لوگو امرداد

همازور با موبدان دست به نیایش برمی‌آوریم؛ دور باد گزند از ایران زمین

9 38همازور با موبدان دست به نیایش برمی‌آوریم و خواهان دوری گزند بیماری از ایران‌زمین و بازگشت آرامش به این سرزمین اهورایی می‌شویم.

گروهی از موبدان با خواندن چهار یشت سپندینه، (ورهرام یشت، اورمزد یشت، هفتن یشت و سروش یشت)، دست به نیایش برمی‌دارند و با آرمان تندرستی برای همگان، خواهان بازگشت آرامش به ایران زمین می‌شوند.
در این راستا موبد سهراب هنگامی همه همکیشان را به همازوری در این آیین اوستاخوانی گروهی فراخوانده است تا ساعت 16 آدینه 9 اسفندماه 1398 خورشیدی در هر کجا که هستند هر بخش از سپندینه یشت اوستا را برای دور شدن گزند بیماری از این سرزمین و بازگشت هر چه زودتر آسایش و آرامش هم آوا شوند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

4 پاسخ

  1. آیین نیایش و آرزوخواست از درگاه اورمزد نیکوست و قابل ستایش، ولی آیا با موبایل و کیف در دست امکان پذیر است؟ همینطور با هر جامه که شد مشکلی ندارد. البته آگاهم که امروزه در سرزمین دروغ جنبه نمایشی آن هم مهم است ولی خوب بهتر است برخی از بایسته های دینی را هم در نگاه داشت.

  2. خداوندا اين کشور را از گزند دروغ، خشکسالی و بيماری، و بدخواه ، نگاهدار…. ايدون باد

  3. من از بهدينان و همکيشان گرامی می خواهم که قدر اين کيش پاک اهورایی خود را بدانند چرا که دينِ نيک و زيبایی است، و درود بفرستيم به روان همه کسانی که طی ساليان دراز گذشته ، با تمام توان و با تحمل سختی های بسيار اين کيش اهورایی را به ما رسانده و برای ما به ميراث گذاشته اند . و واقعا درود و هزاران هزار درود بر آن بزرگ زنان و بزرگمردان . اينک که تو ای بهدين به کيش خويش می بالی حتما از گذشتگان دلير خود هم يادی کن و برایشان نيايش های شايسته بخوان.

  4. لازم نیست ، مراسم نیایش ، به صورت دسته جمعی اجرا شود ، هر کس در خلوت خود ، برای تندرستی مردم و در امان بودن از گزند بیماری نیایش کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-05