لوگو امرداد
آگاهی‌رسانی انجمن زرتشتیان تهران

برنامه هماهنگی یادواره درگذشت اشوزرتشت اسپنتمان

یادواره درگذشت اشوزرتشتانجمن زرتشتیان تهران، امسال نیز چون سال‌های پیش با همکاری و همیاری همکیشان، یادواره درگذشت اشوزرتشت را روز خور ایزد و دی‌ماه در گاهشمار زرتشتی برابر با پنج‌شنبه پنجم دی‌ماه 1398 خورشیدی برگزار می کند.

پیرو آگاهی‌رسانی انجمن زرتشتیان تهران، آیین آفرینگان‌خوانی و سخنرانی دینی سَرِ ساعت 8:30 بامداد در تالار ایرج برگزار می‌شود. همچنین برگزاری آیین دینی در آرمگاه قصر فیروزه پس از ساعت 10 بامداد است.

در این آگاهی‌رسانی از دهشمندانی که خواستار همکاری و همیاری با انجمن زرتشتیان تهران در برگزاری این آیین هستند، درخواست شده است تا  کمک‌های نقدی خود را از ساعت 8 تا 16 و پنج‌شنبه ها ساعت 8 تا 12 به دبیرخانه انجمن زرتشتیان تهران تحویل دهند و رسید دریافت کنند و یا به (شماره حساب جاری 11151 کد 190 بانک تجارت نادری به شماره شبا 630180000000000019011151 IR به نام انجمن زرتشتیان تهران) واریز و به دبیرخانه اعلام کنند.

 همکاری در آماده‌سازی آیین درگذشت اشوزرتشت

 نیک‌اندیشانی که خواستار همکاری و یاری‌رسانی در آماده‌سازی و برپایی این آیین هستند، می‌توانند روزهای سوم و چهارم دی‌ماه از ساعت 9:30 بامداد در آتشکده‌ی تهران به انجمن بپیوندند.

انجمن زرتشتیان تهران در این آگهی از مسیرهای رفت‌وبرگشت خودروهایی که آماده شده است، خبر داد.

خودروها هم زمان با پایان آفرینگان‌خوانی در تالار ایرج، حداکثر تا ساعت 11 از روبروی آدریان تهران (آتشکده تهران) خیابان میرزا‌کوچک‌ خان به سمت آرامگاه قصرفیروزه در حرکت خواهند بود و از ساعت 13 تا 16 در مسیر برگشت آماده هستند.

سرویس‌هایی نیز از ساعت 8:30 بامداد از فلکه‌ی دوم صادقیه (خانه سپهری)، یک دستگاه میدان سلماس (فرحبخش)، میدان سنایی، رستم‌باغ تهران‌پارس و عباس‌آباد زیر پل نیلوفر، یک دستگاه آدریان تهران (آتشکده‌ی تهران) آماده‌ی حرکت است. واپسین سرویس سَرِ ساعت 11 به سمت آرامگاه قصر فیروزه حرکت می‌کند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-04