لوگو امرداد
ارایه دیدگاه کارشناسی در زمینه هنرهای تجسمی

گفت‌وگو با هنرمندان در اینستاگرام کانون دانشجویان زرتشتی

گفتگوی زنده با بهناز بختیاری و نگین خسرویانی، دو هنرمند زرتشتی و دیدگاه‌ کارشناسی در زمینه‌ی فستیوال هنرهای تجسمی از اینستاگرام کانون دانشجویان زرتشتی پخش می‌شود.

یکی از برنامه‌های زنده‌ اینستاگرامی این هفته‌ی کانون دانشجویان زرتشتی به هنرهای تجسمی و گفت‌وگوی زنده با بهناز بختیاری و نگین خسرویانی، دو هنرمند زرتشتی ویژه شده است تا با سپاسداری از همه‌ی هنرمندان شرکت‌کننده در فستیوال هنرهای تجسمی، از دیدگاه‌های کارشناسی بهره گرفته شود و برای دیگر دوره‌های فستیوال به آمادگی دست یابند.
گفت‌وگو با هنرمندان درباره‌ی فستیوال، ذوق و استعدادشان در هنر، آدینه هفتم شهریورماه 1399 خورشیدی ساعت 18:30 در صفحه اینستاگرام کانون دانشجویان زرتشتی به نشانی instagram.com/kdzir زنده پخش می‌شود.

امردادماه، کانون دانشجویان زرتشتی فستیوال هنرهای تجسمی را در 7 بخش هنری با گردآوری آثار هنرمندان برگزار کرد. هفته‌ی نخست شهریورماه اثرهای هنرمندان در گالری‌های مجازی به نمایش درآمد.
کانون دانشجویان زرتشتی می‌کوشد در هفته‌ی آینده همه‌ی آثار هنری، همراه با نام هنرمندان و توضیح اثرشان در تارنما و اینستاگرام کانون دانشجویان زرتشتی گذاشته شود.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-01