لوگو امرداد
اعلان شماره حساب کانون دانشجویان زرتشتی برای دهشمندان

نخستین گزارش از فستیوال هنرهای تجسمی

کانون دانشجویان زرتشتی در نخستین گزارش از شمار هنرمندان و آثار شرکت‌کننده در فستیوال مجازی هنرهای تجسمی و ادامه‌ی زمان ارسال آثار خبر داد. دهشمندان می‌توانند با پرداخت مجازی در بهبود برنامه‌های کانون یاری‌رسان شوند.
پیرو گزارش منتشر در تارنمای کانون دانشجویان زرتشتی، تاکنون 15 هنرمند با ۲۴ اثر هنری شرکت‌کنندگان در فستیوال مجازی هنرهای تجسمی هستند. طراحی، نقاشی، عکاسی، صنایع دستی، چاپ دستی، مجسمه‌سازی و طراحی دیجیتال از بخش‌های این فستیوال است. زمان ارسال آثار برای دیگر هنرمندان تا پایان امردادماه همچنان ادامه دارد.
همکیشان دهشمند در راستای ایجاد انگیزه‌ برای شرکت‌کنندگان هنری می‌توانند به بخش «خیراندیشی و خیراندیشان کانون دانشجویان زرتشتی» در تارنمای کانون مراجعه کنند و یا به شناسه‌ی کانون (kdz_id) در فضای مجازی پیام بدهند.

شماره حساب کانون دانشجویان زرتشتی

شماره کارت: 6221 0612 1340 2763 و شماره شبا: IR950540103981000001159009 برای یاری همکیشان به بخش‌های گوناگون فعالیت‌ کانون و یا بهبود بخشیدن به برنامه‌ها اعلان شده است.
از همکیشانی که کمک‌های خود را به حساب کانون پیش‌کش می‌کنند، درخواست شده است تا انتقال یا واریز وجه خود را از راه شناسه‌ی رسمی کانون دانشجویان زرتشتی (kdz_id) به آگاهی برسانند.
شورای مددکاری کانون دانشجویان زرتشتی برآن است، نام دهشمندان را پایان هر فصل از سال در قالب خبر در تارنمای کانون یاد کند و سپاسگزار همراهی نیک‌اندشان شود.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. مگر شورای مددکاری کانون دانشجویان زرتشتی اصلا فعال است؟! اگر فعال است طبق چه روشی عمل می کند؟ ایا هنوز به روش «معتمد» و «لیست های تحت پوشش» کار می کند؟ شورای مددکاری چطور با ساختار «گردهم ایی انجمن ها و نهادهای زرتشتی» در این رابطه هماهنگ شده است؟ ایا امکان دارد که هماهنگ کننده یا رابط شورای مددکاری کانون دانشجویان زرتشتی نوشته ایی درباره روش کار این شورا منتشر کنند یا این که به این آدرس ایمل کنند؟ [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06