لوگو امرداد

فراخوان پشتیبانی انجمن زرتشتیان تهران از طرح‌های فرهنگی

انجمن زرتشتیان تهرانانجمن زرتشتیان تهران، از طرح‌های فرهنگی در پیوند با هازمان زرتشتی و دین زرتشتی، بیشینه تا یک میلیارد ریال (100 میلیون تومان) از محل بودجه انجمن اختصاص داده است.
پیرو طرح پشتیبانی انجمن زرتشتیان تهران از فعالیت‌های فرهنگی، مبلغ یک میلیارد ریال کمک‌هزینه اجرای طرح‌های فرهنگی برای سال 1402 در نظر گرفته شده است. چنانچه نیک‌اندیشان دهشمند یاری کنند این مبلغ قابل افزایش خواهد بود.
در این راستا از فعالان فرهنگی، پژوهشگران و علاقه‌مندان دارای طرح یا برنامه ویژه‌ای برای پیشبرد فعالیت‌های فرهنگی که برای اجرای آن نیاز به حمایت‌های مادی و معنوی انجمن زرتشتیان تهران دارند، درخواست شده طرح پیشنهادی خود را حداکثر تا یکم آذرماه 1402 به دبیرخانه انجمن زرتشتیان تهران تحویل دهند و یا به آدرس ایمیل [email protected] ارسال کنند.
این فعالیتها شامل و نه محدود به: انتشار کتاب، تولید فیلم و پادکست و موسیقی و چندرسانه‌ای، پژوهش ها یا فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و تاریخی و دینی در پیوند با دین یا جامعه زرتشتی است.

درخواست‌دهندگان بایسته است اهداف طرح، زمانبندی پیشنهادی اجرای آن، و برآوردهای هزینه‌ای اجرای آن را در پیشنهاد خود مشخص کنند.
نتیجه بررسی و مشمول شدن یا نشدن حمایت انجمن زرتشتیان تهران و میزان حمایت آن تا سه ماه پس از پایان مهلت فراخوان مشخص خواهد شد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-08