها در دور دوم پیگیری شد. در دور دوم، تیم‌ها به صورت ضربدری به میدان رفتند تا سرانجام 4 تیم مرحله‌ی نیمه نهایی مشخص شدند.

جام محلات به کوشش سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برگزار می‌شود.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30