لوگو امرداد

بهره‌گیری آموزش از راه دور در آموزشگاه‌های شش‌گانه‌ زرتشتی تهران

دانش‌آموزان مدارس شش‌گانه‌ی زرتشتی تهران از راه دور و به شیوه‌ی مجازی از آموزش بهره می‌گیرند.
آموزشگاه‌ها در پی همه‌گیر شدن ویروس کرونا تا پایان سال 1398 خورشیدی تعطیل شده‌اند تا از گسترش هرچه بیشتر این ویروس پیشگیری شود. آموزشگاه‌های شش‌گانه‌ی زرتشتی تهران هر یک در راستای پیشرفت تحصیلی، آموزش مجازی را آغاز کرده است تا با این روش نیاز روز افزون و گسترده به آموزش، افزایش پوشش تحصیلی، دوری دانش‌آموزان از درس و فضای آموزش را جبران کند.
در این شیوه از آموزش، یادگیری از راه دور با استفاده از امکانات الکترونیکی، تولید فایل‌های صوتی، تصویری، فیلم‌های ویدیویی با محتوای آموزشی و یا بهره‌گیری از هر گونه تکنولوژی مرتبط با اینترنت مانند ایجاد کانال در شبکه‌ی مجازی برای هر پایه‌-رشته ارتباط میان آموزش‌دهنده، دبیران و یادگیرندگان، دانش‌آموزان امکان‌پذیر شده است. بی‌گمان، آموزش از راه دور یک سیستم هدایت شده یا فرآیندی است که یادگیرندگان را به منابع آموزشی در دور دست پیوند می‌دهد. همچنین می‌توان به عنوان ابزاری برای یادگیری مکمل نیز بکار گرفته شود.

همچنین از روز شنبه ١٠ اسفندماه 1398 خورشیدی آموزش مجازی تکمیلی دانش‌آموزان در مقاطع تحصیلی مختلف ابتدایی، متوسطه اول راهنمایی، متوسطه دوم و هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و كار دانش از شبكه آموزش سيما، شبکه‌ی هفت آغاز شده است.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06