لوگو امرداد

پویش نقاشی چهارشنبه‌سوری برگزار می‌شود

photo 2023 02 25 11 36 28خانه فرهنگ و هنر زرتشتیان تهران پویش نقاشی با موضوع چهارشنبه‌سوری برگزار می‌کند.

به گزارش خانه و فرهنگ و هنر زرتشتیان، این پویش در رده سنی آزاد برگزار می‌شود. زرتشتیان علاقه‌مند تا 20 اسفندماه می‌توانند با ارسال تصویر نقاشی‌ با موضوع چهارشنبه‌سوری در این پویش شرکت کنند. بایسته است تصاویر ارسالی به صورت عمودی و از کیفیت و روشنایی مناسب برخوردار باشد تا هنگام نمایش دچار افت کیفیت نشود. برای شرکت در این پویش، تصویر نقاشی‌ خود را از راه اینستاگرام خانه فرهنگ و هنر زرتشتیان به نشانی KHFHZ@ و یا تلگرام به شماره ۰۹۱۲۸۰۳۶۲۴۵ بفرستید. تمامی آثار ارسالی در قالب نمایشگاه مجازی در اینستاگرام خانه فرهنگ و هنر زرتشتیان به نمایش همگانی گذاشته خواهد شد.

خانه فرهنگ و هنر به مناسبت جشن اسفندگان نیز پویش نقاشی را برگزار کرد، علاقهمندان برای تماشای آثار شرکتکنندگان این پویش در قالب نمایشگاه مجازی، به اینستاگرام خانه فرهنگ و هنر زرتشتیان مراجعه کنند. اسامی شرکتکنندگان در پویش جشن اسفندگان به ترتیب حروف الفبا عبارت است از:
ستاره آسمانی
بهراد بمانی
بهشید بمانی
آنیسا پورسرخابی
نیلا خاوریان
کمند دانش زاد
ویانا دمهری
آتریسا رستمی
رامبد شهریارپور
آناهیتا فیروزان
پروین کاویانی
میترا مهبد
دلنوش مهربانی
رامش مهربانی
نیایش مهربانی
روشنک مهرشاهی
کورش مهرشاهی
آرین منوچهری کلانتری
رودابه نمیرانیان

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. در دو سال گذشته در دیدگاه هایی ک در اینستاگرام یا شاید اینجا در تارنما دیدم ک برخی بهدینان از برگزاری چهارشنبه سوری ناخرسند هستند. اگر مخالفت ایشان بخاطر رسم پریدن از روی آتش هست، خب سایر رسم ها را انجام دهند. ما هم سالهاست ک از روی آتش نمی پریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30